Tonoucí Motorola se stébla chytá, mění brand slogan

Reklamy na telefony Motorola, kterých jsme si u nás stejně moc neužili, už nebude provázet známé heslo Hello Moto.
Tonoucí Motorola se stébla chytá, mění brand slogan | wikipedia

Těžko říct, zda kvůli tomu, že novináři i mobilní laická veřejnost v souvislosti s červenými čísly výrobce už používali z legrace zkomolený slogan Byebye Moto, nebo z ryze strategických marketingových důvodů, se Motorola rozhodla, že je čas na změnu hlavního sloganu Hello Moto. Ten byl zvolen zhruba před pěti lety, ještě před příchodem legendárního Razru a dalších zástupců s proslulou krkolomnou terminologií Rokr, Pebl, Slvr aj. Americký výrobce už od těchto názvů postupně upouští a nahrazuje je konvečnějším spojením písmene a čísla. Možná je to nudnější, ale aspoň si na tom nikdo nezasukuje jazyk.

We Generation

V souvislosti s novou kampaní se objevuje i zbrusu nový slogan „We Generation“. Anglické slovo generation bývá častou součástí marketingových brandů nejrůznějších výrobků, jen namátkou vzpomeňme na Pepsi, některé automobilky nebo výrobce elektroniky. Z hlediska originality ze tedy o žádný převratný tah nejedná. Motorola přesto věří, že nový slogan bude na potenciální zákazníky působit osobněji, než poněkud suše motoristicky znějící Hello Moto.

Podle magazínu Marketing Week se Motorola v kampani „We Generation“ zaměří zejména na mladší uživatele, pro něž je prioritou hudba a fotografování. Hlavní myšlenka je taková, že uživatel s telefony od Motoroly vyroste, přijme značku za svou a i po přechodu do starší generace jí zůstane věrný. Výrobce proto aktuálně chystá zejména specializované mobily pro přehrávání hudby a pořizování fotek. První vlaštovkou je pětimegapixelový fotomobil Zine ZN5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zine ZN5 se v reklamách bude objevovat často, už jen proto, že je to první pětimegapixel Motoroly

Autorem kampaně je renomovaná britská agentura Ogilvy London, jejíž idea vychází z použití telefonu jako prostředku mezilidské komunikace ve všech možných rovinách. Od základních funkcí, jako je telefonování a SMS, přes nejrůznější komunitní portály a sociální sítě, až po sdílení multimediálních souborů.

Kampaň v tisku, na billboardech, v televizi i na internetu začne během tohoto týdne a podpoří kromě zmiňovaného fotomobilu ZN5 i zástupce z „dobíhajících“ řad Rokr E8 a Rizr Z10. Hudební Rokr se právě dostává do prodeje, Z10 specializující se na snadné natáčení a sdílení videa už je nějakou dobu na trhu.

Zda nová kampaň Motorole prospěje a vytáhne ji z nepříjemných problémů klesající prodejnosti, které se táhnou už měsíce, ukáže až čas. Nedávné informace o razantním propadu hodnoty společnosti tomu ale moc nenasvědčují. Mnohem důležitější než hesla na billboardech jsou totiž kvalitně vybavené a hlavně uživatelsky přívětivé telefony.

Zdroj: Marketing Week

Diskuze (41) Další článek: Nejlevnější mobil v Česku je za 577 Kč*

Témata článku: Motorola, Motorola Rokr E8, Pepsi, Hlavní myšlenka, Nepříjemný problém, Laická veřejnost, Anglické slovo, Motor


Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

** Kvalitně zpracovaný telefon, na kterém se obtížně hledají chyby ** NFC je zejména v ČR klíčovým parametrem, který zde bohužel chybí ** Povedený mix funkcí si může držet přijatelnou cenovku

Martin Herodek | 82

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

** Vyzkoušeli jsme novinku, která se prodává zatím jen v Číně ** Mi 8 se chlubí vysokým výkonem a velmi dobrým fotoaparátem ** Pokud bude česká cena rozumná, může to být hit

Jan Láska | 21

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 39

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

** Honor 10 opět přichází se skvělým poměrem ceny a výkonu ** Za přijatelnou cenu nabízí bohatou ochutnávku ze světa nejlepších ** Nastávající tuctovost displejů s výřezem zahání zády s odlesky duhy

Jakub Vrbacký | 40