Jde spíš o to, že u nás v republice je banda lidí, který si myslí, že jediná správná a uživatelsky přívětivá značka je Nokia, ale neusuzují na základě zkušeností, pouze papouškují co někde slyšeli, i když to dávno není pravda. Nikdo mi tu konkrétně neřekl, co je na Moto telefonech tak špatný. Doručenky ? Ale kdeže. Ty dávno Moto umí trvale zapnout. Přívětivé prostředí ? Ano, má přívětivé prostředí naprosto zorganizované a přehledné. Jenže to není Nokia a to je špatné. SE ani MOTO neumřou. To že Nokia vládne Evropě je známé, ale kde je v Asiijském trhu ? Kde je v Americkém trhu ? MOTO i SE se dostávají a prodávají i mimo Evropu, takže bych to vůbec neviděl tak bledě a kdyby se něco stalo, takovéhle firmy určitě odkoupí, nějaká silnější firma a pochybuju, že by jim do výroby hodně kecala. Hlavně pokud jste si všimli tak marketing MOTO u nás, ale i v celé Evropě, prakticky neexistuje, kdy naposledy jsem potkal někde reklamu na MOTO nebo v televizi... to bych musel hodně vzpomínat, ale jen si přepnete na MTV apod. kanály a uvidíte do dne tak 20 reklam na MOTO možná i víc :) SE se zase angažuje do reklamy, ale nedaří se jim u nás, protože každej blbec si myslí, že ta Nokie je snad něco víc.
No prostě no comment. Ono je to dost vidět i na objektivitě zdejších recenzérů. Kdykoliv jde o Nokia telefon, nešetří se superlativy a chválí se kde co. Když jde o SE je to už o něco vlažnější, ale pořád je to vcelku vyzdvihovaná recenze. Jakmile jde o Samsung, LG, Motorola mluví se o tom jak o zboží II. cenové kategorie, které je naprostý zmetek.