Týden mobilně 40: „Antennagate“ v naší režii

Diskuze čtenářů k článku

Kobzol  |  28. 07. 2010 11:50

Bože mladí chlopi a takové kraviny děláte ohmatávat telefony a čumnět jestli ubude čárka či ne. Měly byste jít ěnkde nějaké hodnoty vytvářet a nebo třeba jit farat na šachtu a ne si tu hrát s telfonama. Nechápu jak může někdo někoho na take ciparny hrubo platit. Než bych tak ten telefon pobral jak na to videu ukazujete tak bych si ruku vyklubil a stejně to signal ma furt aj když menší ale zprava aj hovor ti dojde..Normálnímu člověku stačí Nokia 6300 já ji mam 3 roky v pohodě..malý lehký dobrý display i kalvesnica,parádní foťák.. Takové ty co tam ukazujete však je to velké jak kráva těžké a ten display na to ohmatavaní to je taky vynález na 2 prdy. Zjdite si kupit kdesi telefon za 2 tisice už dostanete luxus a máte po starostech. Zduř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 28. 07. 2010 13:03

vytaj ostravak ostravski a diky za cerstve dřysty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kobzol  |  28. 07. 2010 15:38

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirda  |  28. 07. 2010 10:49

Hele vy ste tu nějací chytří, tak oni snad vědí co dělají ne, oni sou na to vyškoleni atd... tak nemachrujte když o tom nic nevíte!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
georgeoldman  |  27. 07. 2010 13:45

Nokia N97 mini se signálem problém nemá, to je jasně vidět, jsem majitelem tohoto přístroje a ač měním mobilní telefony opravdu často (mám jich tak 7-8 kusů ročně), mám N97 mini už 5 měsíců, což je u mne zázrak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tic.file  |  25. 07. 2010 15:46

Taky jsem si udělal testík s N96,... klesla o 2 čárky, ale musel jsem ji jak byla řeč, dolslova zabalit rukama.
Jinak jsem zvykl na to že se tu tak nějak upřednostnujě Apple.
Ale když výrobci uvádějí výsledky jejich hospodářství v dané problematice (tedy mobilní telefony), proč se tu proč se tu mluví o výsledcích, které zahrnují prodej všech výrobků firmy (viz Apple).
Kdyby mělo např. Sony uvádět tyto hodnoty, které má daleko více přístrojů (než Apple) , tak je ta částka také jiná.
Jinak hezký díl ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BINY  |  24. 07. 2010 19:16

Zajimavé je, že se se softem 4.0 u mého 3GS po úchopu klesla wifi o dvě čárky a signál o také o dvě. Nyní s 4.0.1 kde proběhla nějaka oprava algoritmu ho chytim uplně stejně a nespadne ani o čárku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Janovský  |  24. 07. 2010 21:44

To bude asi tím, že místo progres baru tam dali neměnný obrázek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
portapro  |  26. 07. 2010 00:27

Člověk si tady v posteli v klidu pročítá než o půl jedné usne,když ho z tebe chytne záchvat smíchu...to usnu až tak za hodinu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Janovský  |  26. 07. 2010 13:49

To jsem rád, že se Ti to líbilo. Jen blázen si může myslet, že nahráním novějšího firmware získá lepší signál. To je jako říct, že když Ti nahrajou do auta novější software, tak se Ti budou líp svítit světla.
Ve skutečnosti to bude asi tak nějak, že telefonní modul bude hlásit úbytek signálu 20% a dřív na to telefon reagoval zobrazením jedné čárky dolů, ale dnes začne ztrácet čárky až při ztrátě signálu 40%. Nic víc v tom nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BINY  |  26. 07. 2010 13:55

To jste pánové asi špatně pochopili. Myslel jsem svůj příspěvek jako negativum na starnu applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  24. 07. 2010 18:28

Dobrý den, rád bych se zeptal, co je to za kameru, kterou používá pan Kůžel při natáčení Antennagate.
Děkuji
Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IMI  |  24. 07. 2010 17:10

Si chyťte Wave za spodek a taky stratí signál i Wifi takže nechápu o co tu jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  24. 07. 2010 14:22

Pamatuji si kdysi davno na jeden mobil od Nokie, byl to jeden z tech drazsich. Kolega si neustale stezoval, ze ma spatny signal a vypadavaji mu obcas hovory. Tak jsem mu poradil, aby telefon drzel spis doel. Pomohlo to. A nikdy se to nikde neresilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  24. 07. 2010 13:50

No ja na svem Siemensu C75 saham jak saham, zakryvam jak zakryvam a síla signálu mi nekrelsne ani o čárku a to má 7 dílků ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merlint  |  24. 07. 2010 12:08

Když tak vidím na videu Samsung Galaxy S, nedá mi to abych se nezeptal, kdy můžeme konečně očekávat recenzi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrej  |  24. 07. 2010 18:01

Recenzi a tady? Tak to tezko, zkuste radeji pres heureku, tam uz jsem objevil dobrej odkaz primo u telefonu samsung galaxy s v sekci recenzi..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  24. 07. 2010 18:33

Je mi docela divný,že pan Čížek slibuje od 4.7 recenzi a úplně jakoby se po něm slehla zem.
Tak se ptám,kde je tedy ta slibováná recenze ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  24. 07. 2010 19:37

Třeba ho Galaxy S tak uchvátil, že se rozhodl si ho nechat, ukradnul ho a teď je někde na útěku ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merlint  |  24. 07. 2010 20:43

Díky za tip, ale všechny recenze na heureka.cz uvedené už jsem přečetl... Navíc pro mě slovo MobilManie má pořád váhu, když už jsem dva telefony kupoval podle nich :) A právě proto mě štve, že mobilmania.sk už má recenzi tak 14 dní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maros  |  24. 07. 2010 11:52

Neviem. Ja stale, ked skusam na mojom Stare zakryvat mobil, tak to nic nerobi. Skusal som to aj v miestach so zlym signalom, kde som mal iba dve ciarky a signal drzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maros  |  24. 07. 2010 11:59

Skusim este najst nejaky kod, ci to neukaze aj dB a porovnam to. Mam uz piaty mobil, ale problemy s nejakym velkym kolisanim signalu som nikdy nemal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noclaf  |  24. 07. 2010 11:37

Vskutku vedecka metoda mereni poklesu signalu. :) Vy jste nezmerili o kolik poklesne signal, ale o kolik telefon tvrdi, ze mu poklesl signal...chjo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 07. 2010 11:18

Když zabalím samsung wave tak ztratí signál úplně a jsem na 100% 3G signálu......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  24. 07. 2010 11:45

To je možné, já u jetu i když jsem se snažil sebevic jsem neztratil ani 1 čárku.
Nicméně kdo a kdy při telefonování zakryje celý telefon a úplně? Btw udělej test i u klasické GSM, případně nech telefon na automatické volbě sítě, přepne do 2G sám. U iPhonu stačí jeden prst aby jste ztratili signál úplně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 07. 2010 12:42

nehájím iPhone jen jsem se podělil o stejný TEST jako v týdnu mobilně s dalším telefonem momentálně jsem v rakousku a tady jsem měl plný 3G signál a po zakrytí se nejdříve přepnul na edge a poté úplně zmizel....i když tím plným signálem si nejsem až tak jistý ted na to koukám a byly tam dvě čárky u 3G...tak nevím xD a samožzdřejmě souhlasím že nikdy telefon nebudu takhel při hovoru zakrývat )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  24. 07. 2010 11:10

Tie telefony nebolo treba obalovat cele, moj Blackberry Curve a pozicany Blackberry Bold stracali signal obycajnym chytenim za spodnu cast telefonu. Doslova som sa snazil spravit totozne drzanie telefonu ako na videach s iPhonom 4 a ono to fakt fungovalo. Pokles tam bol na Bolde max 3 palicky a na Curve sa to vacsinou pohybovalo medzi 15-20 dBm (pri Bolde som nevedel, ze je v menu moznost zobrazit aktualny signal ciselne), na niektorych miestach sa to vsak dostalo ledva na 12, niekde to zase vyskocilo vyssie.
Pre porovnanie, iPhone 4 straca v najhorsich pripadoch 24dBm signalu podla anandtechu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  24. 07. 2010 11:04

Tak panove, SE a nokia diky tomu ze tam nastala zmena jeste drive nez jste svuj smrtivy uchop zmenili tak vam reknu ze pouze menili BTS na silnejsi.. az budete chtit machrovat se silou signalem projdete si http://gsmweb.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub K.  |  24. 07. 2010 11:00

myslim, ze video je dobre udelane a spis bych klukum zatleskal, ze se snazi popsat tolik medializovany problem zpusobem, ze i clovek netechnicky zdatny z toho pochopi, o co jde.
kritizovat dokaze kazdy, ale ono asi natocit kazdy tyden video s aktualnimi informacemi neni zrovna zadna legrace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra  |  24. 07. 2010 10:42

No nic proti, ale podle mě je problém iPhonu 4 ten, že signál ztrácí už jen při spojení dvou antén třeba jediným prstem. Ostatně proto to asi začali řešit tím čupr plastikovým krytem po obvodu telefonu, který právě zamezí možnosti jejich propojení prstem. To, že mobil ztratí signál po uchopení do dlaně/í kolem CELÉHO telefonu je asi očekávatelné, ostatně u iPhonu 4 je problém už jen při doteku na spojnici antén, nemýlím-li se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gigík  |  24. 07. 2010 12:11

Je to tak, zásadní problém se signálem Iphonu tkví v tom, že se ztrácí při držení telefonu při telefonování. Žádné zakrývání a schovávání telefonu do dlaní. Bohužel asi marketing Applu opět výborně zapracoval a přesvědčil všechny, že každý mobil pokud ho schováte do dlaní tak ztratí "pár čárek", to ale není problém Iphonu, ale všech telefonů. Problém byl a asi je, že se ztratí při držení telefonu v jedné ruce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  24. 07. 2010 12:26

Zase to treba brat ako vyber. Pri iPhone 4 sice dokazes premostit anteny, cim poklesne signal, ale zase nie je mozne antenu zakryt, kedze ide po takmer celom obvode telefonu. Na ostatnych telefonoch je to zase naopak, zakryt antenu je velmi lahke, ak zacne clovek drzat telefon na nespravnom mieste(netreba zakryt cely telefon, neviem preco to v tomto videu robili prave tak), ale zase vdaka tomu, ze je vo vnutri telefonu, tak nie je mozne antenu premostit s inou.
Teraz je otazne ktory pristup je lepsi, ako som uz tu v diskusii pisal, Blackberry dokazu stracat signal priblizne rovnako ako v pripade iPhonu 4, ale nieco mi vravi, ze externa antena by mohla mat celkovo lepsi signal. Preto by to chcelo spravit nejake porovnanie s ostatnymi smartphonmi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Janovský  |  24. 07. 2010 13:28

Ano přesně tak vzals mi to z pusy, KŽDÝ TELEFON ZTRÁCÍ SIGNÁL, KDYŽ HO PŘIKRYJETE!!! Ten problé u Applu je v konstrukci a ne v přikrytí rukou.
Nu což nové modely už budou opraveny, snad nalakováním tenké izolační vrstvy na anténu a bude po problému.
Ale jedno mne stejně nejde na rozum. Vždy se psalo, že při dotyku prstem na anténu GSM může dojít ke zranění. A najednou má Apple telefon s anténou, které se nedá nedotknout a je ticho po pěšině!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  26. 07. 2010 20:33

Proboha cele je to o spatne konstrukci. Dve asymetricky zapojene anteny se spolecnou zemi. Jen blb by pouzil takovou konstrukci. Cokoli vodive znamena smrt. Nebylo nic jednodussi nez pouzit "jeste jedno nariznuti" a problem nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter@seznam.cz  |  24. 07. 2010 10:15

čím dál horší úroven, ale to cele mobilmaniie, zachvili sem už přestanem i chodit
( na titulni strance - 10* pripominana soutez s fotkama tydne) tvori vetsinu clanku zde
kdo souhlasi semnou at da tlacitko nesouhlasim :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 07. 2010 09:55

Taky me ty apple afery torchu vytaci ale co uz, vytykanim ocividne niceho nedosahnem, tak si aspon rejpnem:)
Je skoda ze Honza nepozna, kdy vzroste sila signalu a kdy da ruku pryc a ze mu nedojde ze se tak stava v opacnem poradi nez rika - samozrejme to, ze ke zlepseni signalu dojde zvysenim vysilaciho vykonu teleofnu dozajista vi, jen to v tom videu vypada ze ne:)
jinak zaverecne kraticke poznamky o win phone 7 mi prijdou hodne hodne zkracene.. na to kolik casu venujete uplne zbytene afere kolem anten, tak tohle jste mohli vzit torchu podrobneji, nez jen na komentar ze se to vsem libi jen je to pozde.
Vubec posledni dobou mi prijde ze tyden mobilne obsahove ztraci proti prvnim dilum....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 28. 07. 2010 12:08

Dojmy ze sedmiček jsou zatím pouze zprostředkované, o tom se těžko mluví. Až je dostaneme do ruky, dostanou tolik prostoru, kolik si zaslouží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  24. 07. 2010 02:24

Zkoušel to někdo s Nokií E75, kolik ztratí čárek na signálu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Draho  |  24. 07. 2010 09:40

Ja som vlastnil E75 a vôbec som nebol spokojný s vyriešením antény... stačilo iba trošku zobrať spodnú časť a chytiť ju a signál pomali ale iste klesal... to isté ako E52. Odvtedy nechcem žiaden mobil ktorý má problémy zo signálom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 07. 2010 16:15

Měl jsem E52 u které byla už v recenzi kritizována citlivost na signál a ta byla úplně v pohodě. Narozdíl od E75, kterou jsem měl hned po ní. Bydlím v místě se špatným signálem a jen pár telefonů (většinou plastových, jako třeba 6220clasic) si tu dokázalo poradit s příjmem. A i drahé telefony jako různá HTC zde měli problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 10:11

Já musím E52 opravdu pevně chytit, aby mi začaly ubývat čárky. Pak k tomu sice dojde, ale když držím telefon tak, jak ho normálně držím při hovoru, tak je to v pohodě. Přece jenom oproti iPhone 4 je tu ten podstatný rozdíl, že ta anténa je vevnitř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zelych  |  27. 07. 2010 12:47

Souhlas, E52 je se signalem v pohodě. Možná by to chtelo nejakou opravu, nebo umluvu v recenzi. Možná že to je byl také SW problém jako u iP4.
Manželka ma E66 a ta je bez signálu docela často! Ja mam ted plastovou N85 a celkem v pohodě, stejně jako můj záložní plastový SE M600, u nej se mi doma, jeste nestalo ze bych nemel signal!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 02:03

co tahle misto těchhle přiteplených chlápků, láska :D pardon., se poohlednout po nějakých šikovných holčinách, určitě by se na to lépe koukalo, takhle není moc chuť to rozklikávat, vše bylo řečeno již několikrát v textové formě, a opravdu mi vadí sledovat nějaké tipické pražáky bez vlastního charisma raději bych si odpočinul při pohledu na hezkou slečnu, která se nám podá v informativní formě:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matouš Valeš  |  24. 07. 2010 02:08

Pražáky? Ale vždyť Cpress(teď už pod mladou frontou) a s ním i redakce mobilmanie sídlí v Brně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 15:31

Hodnotná informace Thx, všem pražákům se omlouvám, (žil jsem v praze několik let). Tak teda by mohli panove nakupovat někde jinde než v new yorkru :) Pak to vypadá tak přitepleně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 07. 2010 18:42

Jakože triko UAX koupíš v New Yorkeru?? Ty jsi mi ale střelec ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 20:49

mluvím o tobě voe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 07. 2010 12:03

A jinak zdraví slouží?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  27. 07. 2010 13:44

Ano zdraví je OK, fyzicky tak i psychicky, ale internet je krasny nastroj jak se ventilovat, berte mne s ironií

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Bartošák  |  24. 07. 2010 02:59

Pražáky??? Dit jsou z Brna. Hezkou slečnu? Co by nato pak řekly dívky? Je to přece jedno jestly tam je chlap či ženská. To video tu není od toho ,abys nad ním leštil své kopí na to tu nemáme čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 15:42

Vzhled prodává pane, tak to bylo a tak to bude, pokud máte se svým kopím nějaké problémy řešte to se svým urologem, tady v članku o mobilech to opravdu nikoho nezajmá :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamilek  |  24. 07. 2010 05:05

Jojo pan Laska vypada jak buznicka, skoda ze v cechach se to musi skrejvat, ale odborniky neoblafne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
viva  |  24. 07. 2010 06:06

...skromné přání na poslech příjemní tak v čem je problém. lepší než borhyová s oříškem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Agent  |  24. 07. 2010 09:57

Teda fakt nevím, podle čeho si děláte názor, jestli je někdo gay nebo ne. Mně přijdou oba hetero a i kdyby ne, tak je mi to úplně jedno. Na Týden mobilně se dívám kvůli informační hodnotě a objektivnosti a ne kvůli tomu, abych si dělal názor na sexuální orientaci.
Pro vaší informaci jsme měli učitele, který nosil růžové třičko a byl hetero. Nebo třeba jednoho spolužáka, který si ke každýmu stoupnul, že to bylo pomalu nos na nos. A také nebyl.
V případě pana Lásky nebo Kůžele mě ani nenapadá, co vás k tomuto názoru přivedlo. Příště se napřed zamyslete...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 15:37

Ano máte velice bohaté zkušenosti :D a není vám divné, že vás ti "hetero" sexuální kamarádi pořád zvou na víno?:D Chlap vypadá jako chlap už od pohledu, v nešní době plné metro sraček je to vyjimka, ono metro už je horší než buzna,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbyněk  |  24. 07. 2010 13:30

Ani bych se nedivil kdyby Pan Láska v redakci oběhl všechny počítače a naklikal sobě kladná hodnocení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nensea  |  24. 07. 2010 09:06

Ahoj nezlob se,ale většina z nás se na ty sobotní videa s nima těší a pokud se ti nelíbí nebo máš z toho nějakej mindrák tak se na kluky koukat nemusíš!Raději si pust porno s hezkejma slečnama Já si tam zatím niho lepšího neumím představit.Ahoj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nick  |  24. 07. 2010 09:48

Raději se nauč psát bez chyb.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 07. 2010 12:18

vole a rovnou Hanychovou, ne ? :-! Myslim, ze Filip a Hozna to delaji perfektne a neni na co si stezovat
Jen tak dal chlapi !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paur  |  24. 07. 2010 12:40

Tak to jsi trefil naprosto přesně v kontextu s iPhonem - oba, Hanychová i iP, jsou jasnou ukázkou toho, že může být pěkné pozlátko na povrchu, ale žít by s tím chtěl jenom masochista

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 07. 2010 14:06


jn, zaklad zvlada: jist, dychat, psat a cist.......ale jakmile bys po ni chtel svickovou nebo umyt okna, tak splaces nad vydelkem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 15:40

No myslim že hanychova by ti to udělala mnohem lip, nez filipek s honzikem dohromady :D Ale proti gustu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  24. 07. 2010 18:00

No bylo by to zajímavý pokoukáníčko s jejím výstřihem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  24. 07. 2010 20:51

souhlasím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 07. 2010 12:04

To si delate legraci, ne ? Jak muze byt nekdo tak zoufaly, ze slinta po Hanychove, to uz je fakt extrem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  27. 07. 2010 13:49

Je mi fuk kdo mi ho blafne, a v podání agáty bych nebyl určitě proti, natočit sní nějaký domácí amatérské por.no a pak to pustit nýmandům někde u pivka :D Na agátu jsem nadržený od dob jejího pusobení v Miss,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 07. 2010 14:36

a takhle se projevu maximalni zoufalost....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  28. 07. 2010 11:10

Podle Vás je točení por.na zoufalostí? Měl by jste to někdy vyzkoušet se svou mladou ehm, nebo teda spíš se svou starou?:D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 07. 2010 14:50

kdyz uz tak mladou a neni zoufalstvi tocit por.no, ale je zoufalstvi prohlasit "Je mi fuk kdo mi ho blafne"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scifi  |  28. 07. 2010 19:22

Ano internet je velice anonimni, nezname se, takže bohužel nemame moc možnosti jak soudit ono druheho člověka za klavesnici Oba mame sve hodnoty ktere začinaji na určitem žebřičku. Dejmetomu že hodnotime babu podle prvniho pohledu od 1 do 10ti. Agatu hodnotím za 8, moji mladou 8,5 teda dejme spiše 9. A když jsem prohlasil " je mi fuk kdo mi ho blafne" tak za sebe vam říkám že to je mi fuk, znamená 7-10, pokud bych byl bez přitelkině poi patem pivu tak dejme tomu jsem schopny zajit do extremu :D a tj. č.7 :D možná 6, zaleželo by na okolnostech :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  28. 07. 2010 19:24

*po 5tem pivu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 28. 07. 2010 12:06

Co máte proti homosexuálům? Nenutíme vás na naše videa koukat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  29. 07. 2010 11:31

Ne, na vaše videa mne koukat nenutíte, na ty se dívám rád, ovšem nutíte mne koukat na homosexuály.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Bartošák  |  24. 07. 2010 01:57

Tak poslední dobou se to točí vše kolem iPhone což se mi moc nelíbý... Jinak anketa na signál je dobrá iPhone 3GS tam byl nejhorší ikdyž samsung se mi zdá byl vyrovnaný. Zkoušel jsem to na svém HTC TP2 ted dokonce je u mě bouřka a signám mám pořád plný jediné Wi-Fi mi kleslo o čárku. Mám to upravené z XDA-Developers.com tak mi to ukazuje na procenta takže Wi-Fi bylo ze 100% sníženo na 87% GSM signá ze 100% na 97% telefon jsem držel všel jak ,ale o signál jsem nepřišel tak jako apple. Jinak celá Nokie měla zisk 10miliard EU což je 4x víc jak celí Apple. Aspon tak jsem se to dočetl na zahraničním servru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobimaniak  |  24. 07. 2010 12:07

omyl, kdyby měla Nokia takový zisk, tak je to nejziskovější firma světa. za celý lonský fiskalní rok měla Nokia zisk kolem 1,7 mld. dolarů viz. http://finapps.forbes.com/finapps/jsp/finance/compi... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastimil Bartošák  |  24. 07. 2010 13:16
mobimaniak  |  24. 07. 2010 13:24

nejprve být vámi, tak bych si udělal rozdíl mezi obratem a ziskem těch 10 mld. EUR je obrat Nokie, zisk je 775 mil. EUR a to je ještě provozní zisk, čistý zisk bude ještě menší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SlezY  |  24. 07. 2010 01:43

Absolutně nesmyslné porovnávání síly signálu!
To , kolik si výrobce "ocejchuje"´čárek vůbec nic neznamená! Toto nelze srovnávat-nevím, jak Vás to napadlo.
Přepněte na hodnotu v dB a poté je možné o něčem diskutovat. Nevím, zda všechny telefony to nabízejí, ale některé určitě jde to tohoto režimu dostat...
To je jako kdyby jste porovnávali velikost dýně a melounu - obě jsou podobné, ale je to úplně něco jiného!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braunshwaik  |  24. 07. 2010 10:47

Naprosto s Vámi souhlasím,každý výrobce má jiný algoritmus na ukazatele síly signálu.Takhle se to oprvadu nedá porovnávat,pokud k tomu nemáte potřebné vybavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  25. 07. 2010 14:16

Taky souhlasím. Tohle "amatérské" mačkání telefonu je o ničem..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 28. 07. 2010 12:03

my jsme si nehráli na laboratoř a vůbec nás nezajímá, kolik dB u kterého výrobce znamená kolik čárek, nás zajímalo to, jestli po zabalení do dlaně signál opadne, nebo ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  24. 07. 2010 01:16

Nokia N97 neaktualizuje signál wifi v menu vyhledavani siti, pokud vim... zkuste se zamerit na jednu sit, zajit nekam do sklepa, jestli se signal zmeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eRiper  |  24. 07. 2010 01:09

Ať chmatám, jak chamtám, nemůžu na svojem iPhone 3G ztratit ani jednu čárku. A to bydlím na vesnici, kde ke ztrátám má údajně docházet častěji. Šťastlivec?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
specter  |  24. 07. 2010 13:39

ne nejsi stastlivec, jen neumis chytiti telefon xD Na 3GS pri spravnym uchopu se z peti carek dostanu na 3 a kdyz se uzemnim tak se dostanu na jednu k BTS to mam vzdusnou carou 800 a 1500m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej  |  24. 07. 2010 00:28

Už se nad sebou fakt zamyslete, jestli máte zapotřebí týden co týden psát o tom hloupým jablku! Už s tím hrotíte myslím dost lidí!
Zveřejněte, kolik vám za tohle platí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wjig  |  24. 07. 2010 01:20

měl by si to jít vypátrat kolik jim platí, ty agente jeden!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WaMe  |  24. 07. 2010 08:55

Tady na tom videu to jejich kolegové ze Živě.cz pěkně vysvětlují proč se píše o Applu i když je mezi uživately minoritní....
http://www.youtube.com/watch...
Neplatí jim za to vůbec nic ale lidi to čtou, a z toho sou oni živí... když by se četly články o Palmu tak budou psát o Palmu ;)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  25. 07. 2010 19:50

jen piste, me to zajima vsechno!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 28. 07. 2010 12:00

No vidíte - a můžete za to právě a jen vy. Ukažte mi jiný Týden Mobilně, pod kterým se diskutovalo tak, jako pod tímto. Jestli takový najdete, bude zase o iPhonu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SCiFi  |  28. 07. 2010 19:15

přesně, jak píšete, aspon se stále o něčem píše, lepší než nic,
sám jseo "odpůrce jablka" strašná komerce.
Ale zaspamoval jste si někdy tak krásně jako v diskuzích právě o applu?
Místo aby ste se mračil a nadával redakci že zas píše o iNic, vyjadřte se nějakou podařenou narážkou na nějaký koment, aneb když někoho chcete nasrat usmějte se Hezký den :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chap  |  23. 10. 2011 15:24

Blesk a Aha taky píše tak - aby se četlo. Takže bulvár a ne seriózní MobilMania?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor