U:fon v krizi boduje, volání zdarma láká tisíce lidí

Náš mobilní benjamínek se dnes pochlubil výrazným nárůstem zákaznické báze za první čtvrtletí 2009. Za tři měsíce narostl počet zákazníků U:fona o 18 500, celkově tak U:fon obsluhuje 114 500 zákazníků. Možná vám to nepřijde jako nějak závratné číslo, ale vězte procentuálně se mimozemský sympaťák stal nejrychleji rostoucím operátorem u nás. Zástupci operátora si pochvalují zejména svou strategii zavedení neomezeného volání ve vlastní síti v rámci paušálního poplatku, což lidé v těžkých časech ekonomické krize oceňují.

Koneckonců, kdo vám dnes nabídne neomezené volání a SMSkování ve vlastní síti za 300 Kč a to ještě v akci "2v1", čili dvě čísla za jeden paušál? Přeci jen konkurenční operátoři si místo několika stovek účtují za neomezené volání do vlastní sítě mnohonásobně více nebo nic takového ani nenabízejí. U:fon si pochvaluje také nárůst počtu uživatelů datových služeb, snadno srozumitelnou nabídku a konečně splnění cíle dosažení jednoprocentního tržního podílu.

Diskuze (43) Další článek: Nokia vyvíjí samodobíjecí systém pro své mobily

Témata článku: , , , F +, Kříž, Volání, Žďár, Bod, Fon, Tisíc, Lid, Tis