Od 02.2008 co to mám se to snažím reklamovat na rychlost připojení.Ta je opravdu tragická,není problém čekat třeba i 2-3minuty na načtení stránky a není vyjímka že Vám měřák ukáže i takové hodnoty:RYCHLOST PŘIPOJENÍ 22,11 kbit/s a RYCHLOST STAHOVÁNÍ DAT 2,8kByte/s. Občas se stane že to vyskočí í někam na uroven kde bych si to představoval bez omezení ale to nemá dlouhé trvání a to musím upozornit na to že mám signál někde na 90% a stabilně jsem připojen k jednomu vysílači.Asi 3x jsem to přes jejich telefoní ůstřednu reklamoval,ani jednou mi nikdo nevolal jak slibovali,až když jsem se o to začal zajímat tal jsem zjistil že tam nechali z tech.oddělení vzkaz že to mám doma zkusit na jiném místě,absolutní nezájem hlavně včas platit to je zajímá.Při podpisu smlouvy mi slibovali že Sokolov (kam hodně jezdím a bylo to pro mě rozhodující i z toho důvodu jsem pořizoval MOBILNÍ PŘIPOJENÍ) bude pokryt do 4 měsíců. Ke konci roku mi slibovali že do konce roku to už bude ale samozřemě tak není,tudíš jsem sedl napsal jim výpověd smlouvy s tím že chci vrátit i 3000,-kč za modem že to nebyla moje chyba že smlouvu ukončuji na základě jejich nečinnosti a nedodržení slibu pokrytí lokality Sokolova. Minulý týden mi bylo z U:fona navrženo že Sokolov bude do 4měsíců pokryt a že mi dají na ty 4měsíce 50% slevu,že to nebyla moje chyba ale jejich že mi to neměli slibovat jenže jsem jejich nabídku udmítl a to jsem zřejmě neměl dělat. Dne 12.01.08 mi z U:fona volali že reklamace bude vyřízena do 07.02.08,že nám peníze nevrátí protože montážní a fakturační adresu mám v Plzni tudíš signál mám a že jsem za minulý měsíc stáhl asi 12GB tak mám rychlost dostatečnou./To je dost za nonstop provoz ne?/ Na pokrytí Sokolova se mi skoro vysmála že to nemám písemě a s dost nevybíravým jednáním se mnou ukončila rozhovor.To asi proto že jsem žádal o adresu či telefon na vedení ale to nikdo neuspěje protože paní či slečna byla jak papoušek že to musím řešit přes zákaznické centrum,tak že něco jako UPC,kdo s nimi máte zkušenost a něco jste od nich potřebovali víte o čem mluvím. Tak jsem zvědav jak to dopadne,samozřejmě proti jejich závěru reklamace se odvolám a budu si stěžovat na ČTÚ a uvidíme.V každém případě,všem doporučuji aby o firmě U:Fon neuvažovali pokud nechtějí řešit problémy a že nejsem sám jsem zjistil když jsem do vyhledávače zadal "U:fon zkušenosti" a nestačil jsem se divit co lidí řeší podobné problémy a je až s podivem že se najde tak jeden ze sta co řekne jsem spokojen.