U:fonův telefon: setkání třetího druhu

Diskuze čtenářů k článku

q  |  13. 04. 2008 14:50

1.Umí tento telefon zároveň telefonovat a být na internetu?
2.Kde se dá koupit, Ufon na svých stránkách ho nenabízí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
q  |  13. 04. 2008 14:54

Sorry, nepatří k tomuto článku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 09. 2007 11:01

Ví někdo, jak na to? Používám Ufonův telefon s internetem. Počítač je připojený přes telefon k internetu. Po určité době, kdy není z počítače požadavek na připojení k netu, přejde telefon do pohotovostního režimu - na displeji se zobrazí zpráva "Pohotovost. režim" Pokud v tomto režimu vydrží déle a pak se připojení znovu obnoví, telefon vydá naprosto příšerné hlasité pípnutí (v plné hlasitosti bez ohledu na její nastavení) V menu mám vypnuté všechyn upozorňovací tóny kromě vyzvánění. Neví někdo, jak ztlumit nebo nejlépe se úplně zbavit tohoto hlasitého pípnutí? V ufonu telefonistka poradit nedokázala (což jsem čekal). Díky předem za každou radu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wata  |  06. 09. 2007 11:54

vypnout zvuky kláves

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vencl  |  06. 01. 2008 18:31

Taky mě to pípání rozčilovalo, operátorka samozřejmě radila nesmysly. Nakonec jsem povolil 4 šroubky a odpojil konektor od speakeru. Teď je klid. Odpojíš tak sice všechny tóny, ale pokud to používáš jen na inet, tak je to vpoho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Solnický  |  07. 08. 2007 10:24

Ví někdo, kde by se dal Ufonův telefon a internet vidět dříve než si to objednám ? Nechci si kupovat něco o čemž nevím jak funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sajmik  |  25. 07. 2007 17:13

Už asi měsíc jej používám a zkušenost je taková, že rychlost fofr netu opravdu hodně kolísá. I při plném signálu se může pohybovat download na 15kb/s, ale třeba v Plzni na Slovanech stauiju 150kb/s což je už dobrý. V Olomouci to nefachalo skoro vůbec, pritom v mapě pokrytí je vidět, že Olomouc je plně pokryta. uvidíme v budoucnosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sashaweb.net  |  12. 07. 2007 19:51

My z Ufona máme ten telefon rádi. Je to skvělý kamárad odolný proti vodě, pádu atd. Je to takový telefon na takové to domácí volání zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptik  |  11. 07. 2007 23:51

Před asi 12 dny jsem objednal onen Ufon Internet pomocí Internetu. Slibovaný balíček zatím nikde. Dnes jsem byl v místní prodejně a tam mi řekli, že mají nějaký problém s pomalým a nabízeli fofr, což jsem nechtěl. Zítra mi vyprší smlouva na pevnou linku. Tak docela nevím, co si o tom myslet. Také je tam na jejich stránkách taková malá zmínka, že Vaše osobní údaje si ponechají na dvacet let. Docela opruz, že ano?
Tedy, máte někdo zkušenost s pomalým Internetem co má ten sluchátkový aparát? A jak je to z rychlostí. Přestávám tomu věřit a zřejmě se bez Internetu v jeskyni obejdu.
Podle ohlasů zdejších lidí i na Internetu jinde, mi připadá, že to ještě moc lidí nepoužívá. Nebo ty reakce tam dávají sami dealeři Ufona a přístrojů v republice koluje jen, co je obyvatel Ufonových webových stránek v sekci Naše vedení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skeptik  |  11. 07. 2007 23:52

A ještě něco, nyní mi připadají jen jako sběrači osobních údajů, páč toho tam chtějí vědět opravdu hodně, při objednávání přes Internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  09. 07. 2007 22:59

dobra sit pripravena na kvalitni sluzby,ale nabidka mizerna...s tim ze pri surfeni se mi nikdo nedovola si myslim zatloukaji ne jeden ale dost hrebicku do vlastni rakve...proste sila
inu nic neni ideal,kdyz uz tak se nabidky ci prakticky chod sluzby zhorsil az po nejakem case,Ufon ne,ten to s prominutim dos**al hned a nazdar , no na zkazenem se uz (snad) neda nic moc zkazit,jedine napravit...uvidime...
Zeleny muziku,zatim ses i za ty prachy proste loser
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
100 howen  |  09. 07. 2007 14:38

otocit cep tak, jako u ostatnich telefonu, ze sluchatko se zasekne a nespadne? /pri zaveseni na zed/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 09. 07. 2007 15:45

prosim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
St.  |  09. 07. 2007 19:15

přeložím: Zdá se, že lze .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ALF  |  09. 07. 2007 12:43

"Axesstel stále tak trochu mobilní a je možné vzít jej s sebou do nového bydliště, nebo na víkend na chalupu" - to bohužel není pravda, s lenějšími tarify lze telefon používat pouze tam, kde byl objednán - nelze jej tedy vzít třeba na chatu.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 09. 07. 2007 13:07

ten nas je registrovan v praze, testoval jsem jej v brne a nyní s ním telefonuji u jihlavy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  09. 07. 2007 16:48

Hmm ale jit by to nemelo. Aspon podle vyjadreni operatora by to melo byt mobilni jen v ramci kraje. Coz treba v Praze (Praha je kraj) znamena mobilitu v ramci jedne BTS (vic jich zatim v Praze neni) a urcite ne treba na chate (tezko nekdo bude mit chatu take v Praze. Zde se prakticky vzdy jedna o jiny kraj).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza D.  |  09. 07. 2007 17:19

Takže k použití mimo kraj:
U nižších tarifů je přiděleno číslo dle kraje, takže je skutečně vázané pouze na daný kraj.
U Fofr internet je přiděleno číslo pro internetové volání, proto lze u této služby volat odkudkoliv v ČR. Hovory jsou volajícímu účtovány jako volání na mobilní telefon.
Zdroj: Infolinka U:fon před pěti minutami.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ALF  |  09. 07. 2007 23:44

Dle vyjádření operátora: u fofr internetu lze volat odkudkoli, u ostaních tarifů jen v rámci kraje, kde byla služba přihlášena-internet pak u všech tarifů funguje kdekoli v ČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  09. 07. 2007 10:44

Nemohu si pomoct, ale tuhle službu si zatím odpustím. Nechce se mi platit plnou cenu za ani ne poloviční služby. Hledat signál bylo možná zábavné začátkem roku 1997, ale jsme o 11 let dále.
I když recenze nebyla primárně o službách, tak by možná stálo zato zmínit, že je nutný dvouletý úvazek. Nedočetl jsem se ani jak dlouho vydrží akumulátor (výraz "několik hodin" je poněkud neurčitý). A aby toho nebylo dost, tak bychom si mohli přečíst i "maličkost", že s přesunem přístroje na chalupu, která se nachází mimo UTO kde je telefon registrován (resp. mimo dosah základnových stanic náležících k tomuto UTO) přístroj oněmí a (tuším) bude fungovat pouze pro internet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aljosha  |  09. 07. 2007 13:03

Tipuju, že jsme dále "teprve" o deset let, bo rok 2008 určitě ještě není.
Jinak jsem si od této služby sliboval o něco víc, zatím to podle testu v článku vypadá dost nezajímavě - omluvou tu není ani nižší cena. No, snad Ufouna nevlastní podnikatelští marťani a co nevidět se to zlepší....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  08. 07. 2007 12:57

Ten telefon vypadá jak nějaká šunka z trhu tak před 15 lety. Cca před 2 týdny mně volal jejich dealer a ty jejich služby jsou totálně mimo: vysoký ceny internetu i volání, nízký limity, nízká rychlost, a teď k tomu ještě dost pochybný zařízení. Když už to připravovali, to už nemohli tu síť a služby připravit pořádně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 07. 2007 12:45

Nebudu hodnotit cenu atd.. ale at mi někdo vysvětlí proč to má to debilní USB proč to nemá ethernetovej konektor?? To je teda krám.....a nedej bože když to někdo potřebuje používat na více PC třeba firma a modem si pučujou (zaráz s tou rychlostí pochopitelně ne...)...chjóó tak zas nic no....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  09. 07. 2007 09:49

Mozna proto ze modemy s USB jsou levnejsi? ...
BTW mozna take proto ze FW pro eth + sitovka, by vyvojari tohoto telefonu asi nezvladli - viz jeho fce, chyby a celkove ovladani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luis  |  08. 07. 2007 10:25

Celou noc čekám že dnes vyjde recenze E90 a teď tohle , ach jo. Nějak ta recenze E90 trvá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
09  |  10. 07. 2007 07:06

hehe, tiez na to cakam :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MildeSorte4  |  08. 07. 2007 09:42

Hoši, čítam dobre alebo niečomu nerozumiem :
- Teor. maximum 153 kbit/s ? (s malým b)
- Počas surfovania sa vám nikto nedovolá ?
- Zavesenie telefónu na stenu a problém so sluchátkom (no jo, Čína)
Teraz sa snáď píše rok 2007, nie ?
(Příspěvek zkrácen, redakce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza D.  |  08. 07. 2007 16:26

Trochu bych označil tento článek za neprofesilonální: Na jednu stranu říkají, že je opravdu brzy nahodnocení rozestavěné sítě, na druhou stranu vynášejí soudy bez ohledu na cokoliv.
Sám jsem si pořídil v úterý Ufonův fofr internet. Další den jsem čekal na aktivaci. Ale dočkal jsem se, a zjistil jsem:
- že v centru města Brna opravdu rychlost hodně kolísá. Ale např. v Medlánkách jede na jednom Mb. Pohoda.
- telefonování má jasnou prioritu. I když něco nejede, a net je velmi pomalý, tak telefonování jede. I když net má v okamžiku krize třeba 3000 ms odezvu, volání přes Ufona jede normálně.
I když do značné míry nejsem stroprocentně nadšen, a jsem unavený být opšt pokusným králíkem, tak pokud na tom ještě zapracují, tak je to na trhu mobilního připojení to nejlepší co jsem odzkoušel. A měl jsem CDMA i 4G. Mám co strovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip K.  |  08. 07. 2007 23:22

proc neprofesionalni? Snazil jsem se hodnotit pristroj a s hodnocenim site byt trochu opatrnejsi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza D.  |  09. 07. 2007 06:44

Inu dobrá, z toho článku to nebylo tak zřejmé. Ale i tak, co člověk obecně může zjistit za dvě hodiny provozu a zkoušení, a to ještě z jednoho místa.
Jedno je jisté, je to ještě příliš mladá síť, a její vlastnosti se mění z minuty na minutu tam i zpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip K.  |  09. 07. 2007 10:43

na obhajobu ufona: po napsani clanku jsem telefon odvezl na Vysocinu do oblasti, kde nemel mit signal a on ho prekvapive mel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  09. 07. 2007 16:43

Precti si to jeste jednou.
Brzo je na hodnoceni napr. pokryti. Ovsem na hodnoceni sluzeb brzo neni uz treba proto, ze jsou uctovany plnou sazbou (jak je nakonec uvedeno i v clanku).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lakva  |  08. 07. 2007 08:24

Jak tak koukám na fotky, v loži sluchátka jsou viditelné dva detaily:
1) tlačítko, podle kterého telefon pozná že je zavěšeno
2) jakýsi žlábkovaný obdélníček veprostřed dolního "valu" horní části lože sluchátka - jinými slovy tam, kde se opírá reproduktor mikrotelefonu - "sluchátka". Není náhodou tento prvek nějak otočný nebo posuvný? Sluchátko by se na něj možná dalo zavěsit tím vybráním v dolní části výstupku reproduktoru...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  08. 07. 2007 22:29

ano, na sluchátku je pod reprodujtorem malá obdelníková dirka a na těle přístroje je v adekvátním míste obdelníček. podle skušeností z jiných fixních přístrojů, se tento obdelníček dá vysunout a otočit, čímž se oproti dirce ve sluchátku objeví kus jenž do sluchátka zapadne a drží jej. Doporučuju autorovi to prozkoumat a doplnit článek a některým pisatelum pod článkem bych doporučil ať jdou do ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rob  |  08. 07. 2007 23:18

Naprosto souhlasím, doma mám "pevnou", která má přesně tentýž otočný obdélníček, který když se povysune a pootočí o 180°, udrží sluchátko i na zavěšeném telefonu :) Autor skutečně tento základní princip nepochopil, škoda ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip K.  |  08. 07. 2007 23:26

Mate pravdu, fixline jsem na zed nikdy nemontoval a toto reseni jsem neznal. Omlouvam se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
versicht  |  09. 07. 2007 06:17

Myslím že za všechny můžu říct že omluva přijata...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor