Rewolverku, tady mas ten link:https://www.businessinsider.com/pathmatics-data-shows-app...V offlinu to bude podobny pomer. Sice tady nekdo hazel cislama z 2015, ale to se neda pomerovat, protoze Samsung nehaze na reklamy jen mobilni telefony a pocitace ze jo...Taky do toho mam osobni insight a v jednom Evropskem meste Apple za oblepeni historicke budovy vyplaznul 3 miliony euro na tri mesice. V tom roce oblepil v tom meste dalsi 3 podobne budovy. Doslova oblepil, zadny billboard, ale obri plachta ze vsech tri stran budovy. Ono kdybys nebyl aliene socka a mel trosku rozsireny obzor za hranice Brna, tak by ti stacil selsky rozum na to zjistit, kdo asi utraci za agresivni reklamu. Jajafouny se na tebe smejou odevsad. Nasetri par stovek, sedni v rijnu na vlak do Vidne a jed se sam podivat, kolik tam jablko oblepi budov tentokrat.Musim ale uznaty ze nejagresivnejsi byl ciste subjektivne Apple v dobe vydani sestky. To byly vsude v Evrope k videni obrovsky plachty s fotkou z prirody a velkym napisem: Vyfoceno jajafounem 6. Samsung v ty dobe marketoval note na plakatech u autobusovych zastavek :D