Update pro nový Symbian je za dveřmi

Diskuze čtenářů k článku

Mr. Caroten  |  26. 04. 2011 12:04

Týká se update i Symbianu na Sony Ericsoonech?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KptBobr  |  15. 03. 2011 09:41

Hlavne bych doporucil priznivcum jinych nez Nokia telefonu odtahnout za svym stadem do svych diskuzi, ktere rovnez navstevuji a pritom jsem si nevsiml, ze by v nich tak militantne a hloupe naopak utocili priznivci napr. N8cek na ty jejich napr. "iPhouny". Tato diskuze byla urcena k clanku o update N8ky, tak to nezplevelujte svymi neinteligetnimi projevy, kdo co od koho zkopiroval, a co je mrtve a co nejlepsi na svete...
Je to docela k nevire, kdyz si clovek precte novou oficialni statistiku o prodejich chytrych telefonu "U NAS", kde je napr. ten iPhone nekde na chvostu, a pritom je tech par jedincu tak hlasite slyset nejen na jejich forech. PROC ASI MYSLITE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smola7  |  15. 03. 2011 10:11

Milý bobře, že tys ten článek a ani nadpis vůbec nečetl ? Přiznej se !! A pouze si ve své zaslepenosti nějak potřebuješ ospravedlnit koupi toho šuntu za 12k.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hokysan  |  15. 03. 2011 10:29

......další tupoun
by mě zajímalo,co máš ty.Pokud tě to tak sere,co si koupil někdo jiný,jseš chudááák.Nese..e se do článků,který vám ic neříkaj a tlachejte si někde jinde,díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  15. 03. 2011 13:14

Ono nejde o prodeje u NÁS. Jde o prodeje po celém světě a tady je Nokia díky Symbianu zcela zaslouženě a po právu v řiti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cool in  |  15. 03. 2011 15:07

V řiti znamená mít největší podíl? aha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Edge  |  15. 03. 2011 20:02

No tak na špici je nokia celkově, ale v "chytrých" mobilech ji předčil Android. Ale proč se nad tím vzrušovat, Symbian je už jen v Nokiích a druhé místo, kdy jeden výrobce prodává jedinej OS je úžasný. Android je snad ve stovce mobilních značek včetně čínských maket...
Kadopádně tu bylo hodněkrát, že i Nokia konečně taky něco pochopila a vzdává se symbianu...
To je sice pravda, ale symbian opustí až tehdy, co již nebude prodávanej a nebude pro ni rentabilní, takže minimálně 5 let tu symbian s námi bude a bude sakra nepříjemnej pro konkurenci...
Mimochodem kdo ví co bude za 5 let? Třeba tu už Android nebude, přijde nový OS, který bude stejně cool, jako je v současnosti Android a ostatní pujdou do kelu. Nebo se stane zázrak a WP7 s pomocí nokie bude ten další lídr. Ono většinou jakej velkej nástup takovej rychlej úpad
Kdo si doteď koupil symbian^3 a vidí co má přijít do konce dubna, tak nelituje a kdo o tom uvažoval, tak ho to přesvědčí o koupi.
No a že nokia použije plynulý posun obrazovek znamená že kopíruje Android, který kopíruje iOS? Ono je to jen pohodlnější zmínit v článku, že se nechala inspirovat androidem, ale ve skutečnosti jen vyslyšela přání lidu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fila156  |  16. 03. 2011 16:05

Ja přešel před půl rokem z e51 na Desira a je to nebe a dudy. Ale je jasné, že tyhle dva telefony si nemůžou konkurovat. Ale zpět k věci. Nemůžu si pomoct, ale třeba změna klávesnice mi přijde jako samozřejmost. Nelíbí se mi klávesnice od HTC? ok, dám si androidí, nelíbí se mi ta, dám si jinou. A tak to je se vším. Na tom měla nokia zapracovat. A další věc jsou aplikace. Stejně jako android zatím nemůže konkurovat a iOS co do kvality i kvantity aplikací, tak nokia nemůže konkurovat Androidu. To je to co dělá systém systémem, aplikace. Nějaké widgety a plochy to mají už všichni, a dejme tomu všude relativně funkční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  15. 03. 2011 00:06

"V případě spouštění náročnějších animací se již nevypíná displej, ale zobrazí se animace indikující práci systému"
->
"V případě spouštění náročnějších APLIKACÍ se již nevypíná displej, ale zobrazí se animace indikující práci systému"
--------------------------
"Přeinstalovaná podpora Swype"
->
"PřeDinstalovaná podpora Swype"
--------------------------
"Zlepšila se činnost senzoru ucha pro vypínání displeje u ucha"
->
"Zlepšila se činnost senzoru PŘIBLÍŽENÍ pro vypínání displeje u ucha"
--------------------------

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tibikee  |  15. 03. 2011 07:36

Prosim Vas androidisti, nerozpravajte o tom, aka je Nokia hrozna, ked kopiruje veci z Androidu a spomente si na zaciatky Androidu, ked skoro vsetko skopiroval z Iphone!! Mimochodom, tiez mam androidovy telefon a som spokojny, ale trosku sudnosti a respektu aj voci ostatnym platformam by nezaskodilo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hokyan  |  15. 03. 2011 09:32

No konečně někdo normální.Díky tibikee.Jen k tomu tady všemu.Líbí se mi,že se najde pořád hodně deb..ů,kteří jakmile vyleze nějaký článek o Nokii,hned začnou hanit vše,ať už o podání článku,tak po to,jak je Nokia špatná.Lidi uklidněte se!!Pamatujeme všichni začátky mobilní komunikace a všechny ty výrobce,co od Nokie kopírovali jednoduchost ovládání telefonu.Hele,všichni máme svoje a jen to považujeme za nejlepší.Tak se toho držte,buďte spokojeni,co máte a nereptejte nad každým článkem.Tento byl psán pro nás,co Nokii máme a jsme spokojeni a my se na aktualizaci těšíme.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  15. 03. 2011 09:35

Nebudeme tady chválit něco jen tak ze slušnosti. Když je symbian pozadu ,tak je pozadu a je třeba říct to nahlas. Přiznává to sama nokia a chce se symbianem definitivně skončit. Ve své době jsme ho měli téměř všichni a byla spokojenost, dnes už jsme holt dál. Tak že nemá cenu bránit něco, co sám výrobce odsoudil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  15. 03. 2011 20:46

presne tak ... Nokia nedokazala vydat ziadny konkurencie schopny mobil s prichodom dotykovych mobilov ... az N8 bola zlomova ... jediny ako tak poriadny MT so starym S60v5 je podla mna 5800XM, resp este C6, ale len s CFW ... mal som 5800XM a stravil som dlhe dni skusanim CFW, na kt. by behala stabilne a rychlo kym som nejaky nasiel ... teraz som presiel k iPhonu a je to riadny skok vo vsetkych smeroch ... nechapem preco vsetci zavrhuju iOS, zatial som s nim dokazal viac veci ako na starom Symbiane ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 03. 2011 21:23

Jsem zastánce Symbianu i když ho nepoužívám dlouho jsem s ním velice spokojený. Koukám na ty nové věci a jediný co mi trochu vadí je virtuální klávesnice orientovaná na výšku. Jsem spokojený s klasickou, a proto se chci zeptat jestli je možnost, když budu mít v mobilu tento nový Update, ponechat klasickou pro mě pohodlnější. Děkuji a omlouvám se jestli jsem tu něco plácl :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  14. 03. 2011 22:42

Tady v článku jsem se na videa nedíval, ale v jednom jiném videu jsem viděl, že to jde nastavit, co chceš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neznalec  |  14. 03. 2011 19:13

Dobrý večer, může mi prosím někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi Symbianem, Androidem nebo třeba iOS. Vyděl jsem všechny OS a zdají se mi všechny stejné. Základem je třeba 3-7 obrazovek na které si umístím zástupce programů nebo ty wydgety a na ty klikám. U SMS je to všude tejné a i u volání je to stejné, nějaká ta galerie obrázků , videa a vše je stejné. Obrazovky posouvám prstem doleva nebo doprava i to je stejné. V čem je prosím ten rozdíl. Děkuji a prosím aby haranti neodpovídali typem "Symbian je po smrti", " V Androidu je bordel", " iOS jsou ovce " atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  14. 03. 2011 19:35

Nemůžu srovnávat s S^3 ale jen se starší S60 5th a androidem. Takže k těm rozdílům: obrazovky všude fungují podobně, widgety už ale ne: u symbianu jsou to všechno stejně široké (úzké) pásky na které se toho většinou moc nevleze, u androidu nejsou widgety omezeny operačním systémem takže můžou být a bývají větší, u iOS widgety myslím nejsou vůbec.
U sms to není všude stejné: Symbian a iOS mají tuším pevně dané SMSkovací aplikace u androidu je předinstalovaná jedna, která se dá jednoduše změnit za jinou.
Volání v symbinanu funguje buďto takže že vytočíš číslo nebo vybereš kontakt ze seznamu u Androidu se při vytáčení berou čísla i jako psaní T9tkou takže buď přímo vytočíslo nebo na alfanumerické klávesnici pomocí T9 (bere pouze slova z tvého telefoního seznamu) napíšeš jméno nebo jeho část, dál samozřejmě můžeš navolit kontakt přímo ze seznamu.
Galerie bude asi všude stejná, možná se budou lišit možnosti třídění nebo způsob označování, případně sdílení.
Videa jsou kapitolou sama o sobě, různé systémy mají různě dobrou či špatnou podporu kodeků, nicméně pro android existuje kupa dobrých přehrávačů s vlastními kodeky. U symbianu to bylo dost zoufalý a u iOS to radši ani nemluvím... tam tuším funguje jen MP4 (ale netvrdím to)
takže snad jsem odpověděl na vše, jen bych doplnil, že některé věci se na androidu můžou lišit v závislosti na nástavbě výrobce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neznalec  |  14. 03. 2011 20:19

Děkuji za odpověď. Popravdě řeknu, že jsem si v obchodě hrál s N8 a prodavač mi tvrdil, že i ta přehraje většinu filmů v Divx, AVi, a jiných formátů. Je mi jasné, že když mi některé aplikace třeba na SMS nevyhovují tak si tam dohraju nějakou jinou. Od toho to je OS aby si s tím člověk pohrál. Dál jsem u N8 zjistil, že vytáčení čísla funguje podobně jako u starých WM co jsem měl a to tak že mám třeba kontakt Tomáš Novák a stačilo vyťukat na klávesnici čísla pod kterýma je T,O,M,Á,Š a ihned to nabídlo z tel. seznamu všechny Tomáše. Jde mi o to, že budu v létě vybírat novej mobil a jak jsem byl zvyklej na WM, kde se vlastně dalo doinstalovat cokoliv a možnosti nastavení byly ohromné tak nevím do kterého OS mám jít. Zavrhl jsem IOS, protože nechci bejt odkázanej při připojení k PC na nějakej jejich program abych do toho vůbec něco nainstaloval. Tak volba padne buď na Symbian nebo na Android.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2011 20:53

N8 zvládá v základu divx videa i s externími titulky. (Tedy po updatu softwaru)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peter  |  14. 03. 2011 22:49

dokonca standardny prehravac zvladne aj mkv!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 03. 2011 21:45

"Zavrhl jsem IOS, protože nechci bejt odkázanej při připojení k PC na nějakej jejich program"
Tak zacni odznova. Nechapu, proc bys mel instalovat programy pres itunes. Jde to stejne dobre i z telefonu. Ja pred iOS take pouzival WM a uprimne... to neustale nastavovani a hledani aplikaci vsude po netu me stvalo a stejne tam furt byly vselijake chybky, ktere komplikovany pouzivani. Jsem rad, ze jsem se toho telefonu od HTC zbavil a predel definitivne na iOS.
Ted uz si s telefonem nehraju, hraju si s aplikacemi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neznalec  |  14. 03. 2011 22:39

Jako to myslis vazne. Nedovedu si predstavit, ze tam z telefonu nahravam 2 gb film nebo 5 alb ruznych skupin. Potrebuju proste massstorage aby se mi pri pripojeni USB kabelem objevila pametova karta.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vojta  |  14. 03. 2011 21:43

Výborná otázka --SSSuper gratuluji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr007  |  14. 03. 2011 18:53

A ma E52 bude bez upgradu. Asi upgraduju na Android Froyo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adis002  |  14. 03. 2011 22:49

což takhle raději už na perníčka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  15. 03. 2011 07:30

E 52 má nejdelší výdrž.Nemusíš sebo tahat nabíječku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  14. 03. 2011 18:41

Symbian měl okoukávat už dávno - a ne jen "pár triků"..
Navíc svou neschopnost a kostnatost ještě více dává najevo tím, že čím dál tím více kopíruje od Androidu.. Jako kdyby Nokia rovnou říkala: "Kupte si Android (vždyť je to náš vzor)!!"
Říkám to pořád: Symbian je mrtvý systém, který v 90% potkáte akorát ve firemních telefonech a v Africe..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gotyš  |  14. 03. 2011 18:28

Konečně redaktor co rozumí Symbianu. Děkuji autorovi, nebýt jeho tak tu čteme pouze o konkurenčních OS. Už se na PR 2,0 těším. S PR 1,1 je moje N8 rychlejší než Desire HD tak jsem zvědavý na dvojku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 03. 2011 18:43

Mohu se zeptat, v čem je rychlejší než DHD? Sám má DHD a má přítelkyně N8 a jediné, v čem je její N8 rychlejší, je vypínání...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uiqjirka  |  14. 03. 2011 18:47

N8 nez DHD neni rychlejsi ani nahodou.Bohuzel Symbian se zuby nechty snazi kopirovat od Androidu jak zbesily.Bohuzel je to porad jen stary Symbian akorat premalovany.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gotyš  |  14. 03. 2011 18:59

Tak nejprve objasním poslední půlrok: v říjnu jsem si koupil iP4 byl perfektní no jeho všeobecné omezení mě čím dál více svazovalo a nakonec jsem se ho v únoru zbavil. Potom jsem si koupil u Vodafone Desire HD (abych mohl využít 30denní záruku vrácení peněz). Byl jsem s ním spokojený, než jsme jej porovnali s N8.
Dám tedy případ v čem je rychlejší: je to zejména Galerie. Úplně stejná Galerie v N8 je o obrovský kus rychlejší. DHD jedním slovem tragédie. Fotky a výdrž baterie nesnesou srovnání. Jinak je rychlost kontaktů, zpráv apod. stejně rychlá (okamžitá).
N8 jsem koupil modrou a budí obdiv kde se objeví.
Musím říct, přesto že nemá nejlepší displej atd. atd. jsem po iP4 a Desire HD šťastný a spokojený s N8. N8 MI VYHOVUJE NEJVÍCE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2011 19:04

No nevím Gotyši. N8mičku jsem ještě neměl, ale upřímně nedovedu si představit jak rychlejší bys chtěl DHD. Měl jsem ho pár dní a je to skutečně kouzelný telefon. (leda až neprakticky velký)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gotyš  |  14. 03. 2011 19:25

Já měl DHD déle než pár dní, určitě jsi to na FCB viděl.
Snad vím co říkám. Desire HD jsem musel každý večer restartovat, protože se zpomaloval. Že jsem byl 16hod (11hod provozu) bez šťávy ani nemusím zdůrazňovat.
Jak jsem napsal iP4 byl super, no nemožnost Mass Storage, popisu fotek textem a způsob vkládání videí různých formátů způsobem Kopírovat - Vložit, je pro mě v pracovním procesu nepřípustné.
Zkostnatělý Symbian neznám. Nový Symbian v N8 šlape na 4x rychlejším jádru než starý 5th v N97. Způsob ovládání se oproti N97 také změnil a neznám co Symbian oproti androidu neumí. Znám ale spoustu věcí, které neumí iP4 a nový Symbian je umí.
Jak říkám z těchto tří telefonů mi nejvíce vyhovuje N8 a rozhodně nejhorší byl DHD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 03. 2011 19:09

gotyš, jen tak dál, tímhle způsobem se dostaneš k čím dál horšímu telefonu a naopak s ním budeš čím dál víc spokojen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cojecoje  |  14. 03. 2011 19:30

Mám N8 orange........úplně nej telefon ,co mám po Nokii 6230.
Přítelkyně má sony ericsson xperia X10 mini pro.... katastrofa ( android a jeho odezvy)
Otec má dhd a taky není spokojený. No a co on na to... Po 20 minutách co měl v ruce moji N8, bylo úplně jasné co si půjde dnes koupit...")))
A mimochodem, též se těším na nový UPdate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomasP  |  14. 03. 2011 21:01

A vo tom to je, někdo rád vdolky a někdo zase holky....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  14. 03. 2011 21:11

Vím že to je trochu od tématu, ale chci se zeptat jak se vám píše na dotykové qwerty klávesnici přes celý displej. Je to rychlé nebo je ta klávesnice oproti konkurenci horší?
P.S. Pardon ale nikde v recenzích to nemůžu najít, tak se ptám někoho kdo má N8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gotyš  |  15. 03. 2011 07:45

Na qwerty se píše docela pohodlně, jemné vibrace při dotyku dávají jistotu ale občas se člověk stejně uklikne. Nejrychlejší a nejpohodlnější je klasická klávesnice s T9

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber  |  15. 03. 2011 10:18

nevim jak konkurence, ale me se na ni pise uplne v pohode a to sem se toho obaval, ale ted uz jsem presel na swype a nemuzu si ho vynachvalit, ikdyz sem si puvodne myslel ze to bude jen takova hracka na frajereni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxx  |  15. 03. 2011 14:42

také se připojím - N8 je zatím to nejlepší co jsem měl doma a nebylo toho málo.Má nějaké muchy,ale vžádným případě nic,co by vyloženě vadilo,nebo nějak lezlo na nervy (možná aktualizace emailů... doufám že se to opraví). Telefony střídám obvykle během 8-12 měsíců,ale s N8 to letos ani nemám v plánu,není důvod. Vždy jsem chtěl to nejlepší pro mou potřebu,ale N8 to tentokrát tak nějak vše splnila a nyní nemám důvod telefon měnit. Je to první telefon od Nokie,se kterým jsem na 99% spokojen a jak jsem již uvedl nejlepší co jsem měl doma. Samsung wave každý chválí a mají pravdu - telefon je solidní,rychlý a já nevím co ještě,ale v kvalitě fotek a videí na n8 nemá, to samé desire Hd - perfektní velkej display,ale opět foto a video nic moc. Chci aby mi jedna věc uměla co nejvíce věcí (volání,hry,sms,mms,foto,video,mp3 ,navigace ,ale i výdrž baterie atd.) a to dnes asi nejlépe zvládá N8.V ničem extra nevyniká,ale vše co umí dělá přijatelně a použitelně. To se u ostatních telefonů říct nedá.Vždy jsou perfektní jen v něčem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EINEX  |  14. 03. 2011 21:12

Ta galerie na tom DHD to je paskvil od HTC a je vážně pomalá, ale to není chyba Androidu ale HTC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dáda  |  15. 03. 2011 18:50

Co videa, byl tam rozdíl? Nebo přehrávání filmů?? Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RockPhill33  |  15. 03. 2011 14:57

a to ještě když tu baterku vyklepneš kvůli zamrznutí OS ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 03. 2011 20:08

Taky jsem za to rád. Už několik let jsem věrný Nokii. Android mě moc nezaujal a hlavně HTC a podobní výrobci mají příšerné fotáky, iOS je pro mě moc uzavřený systém. Mám Nokii C7 a jsem s ní maximálně spokojený :) Myslím že až se Nokia vloží do WP7 mohlo by to vypadat slibně, veřím tomu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 03. 2011 18:21

Ani tohle chcípající Symbian neudělá uživatelsky přátelským systémem. Bude to dál prastará imitace OS s novýma animacema

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david  |  14. 03. 2011 18:35

jediná imitace si tu ty
Spíše Android je taková grafická imitace OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 03. 2011 18:43

Tak proč se Nokia snaží oprásknout z Androidu co se dá? Mimochodem je to pořád pomalý a ten debilní spůsob vytahování widgetů nechali. Ty ikony co jsou vidět na tom videu jsou děs běs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jouda  |  14. 03. 2011 19:08

Petře, chlapče, musíš se probudit a vyzkoušet si třeba novou N8, která je rychlejší než Android. Petře, chlapče, přemejšlej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 03. 2011 19:13

Díky za rady. Cením si jich moc, pane. A N8 zkoušet nepotřebuju. To už mám za sebou. Až ta vlajková loď Nokie bude tak rychlá, jako nejlevnější Androidy, dej mi prosím vědět. Zatím je to jako vor proti motorovému člunu. Ten vor je N8.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  14. 03. 2011 20:52

N8 rychlejší než Android?
Ale notak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas t  |  14. 03. 2011 22:53

nejde porovnavat n8 jako pristroj se systemem android , android se chova podle toho taky hlavne podletoho co je to za pristroj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Was3k  |  14. 03. 2011 22:17

Neberte to jako rozpoutávání flamu ale měl jsem možnost cca 2 hodiny srovnávat Nokii C7 což je v podstatě N8 bez autofokusu a pár vychytávek s mým naprosto lowendovým HTC Wildfire s Androidem 2.3 (Gingerbread) který patří mezi nejslabší androidy na trhu a až na větší ram a absenci 3D HW akcelerace má stejný chipset jako "prastaré" HTC Dream. Když beru v potaz čiste reakce systému tak musím konstatovat že Widfire je minimálně stejně svižný a v mnoha situacích dokonce svižnější než C7, dále jsem porovnával s Dell Streak (2.2 Froyo) a při tomto srovnání měl streak navrch - hlavně co se prohlížeče týče.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  16. 03. 2011 01:46

Peknej bullsh*t, N8ka nacita veci tak kuevsky pomalu az hanba!! Aji LG Optimus One je rachlejsi nez N8 a to stoji polovicku !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaka  |  15. 03. 2011 08:27

Sa preber ty č.u.r.a.k!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
List  |  16. 03. 2011 10:26

Ano presne tak. Symbian totalni mrtvola ktera tu uz nema co delat. Nokia zaspala dobu, dobre ji tak, vydava ted mobily prevlecene jen do noveho kabatu ale porad vevnitr to same. Te firme uz zustal jen nazev jinak uz davno neni to co byla. Posledni normalni nokii ktera se mi moc nesekala,ale byla pomala byla N96 klasicky symbian FP2 nedotyk. Bohuzel mela pomalej procak ale jinak slapala. Od te doby co zacali vydavat lepsi mobily jen s dotykem jsou mimo. Nokii jsem mel 10 let ted jdu do LG optimus 2x. Kazdy at si nadava jak chce ze je to korejec, vetnamec nebo chorvat. POrad mi nabidne vic s 2 jadrakem, nvidia tegrou vic za 12000 nez treba cerstve vydana Nokia e7 za 15000!!!! to je snad sen. Delaji si z lidi voly. Takze Finskej mobil ktery je MADE IN HUNGARY NEBO CHINA at si uz nacpou nekam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  14. 03. 2011 18:04

NIC jiného, než kopírovat od androidu symbianu nepomůže. A je to pořád lepší, než tvrdohlavě trvat na tom nemoderním ovládání.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  14. 03. 2011 19:47

To nemoderní ovládání je prostě pro mě nejlepší. Nechci věc moderní, ale efektivní. Mnohem radši si na 3rd vlezu do menu a zmáčknu dvě tlačítka a jsem tam, kde chci být, než šmrdlat po nějakých pohotovostních obrazovkách s poházeným bordelem bez ladu a skladu... Symbian 3rd is the best!!! P.S. Taky se mi nelíbí, že od S3 vychází firmware pro všecky telefony jeden, stejný. Jak se tedy můžou ty přístroje lišit? Dřív byl E-Series, N-Series, XpressMusic atd a každá měla něco spešl, neska zase všecko bude vypadat stejně, jen to bude větší nebo menší kráva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  14. 03. 2011 19:59

Ale u androidu vůbec nemusíš nikam lézt a něco dvakrát zmáčknout ,prostě zmáčkneš a seš tam rovnou. Symbian jsem měl dlouho,tak mně neříkej nic o jeho ovládání, s androidem se práce zrychlila dvakrát až třikrát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  14. 03. 2011 20:11

Mě se zpomalila. Prostě mi to šmrdlání po displeji plnym bince nevyhovuje a nechápu, že to teď musí bejt ta jediná a nejlepší cesta... Ať žije S60 3rd!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 03. 2011 20:29

To není androidem,ale tím že jsi šmrdla ty. Když si neumíš tu plochu uklidit, tak je to tvoje chyba. Spíš to vypadá ,že jsi ten Android viděl pouze na videu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  14. 03. 2011 21:31

Když mám stůl "poházeným bordelem bez ladu a skladu", tak je to taky chyba stolu, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosta  |  14. 03. 2011 21:33

Ten bordel si tam ale dělá majitel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  14. 03. 2011 17:55

No vypadá to zajímavě,ale moc tomu termínu nevěřím.Jak znám Nokii tak to posune ještě na květen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  14. 03. 2011 18:07

Jasně, hlavně animace, hry a ikonky a blbý pohotovostní plochy... Proč Nokia nemůže zůstat svá? To, co zatim okoukala od konkurence mě pěkně rozčiluje. Např. Nemožnost vypnout zamykání displeje, smsky v konverzacích a podobný hovadiny. Kdyby tak chtěli vydat třeba aspoň jeden telefon bez dotyku, s normální klávesnicí!!! :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erteple  |  14. 03. 2011 18:21

Tedka nerypu jen se ptam v cem vam vadi sms v konverzacich?? Podle me je to supr vec aspon vim o cem probihala konverzace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
senky  |  14. 03. 2011 18:26

Odkedy sa vymysleli SMS-ky tak to stale vyzeralo rovnako. Niekto pride so super inovaciou a uživatelia Nokii to ohovoria:) no tak ako bolo napisane v jednej recenzii. "Najprv sa mi to nepozdavalo ale po týždni používania si to neviem vynachvaliť..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 03. 2011 18:31

A už vůbec nevím, v čem jsou špatné pohotovostní plochy, zřejmě pán rád leze pro každou blbost dva metry hluboko. A symbian byl do teď bez ikon? To je novinka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  15. 03. 2011 06:12

Taky me to stve, ale jde to vypnout, na stesti. Taky by chtelo vylepsit prehravac videa, spoustu mkv to nezvladne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
obluda zelená  |  14. 03. 2011 18:29

SMS můžež zobrazovat i klasicky, mimo konverzace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  14. 03. 2011 18:40

Heh, na N76 a E75 sem to musel doinstalovávat a pán nyní konverzací pohrdne. Že se nestydí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toman  |  14. 03. 2011 19:48

Nestydim, eště, že to de vypnout!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cyber  |  15. 03. 2011 10:09

nejdriv si precti manual nebo se poradne nauc s telefonem a pak kritizuj :x vypnout to de a sms jdou zobrazovat i normalne... a nedotikove telefony se porad vydavaj, ale v mensine a docela to chapu. osobne jsem se taky nejdriv dotykace obaval, ale ted uz bych nemenil..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thim  |  15. 03. 2011 10:12

No, ty asi Symbian3 nevlastníš. Inak by si vedel, že v Messagingu je k dispozícii Inbox aj Conversations. Inbox je ten tvoj obľúbený a tí čo majú radi Conversations, vojdu sem. Každý si môže vybrať obsah ihneď podľa zobrazenia. A taká "hovadina" ako klávesnica je tam tiež, dotyková je spoľahlivejšia ako mechanická a ak chcem, tak aj Swype. Ak by bola možnosť vypnúť automatické zamykanie, toto by som nerád využil, aby mi zabudnuté uzamknutie spôsobilo škodu. Odomykanie je rýchle a mám možnosť cez displej alebo mechanicky na boku - zase výber z dvoch možností. Mám C7-00 a veľmi si ho pochvaľujem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MPolan  |  15. 03. 2011 17:49

S automatickým zámkem celkem souhlasím. Něco děláte, chvíli se zamyslíte a displej se mezitím zamkne. Musíte odemknout. Uděláte to znovu a znovu a popáté už vás to akorát naštve a telefonem byste hodil o zeď...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor