Utopili jste vodotěsný telefon a servis dělá problémy?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 99

Názory k článku

avatar
06. 10. 2014 23:41

Reklamoval Jsem SONY Smart Watch SW2, poslal jsem je poštou rovnou do Arvata a do týdne jsem měl doma nový hodinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 09. 2014 14:04

Taky mám zkušenost se značkovým servisem arvato services. Neuznaná reklamace, že je prasklý display, dotyková vrstva že je OK, navrhovaná cena opravy 2.690 Kč (nový mobil vyšel na 3.800 Kč), takže fakt super cena Vykašlal jsem se to u nich opravovat, domluvil jsem si opravu jinde za 1.000 Kč. Pak mi volali, že je špatná i dotyková vrstva. No nezabilli byste někoho! V arvato tvrdí že dotykovka je OK, a pak vše jinak, a teď kdo za to může? No samo že zázakník, a nenaděláte nic. Pro takové případy je nejlepší, než mobil odešlete někam na reklamaci, nebo opravu, nafotit co se dá, aby byl důkaz, že v tu dobu byl např. display v pořádku (bez praskliny) apod. A vůbec nejlepší by bylo video, aby bylo zřejmé, že i dotyk a tlačítka fungovaly. Zkouší to, zákazník na toto bohužel moc páku nemá, jedině se soudit a dohadovat. Stejně jim většinou nic neprokážete bez detailní dokumentace. Toď moje zkušenost s reklamací mobilu. Dnešní elektronika je strašně nespolehlivá a je jedno jestli je to značková věc nebo made in China. Všude jsou nastrkaný kurvítka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 09. 2014 10:09

Nechapu jednu vec - zamitnuti kvuli oxidaci desky. Ta oxidace se tam nejak vyskytnout musela, pravdepodobne po styku s vodou. Ale telefon ma byt vodotesny, takže se tam voda dostat nema. Jak tedy muzou zamitnout z tohoto duvodu? Pokud jsou cervene indikatory vlhkosti u nektere krytky, pak v servisu otestuji tesnost krytek a je jasno. Ale pokud je indikator v poradku pak oxidace uvnitr je jasna vada telefonu, takze zadne zamitani...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 09. 2014 08:58

Pracuji jako reklamační technik v jedné nejmenované firmě, která zboží prodává - ne přímo v servise. Můžu potvrdit vesměs vše co se tady píše, servisy skutečně zkouší co zákazník vydrží, zamítá reklamace, zamítá je, že zboží poškodil zákazník buď vysokým tlakem na displej, nárazem, vystavil telefon vodě/kapalině atd... Někdy to vyjde až napodruhé, když se trochu přitlačí na prodejce aby přitlačil na servis, někdy se závada skutečně neprojeví ale preventivně vymění v servise základní desku. Někdy provedou opravu ale napíší do protokolu, že se závada neprojevila. Ano jsou to šmejdi ALE zákazníci jsou asi 3x větší šmejdi! Na to pozor, sice je hezké, že se tady sešlo pár desítek lidí, kterým se telefon rozbil nevlastní chybou a mělo problém se servisem, který jim to neuznával. Na každého z Vás ale připadá asi 20 zákazníků/šmejdů, kteří: 1. krytku u sony telefonu skutečně nezadělalo nebo vystavilo jakýkoliv jiný telefon vodě/páře např. při koupání. 2. telefon spadl na zem a když se nerozbilo sklo, neznamená to, že se nepoškodila citlivá elektronika vevnitř. 3. vystavilo displej nadměrnému tlaku - nemusí prasknout ale vzniknou bílé skvrny atd.. 4. vylomený napájecí konektor s komentářem zákazníka/šmejda "já to do toho strkám normálně, stejně tak to strkám do druhého telefonu a tam jsem to nevylomil". 5. telefon je zasekaný, nejdou přijímat hovory blne to, jak by to ale mohlo fungovat, když je telefon doslova natřískaný nesmyslnými aplikacemi a pak ještě proti zasekávací aplikace. - servis udělá tovární nastavení a je to - nicméně zákazník tam do týdne ten bordel natáhne znova a zase ho tu máme. 6. nahodilá závada jednou za týden v sudém dní v lichém měsíci mě volaná strana neslyší. 7. na konec ti největší experti co si telefon po 23 měsících užili do syta a nyní za něj chtějí vrátit peníze! řvou, vyhrožují čojkou, vyžadují vedoucího, pak píšou řediteli, pak zase řvou, že už si tady nic nekoupí, nakonec se domůžou svého i když na to nemají nejmenší právní nárok. Zákazník si u nás zase na příštích 23 měsíců koupí nový telefon, protože u nás se to tak skvěle reklamuje a nám na oddělení strhnou prachy z výplat. Děkujeme. Takže aby bylo jasno co z toho plyne servisy sice nejdou dokonalé ale můžou si za to zákazníky samy, protože jste banda vychytralých šmejdů. Omlouvám se těm, kteří jsou poctivý - i takový jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2014 08:03

Jak na reklamaci vadného displeje? Zničehonic mi po něm začaly běhat čáry a pruhy a začal celkově přeskakovat obraz. Reklamaci zamítli prý z důvodu, že byl tablet vystavený velkému tlaku nebo nárazu (což je nesmysl, o tom bych musel vědět). Podle mě výrobce klasicky ojebal v rámci miniaturizace a ztenčování uložení LCD panelu na ochranu proti vibracím. Což je u přenosné elektroniky docela zásadní věc.Ke článku samotnému mě napadá, že člověk by opravdu neměl kupovat elektroniku u pofidérních asijských výrobců jako třeba Apple , který je zamítáním reklamací z důvodu údajného namočení přístroje (ke kterému nedošlo) docela pověstný.
U opravdového pofidérního asijského výrobce se taktéž nestane, že by naúčtoval opravu displeje v ceně nového přístroje (v době jeho uvedení na trh). Mě vyčíslili výměnu displeje mého neznačkového tabletu na cca 1/3 hodnoty přístroje, což je podle mě docela fér (na rozdíl od výtečníků jako Apple, Samsung apod.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 09. 2014 07:49

O Britexu se všeobecně ví, že jsou to zmetci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
21. 09. 2014 00:13

Tyhle stastne konce jsou uzasne a vzdy me dojmou
Skoda,ze osobni zkusenosti jsou horsiReklamoval jsem iphone4s kvuli vibracnimu motorku u vodafonu,ktery ho poslal do britexu..odtamtud se mi vratil s tim,ze kdyz ho technik otevrel,tak byly ponicene nejake folie co chrani cipy
Vodafone delal mrtveho brouka,ze veri servisu,britex se trval na svem a soudni znalec mi rekl,ze nema sanci dokazat pravdu (ze clovek s telefonem v zaruce nema duvod hrabat do telefonu za 17 tacu)
Neresitelna situace a proste jde videt,ze zakaznik nema sanci se poradne branit i kdyby chtel...jsou to mrchy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 09. 2014 23:54

Tak to já mám naštěstí celkem pozitivní zkušenost.... Druhý den po koupi jsem utopil svojí Z1. V reklamačním protokolu sice stálo, že vyměnili jen základní desku, ale přišel mi uplně nový telefon. Takže za mě spokojenost :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  20. 09. 2014 20:41

Tak neviem. Pred casom v CR platilo, ze do 6 mesiacov od kupy je dokazne bremeno na strane predajcu resp. toho, u koho zakaznik vadu reklamoval. To uz neplati?
Ja by som sa obratil na obchodnu inspekciu hned a zaroven na policiu s trestnym oznamenim z podozrenia trestneho cinu podvodu v stadiu pokusu.
To by pani a damy v servise hned inak kmitali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 09. 2014 20:30

Slušná reklama na Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PM
20. 09. 2014 19:25

Kůžel, ztěžovat nebo stěžovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 09. 2014 16:19

Servisy v CR jsou opravdu problem, Arvato, Britex, vsechno stejny parchanti, idealni je si kupovat mobil primo v Cine nebo radeji z evropske distribuce (momentalne hlavne kvuli LTE). Reklamace u prodejcu jsou obvykle lepe resene nez u servisu, ktere delaji jen ceskou distribuci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 09. 2014 16:06

Arvato Services tímto způsobem opravuje i Nokie.Je to podvodnícký servis jako např. Britex.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 09. 2014 15:45

Všechny výrobce zákazník zajíma jen do zakoupení zboží, pak už jim je zadnice. Stejný přístup mělo LG k reklamaci jasné vady TV, dokonce mi tvrdilo, že to vadné podsvícení je charakter výrobku. U špatného fw mi LG tvrdilo že takový neexistuje. Šmejdi to jsou!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 09. 2014 14:51

To by mě zajímalo, jak uživatel MT dokáže, že mobil nebyl v hlubší hloubce jak 1.5m nebo na delší dobu jak 30min?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 09. 2014 14:38

Co jsme se z diskuze dozvěděli? Telefony zásadně neprodávat otravným Slovákům. To si nemůžete jít povídat na http://www.zive.sk/mobilne-telefony...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 09. 2014 13:37

typické pro servis sony telefonů . je to banda zlodějů. měl jsem dva telefony a dva problémy. z toho plyne že sony už do domu nesmí. totálně na své zákazníky ser...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 09. 2014 13:32

tiež sa mi podarilo cez leto utopiť Z2-ku. Zatiaľ som to síce neriešil lebo nebol nato čas. Odišiel mi gyroskop a ten senzor čo zhasne displej, keď máte telefón pri uchu. Mobil bol ponorený do bazénu, ktorý mál hĺbku 1,30m po dobu do 10 minút. Stále som podstate aj nato nenabral odvahu lebo si myslím, že mi to aj tak neuznajú. Chystám sa ísť ku operátorovi v nedeľu alebo v pondelok, keďže mobil mam braný na paušál, tak musím ísť za operátorom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 09. 2014 13:27

ARVATO - co dodat, banda šizuňků a vych...ků. Chtít 8000,- (konkurence 5200,- za použití originálních dílů) za výměnu displaye u telefonu za 9000,- a dále 3500,- za opravu(resp. opravu výměnou) hodinek v hodnotě 1900,- je do nebe volající!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 09. 2014 12:57

Jeden z duvodu proc bych si dnes uz u operatora nikdy zadnej telefon nekoupil je prave servis. Jednalo se o O2 a servis Britex

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (12)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 09. 2014 12:55

"ne všude to půjde tak hladce jako v tomto případě, ale vaše šance jsou velké. Pro „no name“ dovozce úžasně levného čínského superphonu sice platí stejné zákony, ale praxe tak růžová nebude"To jako chce autor naznačit, že něco šlo hladce?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 09. 2014 12:37

procpak jste rozmazli udaje servisu, bojite se ze by vas arvato services nejak narklo ? se mnou taky vyjebali napoprve, prej vsecko OK. Na podruhe : vymena zakladni desky. Jsou to zmetci a melo by se primo Sony toto sdelovat at vi kdo jim kurvi povest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 09. 2014 12:37

Kupil som si nemenovany telefon, mal urcitu vadu, tak som ho asi po tyzdni poslal na reklamaciu. Po mesiaci sa mi vratil s tym, ze reklamacia uznana, ale zavada sa neprejavila (????).
Tak som napisal priamo spolocnosti o co sa jedna a aky je problem, kedze servis so mnou odmietal komunikovat. Prisla mi odpoved, ze mam opatovne telefon reklamovat. Po par dnoch mi volali zo servisu aby som im presne vysvetlil o aku vadu sa jedna (zrozumitelne som im to popisal aj v reklamacnom protokole vratane postupu ako tu vadu nasimulovat). Chalan sa zarazil a tyzden na to mi z predajne volali, ze mi vratia peniaze.
Nakoniec som zistil, ze touto vadou trpia vsetky tieto telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 09. 2014 12:07

Z mojej skusenosti s reklamaciami staci, aby clovek neustupil zo svojich poziadaviek (byt asertivny), reklamoval to osobne na pobocke a pomoze aj trochu nasraty vyraz, a vsetko pojde ako po masle Takto som dosiahol pri 3 reklamacii stareho telefonu okamzite vratenie penazi na ruku, miesto oficialneho postupu (z reklamacneho poriadku) cakania 30 dni na servis a dalsich 30 dni na vratenie penazi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor