Pracuji jako reklamační technik v jedné nejmenované firmě, která zboží prodává - ne přímo v servise. Můžu potvrdit vesměs vše co se tady píše, servisy skutečně zkouší co zákazník vydrží, zamítá reklamace, zamítá je, že zboží poškodil zákazník buď vysokým tlakem na displej, nárazem, vystavil telefon vodě/kapalině atd... Někdy to vyjde až napodruhé, když se trochu přitlačí na prodejce aby přitlačil na servis, někdy se závada skutečně neprojeví ale preventivně vymění v servise základní desku. Někdy provedou opravu ale napíší do protokolu, že se závada neprojevila. Ano jsou to šmejdi ALE zákazníci jsou asi 3x větší šmejdi! Na to pozor, sice je hezké, že se tady sešlo pár desítek lidí, kterým se telefon rozbil nevlastní chybou a mělo problém se servisem, který jim to neuznával. Na každého z Vás ale připadá asi 20 zákazníků/šmejdů, kteří: 1. krytku u sony telefonu skutečně nezadělalo nebo vystavilo jakýkoliv jiný telefon vodě/páře např. při koupání. 2. telefon spadl na zem a když se nerozbilo sklo, neznamená to, že se nepoškodila citlivá elektronika vevnitř. 3. vystavilo displej nadměrnému tlaku - nemusí prasknout ale vzniknou bílé skvrny atd.. 4. vylomený napájecí konektor s komentářem zákazníka/šmejda "já to do toho strkám normálně, stejně tak to strkám do druhého telefonu a tam jsem to nevylomil". 5. telefon je zasekaný, nejdou přijímat hovory blne to, jak by to ale mohlo fungovat, když je telefon doslova natřískaný nesmyslnými aplikacemi a pak ještě proti zasekávací aplikace. - servis udělá tovární nastavení a je to - nicméně zákazník tam do týdne ten bordel natáhne znova a zase ho tu máme. 6. nahodilá závada jednou za týden v sudém dní v lichém měsíci mě volaná strana neslyší. 7. na konec ti největší experti co si telefon po 23 měsících užili do syta a nyní za něj chtějí vrátit peníze! řvou, vyhrožují čojkou, vyžadují vedoucího, pak píšou řediteli, pak zase řvou, že už si tady nic nekoupí, nakonec se domůžou svého i když na to nemají nejmenší právní nárok. Zákazník si u nás zase na příštích 23 měsíců koupí nový telefon, protože u nás se to tak skvěle reklamuje a nám na oddělení strhnou prachy z výplat. Děkujeme. Takže aby bylo jasno co z toho plyne servisy sice nejdou dokonalé ale můžou si za to zákazníky samy, protože jste banda vychytralých šmejdů. Omlouvám se těm, kteří jsou poctivý - i takový jsou.