Už žádná cizí slova. Nahrejte si do náramku Xiaomi Mi Band 3 češtinu

Názory k článku

12121212  |  14. 07. 2018 07:50

Proč my a ne výrobce v aktualizaci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
CosiOdvedle  |  15. 07. 2018 23:00

Pobavilo mě, že titulek oslavuje příchod češtiny do nějakého zařízení...a přitom ho autor napsal slovensky nebo jak..."nahrejte si"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 08. 2018 20:01

Mám problém. Dodržel jsem postup pro instalaci firmwaru s češtinou, proběhla instalace a od té doby je na náramku pouze text ,, propojte s aplikací pro aktualizaci,, náramek je připojený, všechno se v telefonu tváří jako v pořádku ale na náramku pouze tento nápis. Už jsem zkoušel i firmware s anglickým jazykem pomocí aplikace mi fit stažené z netu konkrétně k tomuto účelu a nedošlo k žádné změně. Děkuji za pomoc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 10. 2018 20:00

Od poslední aktualizace nefunkční. Ani přes gadgetbridge, amazfit&tools, tools&fitness .. přes nic. Před týdnem to fungovalo, nyní už ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuzo  |  04. 12. 2018 18:14

Zdravím. Nechápu že solidní server mobilmania dokáže nabádat uživatele k takovým věcem jako je instalace vlastního firmware. Když pomineme fakt že po instalaci neoficiálního firmware - češtiny ztrácíte nárok na záruku, je tady důležitější věc. Nikdy nevíte kdy se vám z náramku stane nepoužitelné těžítko a hračka. Viz například problémy s hodinkama tohoto výrobce Amazfit BIP, kdy po instalaci češtiny a poté po aktualizaci firmwarwe (MiFit se vás neptá, rovnou aktualizuje) se brickly ( brick - cihla) a zůstaly nepoužitelné. Nikde nevidím důrazné upozornění na tyto dvě podstatné skutečnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor