V Evropě to vře. Jde o iPhone, odblokování, princip a peníze

Diskuze čtenářů k článku

Karol44  |  18. 06. 2015 13:27

Take jsem resila tento problem a u operatora jsem nepochodila. Nakonec www.flyunlock.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Launcha  |  24. 11. 2007 17:50

Podle meho nazoru je nejpozoruhodnejsi to, ze Apple ma koule na to, chtit po operatorech procenta z pausalnich plateb, to je ve svete vyrobcu mobilu neslychane. Apple vytvoril takovou manii, ze si to muze dovolit. Ale ruku na srdce, proc by nekdo, kdo vyrobil telefon, mel chtit mesicni platby za to, ze ho pouzivam?! Nevidim zde jediny duvod. Vsechnu praci potom oddrou operatori, proc by se mel Apple prizivovat? At uz je iPhone jakkoli dobry telefon, chtel bych ho pouze odblokovany...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  24. 11. 2007 02:45

dejte jim týden a on někdo zjistí, jak je řešeno to, aby tento oficiálně neblokovaný mobil fungoval a dají to i do těch neoficiálních

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hololoď  |  23. 11. 2007 07:27

Kdo je dnes ještě tak naivní, že by si myslel, že může vůbec jít o princip? Vždy jde o pěníze, tedy ne o ty naše, ale ty od nás pro mobilní operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubidubidu  |  22. 11. 2007 21:51

iPhone mi připomíná, sice na české poměry, ale není problém si to převést do většího měřítka, skupinu Lunetik a lidi, kteří jsou z iPhonu doslova pobláznění, mi potom připomínají ty "pubošky", které si z této shit hudby trhaly vlasy, omdlévaly a dostávali se do tranzu, které nezvládaly. A dnes? Po Lunetiku neštěkne pes. Objeví se, pokud vůbec někdy, v nějakém komickém shotu jako hvězda "Blb". Jasně, iPhone je něco nového, tak je to správné, více nových věcí, v ruce jsem ho neměl, ale vím, že bych si ho fakt nekoupil. Revoluční mi přišel v tom, jakým "novým" způsobem využíval polohové čidlo. Jak jednoduché! Ale geniální věci jsou "jednoduché". S tím přišli jako první. Ovšem, co se týká ostatní výbavy, tak nevím nevím. Je to ale bída a za ty prachy, když je to ještě uzavřeno aplikacím třetích stran. E-e! Připomíná mi to koupi domu, který je vybaven, někde podle vašeho gusta, jinde méně a jinde vůbec, nábytkem, který si porostě nemůžete vyměnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  23. 11. 2007 17:51

vidite, ale lidi uz jsou natolik pomateni, ze jsou radi ze je neceho mene a jeste si za MENE VECI priplati a radi.. Alespon to neni slozite ze? Nakonec se vratime k pevnym linkam a nakonec k volani z vokna do vokna.. Jinak uplne s Kubidubidu souhlasim.. Lunetik & iPhone stejna vec (hype..). Rikam to porad, ted jsou lide blazni, je to nedostatkove zbozi, ale za to bude bezne a lide budou presyceni, radi se vratime k tlacitkovemu ovladani..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Schre!  |  22. 11. 2007 19:31

Som aj ja lebo keby mám tých pár litrov tak si ho s radosťou bežím kúpiť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  22. 11. 2007 21:21

Za pár litrů si poběžim koupit Meizu M8, jestli teda dodrží 4GB bezfoťákovou verzi za 195 dolarů, a ne jako Asus Eee.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEKUŤ TO  |  22. 11. 2007 18:33

JE TO ŠMEJD AMERICKEJ NECHÁPU JAK VŠICHNI Z NĚHO JSOU PODĚLANÍ... TEN KOLEM SEBE DĚLÁ ZMATEK. FŮŮJ. A NA AUKRU ODBLOKOVAKÝ ORIGINAL SE VÁLÍ POD 15 000.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
je jedno  |  22. 11. 2007 18:25

Já si tedy osobně myslím že jestli jde o peníze z tržby, tak měl Iphone zahájit prodej nejprve u nás, protože máme jasně nejdražší mobilní služby. A zatím na něj jen čekáme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  22. 11. 2007 19:42

počkat . třeba už bude rovnou iPhone 3G ,prý začnou prodávat v květnu 2008. a u O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janke  |  22. 11. 2007 13:42

999 Euro ? si dělaj prdel? za ty prachy mám slušnej notebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  22. 11. 2007 14:06

Ta cena je vysazena zcela zamerne, aby se vlk nazral a koza zustala cela. Za 999 si to samozrejme nikdo rozumny nekoupi, je to jen o naplneni "rozsudku".Nemecke "pravo" je dodrzeno a kritici iPhone budou mit alespon do ceho zase na netu kopat a predhanet se ve svych duchaplnostech. Ale realni zakaznici si radi koupi dotovany a nebo prejdou k T-Mobilu, protoze vsichni operatori jsou defacto stejni. Takze jediny efekt ma tahle saskarna v dalsi uzasne reklamne pro iPhone gratis a zvyseny krevni tlak a vyzvracene zaludky jeho duchaplnych kritiku. Nic vic, nic min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  22. 11. 2007 17:18

za ty peníze můžeš machrovat s tím iPhonem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  22. 11. 2007 10:32

Jakkoliv skvely vyrobek to muze byt, odrazuje mne od jeho koupe obchodni politika Apple. Nechapu, jake si mysli, ze maji sance na volnem trhu uspet. Jakekoli restrikce znehodnocuji kvalitu produktu. Nastesti asijsti vyrobci nespi a brzy tady budeme mit spoustu telefonu s podobnym ovladanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
haasteren  |  22. 11. 2007 10:46

Jsem uz vice jak pul roku omezenec za 543$ dolaru coz je bez mala v dnesni dobe 11 tis Kc kdyz vezmu za tyto penize omezenou NOKII tak musim rict ze jsem OMEZENCEM velice rad. Musim ovsem priznat ze jako druhy pracovni nastoj mam HTC TyNT pokud si nekdo mysli ze v dnesni dobe je IN nokia tak je bud naprosty blazen nebo clovek z jineho sveta. IN je HTC a podobne znacky ktere prinasi inteligentni pristroje s operacnim systemem at uz je to LINUX ci WM6 a ne nejaky podradny SYMBIAN ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  22. 11. 2007 11:20

Vic nez pul roku? Tak to koukam, ja mel za to, ze se iPhone prodava nekdy od cervence, coz je i s nim sotva pet mesicu. Jestli Ty nam tady chlapce tak trochu nekecas....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WoodyIS  |  22. 11. 2007 12:38

zajimave. Ja mel po hromade Nokii smartphone QTEK 8310 s WM5, pak cihlu HTC TyTN s WM5 a pak i WM6 a nakonec sem se z te tuzky a sileneho ovladani mohl zblaznit. Zkusil sem i programy na ovladani prsty. Leccos ale stejne prstem udelat neslo a tak sem zacal pokukovat po necem uzivatelsky prijemnejsim. Zkusil sem Nokii 6300 a byl sem zas v jinem svete, kde ovladani je vychytane do posledniho puntiku a nechybelo mi temer nic. Jen GPS sem na "hloupy" telefon nesehnal a tak ma N6300 manzelka a ja mam Nokii 6120c. Je jeste lehci telefon a pustim tam i TomTom Navigator 6.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  22. 11. 2007 09:09

iPhone je prostě značka , třeba bakelitový Trabant také má svou hodnotu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  22. 11. 2007 07:21

Když jsem viděl první rendery a popisky, řekl jsem si, ten bude můj. Počkal bych až spadne cena a az rozumější cenu bych ho koupil, ale když vidím, co dělá Appppppple za ofrky, schutí mohu prohlásit, ať si ho teda strčí do, ... však vy víte, kam myslím. Za tohle mi žádný telefon nestojí a raději koupím něco s rychlým procákem na WM 6 a hotovo. Být operátory, asi bych taky po tomhle nešel a raději bych se pořádně domluvil s I-mate na té jejich řadě, která opravdu vypadá dobře, za podstatně nižší cenu. I když je to nějaký veliký tahák, nelze srovnávat německo a počet prodeje telefonů tam s případným prodejem v ČR, nebo se pletu? Vím, že hromada lidí zde napíše, že jej vlastní, ale podle toho, jak hrdě se k tomu hlásí bych si dovolil tvrdit, že mají slušné finanční zázemí a tato částka, s kterou je i s paušálem nabízí, je nerozhází, nehledě k tomu, když zjistí, že na tomto přístroji nejede více věcí o kterých měly představu, tak jdou a koupí něco jiného a jabko jim leží v šuplíku a za 3-4 roky to poletí do popelnice, nebo do bazáču, tohle jsou bohužel již skutečné případy, které se opravdu staly. Jiní to maj pouze na volání, ale jsou in že mají IPHONE, no tak si druzí kecněte na zadek? Řekl bych, že Iphone je pouze řeč peněz a o tom je i celá jeho reklamní kampaň, která opravdu vyšla. Ostatní si podřídí jinou mašinku a mají klid.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2007 08:08

Nevím jak ostatní, ale já si nechal iPhone dovézt z US a vyšel mě na podobnou cenu jako zde N-series telefon ve výprodeji, je odblokovaný, takže s ním mohu volat a má nahrané velké množství dodatečných programů, které na ofic. verzi nejsou dostupné - třeba úkolovník nebo hlasový záznamník.
Měl jsem Nokia N95, předtím Nokia 6120 classic, předtím Nokia N70, Nokia 6300, prostě zarytý Nokia maniak, ale Nokie jsou prostě všechny stejné a já brzy pochopil, že to co nabízí Symbian prostě nevyužiju, nepotřebuju editovat word v mobilu - necestuju, abych to využil, nepotřebuju GPS, jedu většinou z práce domu a tuhle cestu si - světe div se - pamatuju :)
Co potřebuju je jednoduché ovládání pro základní funkce, jednoduchý přístroj, na vše ostatní mám notebook.
iPhone je především o vzhledu a ovládání - vážení, kdo z Vás zná iPhone pouze z fotek a videí - věřte mi, nevíte o něm nic, ten telfon se opravdu musí držet a používat, protože obrázky a videa vám prostě neřeknou co to je, uděláte si představu, ale tím to končí. Pokud chcete zasvěceně mluvit o iPhone, zkuste is ho od někoho půjčit na den nebo dva.
Není to dokonalý telefon, ani přehrávač hudby natož prohlížeč internetu, ale má prostě cosi, co tzv. technoida stejně dostane. Minimálně je to příjemné osvěžení v záplavě všech těch symbianů a WM6 plastových vrzajících telefonů. Mám skutečně s čím porovnávat, jelikož jsem měl i TYTN, ale iPhone si Vás prostě dokáže omotat kolem prstu jako žádný jiný telefon. Je to chytře udělaný marketingový zázrak a za tohle prostě musí člověk smeknout před Apple klobouk.
Nemám telefon na machrování, ale kdokoliv viděl iPhone zůstal stát s otevřenou pusou - i lidi, které telefony nijak moc neberou, se ptají co to mám. A když jim ho předvedu říkají jednoznačně: to chci taky!
Nikdo se nepozastavuje nad tím, že si lidé kupují předražené stylovky od Nokie za desítky tisíc, ale každého dokáže vytočit, když si někdo pořídí iPhone za třetinovou cenu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nax  |  22. 11. 2007 08:59

Souhlasim, iPhone sice nemam, ale podobny stav jsem zazival se vsemi ostatnimi produkty Apple. Tahle firma proste nabizi vynikajici pristup k uzivateli a to je to co vsem ostatnim bez vyjimky chybi. Prodejni statistiky taky hovori jasne.
Nejvic me rozesmeje jak ostatni firmy kopiruji design, se kterym Apple prijde (iPody, ted iPhone) a je to jen okopirovany design. Uzivatelska pritulnost proste chybi.
Sam mam od Apple iPod nano. Asi to neni nejlepsi prehravac hudby na svete, ale spojeni iTunes + smart playlist + iPod - hlavne ovladani, je to nejintuitivnejsi co jsem zatim mel v prackach (sice jsem se musel "prepnout do modu think different" hlavne kvuli iTunes :))) a nikdy to za jiny system domaci knihovny hudby nevymenim.... iPhone asi casem koupim taky:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neurol23  |  22. 11. 2007 18:35

znemoznit uzivateli naprosto bezne operace, jako je nahravani mp3 pres mass storage, nebo nahravani dat z dvou ruznych pocitacu, aniz by bylo pred mezi tim nute predchozi data smazat, je vinikajici pristup?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jencek  |  23. 11. 2007 13:32

Co to trepeš? Jde vidět, že s iPodem NEMÁŠ žádnou zkušenost. Prostě tady píšeš kraviny. Nemáš pravdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wilik  |  22. 11. 2007 09:41

Azu Kiposi prosim Te kde se da sehnat ten program na nahravani hovoru. Tohle mi v telefonu uplne staci. Myslel jsem ze tohle iPhone neumi. Takhle bych ho i koupil. Dik za info-nebo kdo vi o co jde. Nejlepsi na mejl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2007 11:02

Podívej, mně přišel iPhone, byl odblokován a měl v sobě Installer, Summerboard a tunu aplikací včetně nahrávání zvuku, nevím jak to tam dotyčný dostal a vlastně je mi to fuk :) Vím, že v installeru mám možnost si stáhnout nové aplikace psané přímo v nativním kódu telefonu, žádný webový napodobeniny, v installeru mám i možnost aktualizovat dosavadní aplikace, odinstalovat co, co nechci, atp. iPhone má již i klienta pro ICQ, atp. jmenuje se Apollo IM, kdo chce a potřebuje tyhle věci, které já fakt nepotřebuju, může je v iPhonu mít. Proč? Protože iPhone je fenomén a každý se snaží z něj dostat maximum, existují zástupy hackerů, kteří denně zkouší, co všechno se z něj dá dostat.
Obrázek o aplikacích pro iPhone si můžete udělat např. zde: http://pxl.ibrickr.com/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Braque  |  23. 11. 2007 22:49

voice notes je aplikacia ktoru si spolu s inymi mozes zdarma stiahnut cez installer.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  22. 11. 2007 10:02

Ja si kupuju telefon kvuli volani, ne kvuli vzhledu a ovladani.
Posles mi mms z iphone? Aaaaaaa, on to neumi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrN  |  22. 11. 2007 10:24

ajo, MMS, ktere skoro nikdo nepouziva? Sice nemam Apple a mam nokii, ale neznam nikoho kdo pouziva MMS, v pruzkumech je jasne patrne, ze se MMS skoro nepouziva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubula  |  22. 11. 2007 10:53

Můžu ti tu fotku raději poslat mailem??
... to bylo vážně zoufalsví šťourale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2007 10:54

Já se omlouvám, ale MMSky jsem poslal za celý svůj život pouze tři. Pokud potřebujete telefon, který umí všechno jen pro ten pocit, že se to možná může hodit, pak jděte třeba do TYTN II, nebo do N95 8GB. Já když potřebuju poslat fotku, tak použiju e-mail, možná jsem staromódní, ale já ani ty fotky e-mailem vlastně skoro neposílám. Pokud chci přístroj pro každodenní život, tak chci abych se dovolal, maximálně poslal SMSku a když jsem náhodou mimo počítač, což je velmi vzácné, tak abych si z nudy, ano z nudy, projel na mobilu Internet.
Tohle je o přístupu. Ano, lze šílet po nejnovějších strojích s posledními technologiemi, otázkou pro každého je ovšem, zda to využije, zda to má smysl. Pro mě nemá smysl GPS, když to použiju jednou za rok, až se ztratím v lese na houbách, nemá pro mě smysl MMS, protože je prostě neposílám, nemá pro mě smysl hardwarová QWERTY klávesnice, protože nejsem magor, co by psal návrh smlouvy nebo diplomku na telefonu a na krátký text mám přece poznámky, které pro tento účel bohatě stačí! Já ani nepotřebuju 5Mpix foťák v telefonu - proč? Co bych měl furt fotit? Cestu do práce? :)
Tohle totiž funguje v každém z nás asi takto - člověk něco chce a aby si odůvodnil nákup vymýšlí si důvody proč tu a tu funkci potřebuje, je to obelhávání sebe sama - moje vlastní zkušenost. Chtěl jsem Nokii N95 a hned jsem byl fotograf a strašně potřeboval navigovat do TESCA a dokázal si vymyslet celou řadu naprosto stupidních důvodů, proč potřebuju zrovna tu N95 a nestačí mi telefon co umí volat. Když jsem si jí koupil a týden si s ní hrál, stalo se to, co muselo přijít. Prostě jsem se vyblbnul a začal používat telefon v každodenním životě, což znamená, že jsem prostě jen volal a psal SMSky, nic víc, nic míň. Telefon toho uměl strašně moc, ale mě štvalo jak ukrutně pomalý je systém, jak dlouho trvá než se načte seznam zpráv, atp.
Chtěl jsem telefon pro každodenní úkony, ne potenciálního všeuměla, ze kterého stejně používám zase a jen ten telefon a iPhone tohle umí a umí to nejlíp ze všech dostupných telefonů! On umí volat a psát smsky a poznámky, ale tak, jak jste to neviděli! Rychle, efektivně. Všechno dělá tak nějak víc logicky způsobem o kterém si řeknete, tyjo, vždyť tohle je fajn, proč už to tak nedělají mobily dávno? Ale tohle se opravud musí zažít lidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  22. 11. 2007 12:29

No jo, tak vám vyhovuje, ale nedělejte z toho takovou ikonu, proboha! Je to jen telefón. Já ho zkusil a nesedí mi, prostě mě ovládání pouze prsty nebere, přijde mi nepraktické, určitě ne efektivní. Je to vše prostě věc názoru. Třeba pro mě je HW QWERTY klávesnice už nutnost. Pro vás ne...ale proto nemusíte jiné označovat za magory!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  23. 11. 2007 17:48

presne tak..

to, pan borec nahore, co nepouziva fce a povazuje mne za magora..
ja bych bez QWERTY take nemohl byt, pro mne je to nutnost, sice nepisu zadne diplomky apod.. na mobilu, ale jsem klidne na ICQ z mobilu, nebo pisu delsi SMS, maily apod,.. a fakt nerad pisu a ztracim cas na obyc 0-9 klavesnici.. Fotoaparat? Jestli ma nekdo tak nudny zivot, ze nema co fotit, ze nema zazitky, jen nudnou cestu z prace do prace, tak ho lituji.. Ja mam zazitku dost a obcas stoji za to je vyfotit a to s sebou nemam fotoaparat.. Nebo na "oskenovani" nejakeho textu idealni.. Vy si s sebou neustale nosite prirucni scanner a notebook? Gratuluji! Ja tedy ne.. a na nejaky cenik, nebo text, ktery potrebuji nutne vedet, mi bohate fotak z mobilu dostacuje.. Vy si ho asi vzdy opisujete, chapu..
GPS? Do prace asi chodite pres les a sbirate houby.. Nevim, ale GPS se mi zda celkem prakticke, do auta nebo na nejaky vylet (omluvte mne, neuvedomil jsem si ze jste pouze v praci..). Takze ze nevyuzivate fce je jen a jen vas problem, vy mate komplexy, tak nas NEPOVAZUJTE ZA MAGORY (jen protoze pouzivame plnohodnotnou QWERTY)!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bluetake  |  23. 11. 2007 23:25

je skutecne videt, ze jsi iPhone proste nedrzel v ruce. Klavesnici nema, ma na dotekovem displayi takovou, ktera tvou querty rychlosti psani zastini....Fotoaparat ? Na to, o cem pises ma iPhone fotak slusny, urcite lepsi, nez drtiva vetsina jinych telefonu. GPS ? No, mam ji, extra, ale uprimne, i kdyz pomerne dost casto cestuji, vyuzivam ji sporadicky..letos mozna 5 x . Ale pravda , GPS bych i ja privital .Ale co vim, tak apple v soucasne dobe dela uplne novy system GPS navigaci pro Mercedes Chrysler a samozrejme pro svuj iPhone, ktery bude pracovat s mapami Google Maps. Nedovedu sí predstavit lepsi mapove podklady.....A zacerem. Drtiva vetsina lidi skutecne nevyuziva naprostou vetsinu nesmyslu v nejruznejsich PDAckach a "chytrych telefonech" . nestoji o ne, chteji neco jednoducheho, co splni zakladni funkce, ale aby ty funkce nebyli orezane ale plnohodnotne. A to jim iPhon nabizi. Proste " Think Different" Nelibi se ti ? Jinym se zase nelibi treba Nokie, Samsunfy nebo SE. .....Jsi usmevny......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymous_  |  03. 12. 2007 17:20

drzel jsem ho v ruce, jako jeden z prvnich, mam s nim dokonce fotografii, takze prr
psani je na nem otresne, preklepy uplne v pohode..
.. ja jsem nenadaval na iPhone jestli neumis cist, dokonce jsem jasne napsal na koho reaguji, ani nic nenamitam proti nazoru, ze dost lidi nevyuziva fce telefonu..
... jen me doslova nastvalo, kdyz nekdo naopak o lidech, co ty fce vyuzivaji, tvrdi ze jsou magori apod.. to bych spis mel tvrdit o lidech co ty fce nevyuzivaji, to jsem magor ze naplno vyuzivam telefon?!
===
jsi usmevny ty, ze reagujes na muj prispevek a tahas do toho iPhone, ja o voze, ty o koze ;) precti si poradne na co reagujes - v mem prispevku ani 1x nepadlo slovo iPhone, jen jsem resil tu nadavku a to proc by mi telefon bez QWERTY nevyhovoval, takze telefon s fcema pro mne opravdu neni zbytecny, jak psal borecek vyse ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
WoodyIS  |  22. 11. 2007 12:30

Totalne presne vystihujete me. Taky si zduvodnuju novinky, vcetne N95. Ale neni to co pisete (ze rozsirene funkce nepotrebuju a jde mi jen o rychly system a uzivatelskou pritulnost) vlastne jen zduvodneni, proc si koupit technologickou novinku iPhone ? Me prijde, ze ano. Kdybych si chtel koupit iPhone, urcite se usvedcim z toho, jak prakticky nepotrebuju nic, co ciste nahodou iPhone neumi. Proc si proste nenechat obycejny a levny telefon, ktery neni tak uzivatelsky prijemny a reaguje pomalu a tak mi zavolani trva o celou sekundu nebo dve dele, nez by mohlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
def  |  22. 11. 2007 12:44

Tak an prvni pohled iphone vypada - jinak. Jenze hned kdyz jsem ho videl jsem si polozil otazku - je to vubec telefon? Na telefon moc velky.
Jinak kdyz pominu fakt, ze ten telefon nevi, jestli chce byt telefonem, prehravecem audia/videa, PDA, browser atd. mi docela vadilo psani (neustale jsem psal qqq misto www), pomala data (kdyz jsem ho prepnul na GSM sit tak jsem si mohl uvarit kafe, nez se objevila stranka), blbnouci senzor polohy (v urcitych polohach mi preklapel stranky i kdyz jsem ho mel stale na vysku), spatny fotak (fotky stali za prd), nemoznost rozsireni (zadny slot na pametove karty) a neustale se zamazava.
Jinak napad je to vcelku dobry, jen to dotahnout do konce. Mozna iphone 2nd gen bude lepsi. I kdyz tou dobou uz tu bude Android a iphone bude mit utrum

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
forrest  |  22. 11. 2007 21:02

Osobně nejsem nějaký milovník Apple, jako mobil používám Nokii E60, které nemůžu nic vytknout. Ale iritují mě výkřiku typu že iPhone je shit apod., přitom drtivá většina těch co to tvrdí ho nikdy neměla v ruce. Já sice taky ne, ale pořídil jsem si iPod Touch, což je v podstatě iPhone bez volacích funkcí a ještě nějakých dalších věcí-prostě klasický MP4 přehráváč. Jinak hardwarově, softvarově i ovládáním jsou totožné s iiPhonem. A musím říct, že z pohledu multimediálního zařízení to není žádný shit. iPhone prostě není žádné PDA či plnohodnotný Smartphone, ale multimediální zařízení, ze kterého se dá volat a lze jim fotit. Pokud člověk přesně toto od mobilu očekává, bude určitě spokojený. Už jen sledovat filmy na 3,5" dispelji je luxusní zážitek. A ovládání je je prostě báječné. Sice není třeba uplně dokonalé, ale jak si na něho člověk zvykne, těžko se mu pak bude přecházet zpět na ovládání aplikací klávesnicí (samozřejmě to neplatí pro úplnně všechny aplikace)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mira  |  22. 11. 2007 02:05

iPhone = SHIT, jen totální omezenec si něco takového koupí... Na jeho prodejnosti aspoň vidíme jak moc omezená současná společnost je...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hanz  |  22. 11. 2007 06:37

Hlasim se hrde mezi totalni omezence, prave z nej pisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  22. 11. 2007 18:02

respect, na znak uznania ti posielam tento smajlik , ked dopises tak si ho stiahni do pamate

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2007 18:42

A já jako další totální omezenec ti můžu jen závidět. Psal jsem si s ním jenom pár minut v Německu u T-mobile. Práce s internetem je v iPhonu luxus, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2007 07:16

Taky se hlásím mezi totální omezence! Přestože jsem ze začátku na iPhone nadával, podlehl jsem a vyměnil svou Nokii N95 právě za iPhone. Z vlastní zkušenosti tedy můžu říct, že na tento telefon plivou zpravidla ti, kteří ho nikdy ani nedrželi v ruce, natož aby ho snad měli možnost vyzkoušet.
Je to jiný svět, jiný přístup, jiné myšlení, přesně v duchu Apple přístupu Think different.
Jsem rád, že jsem totální omezenec, co má iPhone!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
juramac  |  22. 11. 2007 08:31

naprosto presne zhodnoceni. Ja osobne sice jeste "totalni omezenec nejsem, ale v dohledne dobe se jim velmi rad stanu. A k te cene odblokovaneho iPhonu - Ta cena je vysazena zcela zamerne, aby se vlk nazral a koza zustala cela. Za 999 si to samozrejme nikdo rozumny nekoupi, je to jen o naplneni "rozsudku".Nemecke "pravo" je dodrzeno a kritici iPhone budou mit alespon do ceho zase na netu kopat a predhanet se ve svych duchaplnostech. Ale realni zakaznici si radi koupi dotovany a nebo prejdou k T-Mobilu, protoze vsichni operatori jsou defacto stejni. Takze jediny efekt ma tahle saskarna v dalsi uzasne reklamne pro iPhone gratis a zvyseny krevni tlak a vyzvracene zaludky jeho duchaplnych kritiku. Nic vic, nic min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  22. 11. 2007 22:03

Vzhledem k tomu že t-mobile krade jako straka a neumí napsat správně ani fakturu, přesněji plete se v ní zásadně ve svůj vlastní prospěch, bych k němu už zpátky nešel ani kdyby mi dal krabici plnou těch jablečných shitů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mick  |  22. 11. 2007 10:57

Tak to ti gratuluju! V porovnání s N95 jsou určitě "rychlé" datové přenosy a nutnost využívat "geniální" SW iTunes opravdu krokem vpřed. Po vlastní zkušenosti s iTunes pro mě získal slogan "Think different" nový rozměr a zařekl jsem se, že mi už žádné zařízení od Apple využívající iTunes nesmí domů. Na druhou stranu každý má na telefon jiné požadavky a tak dokážu pochopit, proč iPhone působí takovou histerii...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubula  |  22. 11. 2007 11:02

Pracuju s iTunes na Macu a pořád nechápu co je na něm tak špatného... To je jeho verze na win taková tragédie????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  22. 11. 2007 14:43

itunes je celkově tragedie, hlavně tim že neni možnost volby. Osobně dávam přednost klasickej konektivitě a klasický správě souborů dle obrazu svého ku obrazu svému, než správě kterou mi někdo nalinkoval a nedal mi možnost výběru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubula  |  22. 11. 2007 15:16

většina digitálních konzumentů zřejmě nic netuši o programech na "klasickej konektivitě a klasický správě souborů", je pro ně iTunes tragédie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mick  |  22. 11. 2007 16:41

Naštěstí pro Apple to netuší... Co ale poznají na vlastní kůži v telefonu, který se chlubí všemožnými on-line vychytávkami (prohlížení int. stránek, videa z You Tube, mapy...), je absence vysokorychlostního připojení. Implementace pouze EDGE (Wi-fi není všude) a absence alespoň 3G (HSDPA radši ani nezmiňuju) ve verzi pro Evropu je výsměch. Toto, společně s nemožností poslat fotku či hudbu přes bluetooth, již pocítí i většina digitálních konzumentů. Bohužel se na iPhone jako pracovní nástroj dívám velmi pragmaticky a tak to není nic pro mě. Opět to nepopírá, že spousta lidí bude z iPhone nadšená. Jen mi přijde, že je ten telefon pod vlivem emocí až příliš idealizován a proto není na škodu, se seznámit i s jeho nedostatky. Samozřejmě gratulace firmě Apple, mít takový produkt je snem každé firmy. Mě ale nedostanou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 11. 2007 18:45

Tak si někdy zkus net a uvidíš že přes EDGE je prohlížení stránek rychlejší než v jakémkoliv jiném přístroji s podporou čehokoliv rychlejšího.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaaa  |  21. 01. 2008 21:40

Si děláš prdel?! Rychlost EDGE cca 200kbps, UMTS kolem 384kbps a HSDPA cca 700kbps. Rychlosti jsou ze skutečného provozu. Samozdřejmě závisí na kvalitě signélu a hlavne na provozu v síti. A kde je to tvoje slavné EDGE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MartyM  |  22. 11. 2007 23:59

pokud se nemylim, tak u nokie si synchronizaci napr. s outlookem bez pcsuite neskrtnu, takze nevim proc je itunes problem, zacal jsem ho pouzivat na spravu hudby na macu a posleze jsem ho nainstaloval na vsechny pc doma a jsem spokojenej, vse funguje jak ma
co se tyka rychleho pripojeni, tak mam E60 a 3g nevyuzuju, protoze surfovat na tom mobilu je neco tak hrozneho, ze to pouzivam jen ve stavu naprosto nejvyssi nouze, toz bylo za roka pul tak max. trikrat, nehlede na male pokryti , tj. zcela chapu, proc apple zatim neimplementoval, udelal bych totez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  22. 11. 2007 18:05

Poměrně dost. Hlavně ve Vistách (ať už je to záměr MS nebo chyba Applu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  22. 11. 2007 18:24

iTunes mi zpusoboval problemy i na XP, na Visty jsem jej ani nezkousel. Uz davno pouzivam alternativu, ktera sice nedosahuje pohodlnosti mass storage, ale aspon to neni takova prasarna jako itunes...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  22. 11. 2007 17:59

ja som iphone drzal v ruke a skusal a su aj lepsie telefony, aspon za danych podmienok (cena+ cena pausalu + viazanost operatorovi), iphone nema vela chyb ale tie ktore ma ma od nakupu spolahlivo odradia (nemoznost videozaznamu a nastavenia pri fotografovani, nemoznost editacie office aplikacii, nemoznost instalovat dalsie aplikacie, nemoznost stahovat subory z netu na telefon a chybajuci gps modul)
keby to malo tychto 5 veci tak ho kupim, bez nich nie, hlavne preto ze to su funkcie ktore mnozstvo inych telefonov ma, casto aj za nizsiu cenu
a 1000 Euro? wtf? say lol :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ml0k  |  22. 11. 2007 07:21

Mluví z tebe neznalost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubula  |  22. 11. 2007 10:46

Taky se velmi rád stanu omezencem, ale až u iphonu 2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ferko  |  23. 11. 2007 09:26

dasli omezenec se hlasi...mam ho take a od rana do vecera si rikam sakra sem to ale omezenec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DoG  |  27. 11. 2007 10:36

to si... iPhone je dobry akurat pre tych, ktori chcu mat "iPhone". jo masy podliehaju modnym trendom. Hociake PDA je lepsie nez toto. A hlavne pri zachovani slobody - ziadne iTunes, mozes si robit s telefonom co chces. Nie, dakujem - ziadne Apple, Sony, ziadne korporatne sracky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor