Tak ono používat mobil v souladu se záručními podmínkami osobně nepovažuju za "tyjátry", přece jen jenom máloco s ním člověk dělat nemůže, že by ho to nějak extra omezovalo..."Když se rozbije, koupím další" LOL, LOL, ROLF, LOL!!!! Hochu, tak tuhle větu jsem slyšel nejmíň tisíckrát z pozice obchodníka a zajímavý je, že VŠICHNI ti, co vyřvávali "koupím další", "spotřebka", "mobily si kupuju jako rohlíky", tak pak DĚSNĚ pískali s reklamacemi, jak to není jejich chyba a když jsem jednomu připomněl jeho slova "když se rozbije, koupím další", tak volal ČOI On totiž každej machruje, machruje, ale když má pak za ty svoje machry vykešovat pár tisíc, tak to už je jiná Kdyby jste vy machři věděli jak jste SMĚŠNÍ, všechny ty kecy:
"Když se pokazí, koupím další..." (Ještě nejlíp když to říká někdo, kdo na něj právě podepisuje spotřebitelskej úvěr a tak tak ho dostal schválenej )
"Peníze nejsou problém!"
"Na peníze se nedívejte..."
atd.
Tyhle věty, když slyší opravdový obchodník, tak ví, že právě že ty peníze JSOU PROBLÉM a VELKEJ a nejlepší je takového zákazníka poslat o dům dál.Já jsem třeba dnes byl na akci, kde jsme řešili úsporu v marketingu v korunách a desetnících na jednoho konzumenta a řešilo se to v kampaních s rozpočtem v sedmimístných částkách a lidi tam fakt nebyli žádní žebráci, ale KAŽDÝHO zajímalo jak ušetřit se stejným výsledkem...Na to si vždycky vzpomenu na citát, tusím, Briana Tracyho:
"Jak poznáte spolehlivě lháře? Nikdy nemá problém zaplatit JAKOUKOLI částku a COKOLIV, ale VŽDYCKY AŽ ZÍTRA!"