Neozýval jsem se poměrně dlouho, protože jsem se musel věnovat vytváření PR článků, kterážto činnost mě živí.
Líbí se mi vaše částečne hysterická reakce. Pracoval jsem v novinách a teď právě v PR. Kdybych jako novinář přišel s takovýmto článkem, myslím, že by mě sice nevyhodili, ale stačil by ještě jeden podobný a musel bych si hledat jinou práci. Naopak pro současného zaměstnavatele přesně takové texty píšu.
Trošku mi připadá, jako byste byl na první akci pro novináře. Eurotel by asi divil, jak snadné je dostat pozitivní informace o sobě na nezávislý server. Obvykle se snaží píáři "koupit" si kousíček prostoru pro svou firmu chlebíčky, tričky a dalšími dárky. Na vás evidentně stačí ještě míň (ačkoliv kdoví, jestli i chlebíčky nebyly...).
Byl by takový problém zavolat nějakému nezávislému odborníkovi na danou problematiku (v krajním případě konkurentovi) a pak ho v textu ocitovat? Byl by takový problém zeditovat text tak, aby vyznění nebylo tak pozitivní, jako reklamy a bilboardy ET? Pokud jste odpověděl ano a myslíte si, že by to problém byl, jste špatný, VELICE ŠPATNÝ novinář.
A to že každý článek, v němž zmíníte nějakou značku lze označit za PR... Každý bezpochyby ne. Jen ten, v němž nezmíníte jediné negativum. Jako příklad ne-PR textu může posloužit třeba text o ericssonu t68, v němž se autor nebojí zmiňovat i negativa a chyby. Chcete mi snad tvrdit, že síť ET je naprosto bez jediné chybičky?
Drobné pé es: Možná by vám prospělo malinko víc odstupu, navážet se do mě, že ET je můj neoblíbený operátor a proto se ozývám... ufff. Mám v paži všechny tři, myslím, že jsou to pěkní vydřiduši.
Jinak MM přeji co nejmíň podobných textů. Úplně by stačilo, kdybyste si drželi svůj snadard. Zatím sem chodím raději než na Mobilserver.