Musím říct, že zcela bez ohledu na mé osobní sympatie (teď mám služební TMO, ženě platím taky TMO 250 Hit) mi připadala asi nejzajímavější nabídka "nadupaných sad" od Oskara, k jejichž koupi jsem nakonec přemluvil i rodiče (Twisťáky), ale musel jsem jim dlouze vysvětlovat, co to je paušál, jak to funguje, kdy mají volné minuty a kdy skončí, jak funguje ta "Moje rodina", ... Navíc na prodejně Oskara v Ostravě se v tom taky moc nevyznali, furt vnucovali nějaký dotovaný telefon k normálnímu tarifu, z reklamy to člověk moc nepochopil...
Čili nabídka dost výhodná, ale zvolený způsob reklamy, prezentace informovanosti prodejců atd. dost nešťastný. V televizi člověk taky viděl jenom pozpátku mluvící bl...čky, případně ofocené opičky = cílení na puboše není vždy nejšťastnější, co vím z vlastní zkušenosti (typicky rodiče = chtějí levně volat mezi sebou, vědět kdykoliv kolik cca provolali a neplatit přemrštěné sazby do "cizí" sítě), pro tisíce lidí 40+ mohla být nadupaná sada (jméno taky na ... dvě věci) to pravé ořechové, ale Oskar to pos...