Mnozí zákazníci Vodafonu si jistě vzpomenou na problémy, které provázely provoz v síti jejich operátora na Štědrý den. Zejména pak na trable s odesíláním textových zpráv. Občas se prostě stávalo, že nějaká SMS nechtěla odejít. Nakonec se odeslání většinou podařilo, příjemci ale blahopřání přišlo několikrát za sebou. A co hůř, kolikrát zpráva došla, tolikrát ji odesílatel i zaplatil. Naštěstí je si Vodafone problémů vědom a prostřednictvím svého blogu se nechal slyšet, že vše dává průběžně do pořádku. Poškozeným zákazníkům peníze buď už vrátil, nebo tak učiní v nejbližší faktuře.
Z vlastní zkušenosti ale mohu říct, že například „sváteční“ SMSkaře v mojí rodině přiváděly problémy na Štědrý den doslova k zoufalství. Je tedy potěšitelné a jistě správné, že se operátor k dané situaci postavil čelem.