Vážně i nevážně: Jak jsem volal Ježíškovi

Jak jste se mohli již v pátek na MobilManii dozvědět, tak Paegas spustil novou službu Ježíškova linka. Samozřejmě mi to nedalo a Ježíškovi jsem ihned zavolal, abych si s ním vyjasnil některé nepřesnosti týkající se mojí loňské písemné objednávky dárků.
Vážně i nevážně: Jak jsem volal Ježíškovi
 

Haló, tady Ježíšek!

Hned, jak jsem si přečetl tiskovou zprávu společnosti RadioMobil a zjistil, že Ježíšek si již konečně pořídil mobil a že mu tudíž nebudu muset dávat dopisy za okno jako doposud, tak jsem se mu pokusil zavolat. Již od loňského roku mu totiž posílám reklamace a on si je ne a ne vyzvednout (prostě něco jako když reklamujete u svého operátora nesrovnalosti ve výši svojí faktury). Abyste si nemysleli, že můj dopis Ježíškovi byl nějaký vulgární, tak vám jej pro jistotu odcituji v článku:

„Milý Ježíšku,

dne 24. 12. 2000 po devatenácté hodině večerní jsem od Tebe obdržel zásilku několika dárků, která ovšem v některých bodech výrazně neodpovídala mojí předchozí objednávce. Vzhledem k tomu, že si moji objednávku dárků obdržel řádně a včas, v písemné formě a vyhotovenou ve dvou kopiích, tak nevidím důvodu, proč jsi mi přinesl něco úplně jiného. Kupříkladu místo mobila jsem obdržel figurku Moniky a Billa, a namísto nového notebooku Compaq Armada jsem obdržel poznámkový blok s logem společnosti Compaq a komickými kresbami z jakéhosi vojenského přesunu čtyř obrněných transportérů. Vrcholem všeho pak bylo, když jsem namísto Oskarova nejvyššího tarifu našel v jednom z balíčků jakéhosi, pravděpodobně opilého, muže, který na mě stále volal, že se jmenuje Oskar.“

Jistě uznáte, že moje reklamace byla více než oprávněná. Ježíšek si ji ale ne a ne vyzvednout. Zkusil jsem mu tedy zavolat.

Na první zavolání se mi místo Ježíška ozvala jeho hlasová schránka. Jelikož se se záznamníky nerad vybavuji, tak jsem raději hned zavěsil. Třeba Ježíšek ještě spí a nebo má nějaké důležité jednání. Zkusil jsem mu tedy zavolat později odpoledne. Jaké ale bylo moje překvapení, když se mi namísto milého Ježíška ozvala znovu jen jeho hlasová schránka. Nicméně i tentokráte jsem se snažil najít nějaké logické vysvětlení a dospěl jsem k tomu, že si Ježíšek pravděpodobně ještě stále hraje s Paegasem na schovávanou. Nu což, zkusím to další den.

V sobotu jsem byl již od rána celý nedočkavý. V 10:30 jsem si řekl, že by mohl být Ježíšek už vzhůru, a tak jsem opět vytočil jeho číslo 0603/122412. Jenže opět se mi ozvala jeho hlasová schránka. Tentokrát jsem se rozhodl přetrpět jeho poněkud disharmonický zpěv a nechat mu poněkud rozčílenější vzkaz. Třeba mi Ježíšek zavolá sám. O půl hodiny později mi pak od něj přišla textovka: „Zdraví Tě Ježíšek! Mám pro Tebe důležitou zprávu! Na mé lince si poslechni, co si přeje někdo z Tvých blízkých pod stromeček! Zavolej 0603122512.“ Sice jsem netušil, co má tato zpráva společného s moji reklamací, ale Ježíškovi jsem zavolal.

Hned, jak jsem se dovolal, tak mi Ježíšek oznámil, že se časy mění a přání také a že má pro mě zprávu. Hned poté se ozval nějaký, mně docela povědomý, mužský hlas, který mi začal sprostě nadávat. To už bylo i na mě moc a tak jsem zavěsil. Pěkně jsi mě naštval Ježíšku! Ode dneška už Ti nebudu ani psát ani volat. Raději pošlu e-mail Santa Clausovi!

Témata článku: Operátoři, T-Mobile, První zavolání

Určitě si přečtěte