Velký průzkum zákaznické spokojenosti ČTU: Nejlíp Vodafone, nejhůř O2

Názory k článku

DeX.DC  |  12. 12. 2016 09:14

No clanek je to krasny, ale kdy uz konecne budem platit za tarify jak v zapadni Evrope ke ktere pry patrime?? Dle meho velci operatori maji monopol, jelikoz davat za neomezene sluzby cenu 749,- je divne. To uz tu muze byt rovnou jeden operator. I kdyz cena by tak asi byla 7490,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
12. 12. 2016 09:25

Mě spíš zajímá, kdy se navýší FUP, než nějaká přehlednost smluv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  12. 12. 2016 09:59

Pozitivně hodnotili respondenti menší virtuály, třeba GoMobil
Velkým síťovým operátorům to naopak spočítali
Zásadní výhrady směřovaly hlavně na oblast smluvních vztahů..........................................................................................................To že to síťákům spočítali je ok. Co se týče smluv, je třeba být opatrný a zvážit, jestli ji nutně potřebuji, jinak můžu mít problém !!! Bezproblémové jsou předplacené karty, tam můžu kdykoli bez sankcí měnit poskytovatele ! Obecně si musí každý sám určit, co mu vyhovuje. Pokud ale uzavře smlouvu a později brečí, tak to je ukázka DEBILA !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  12. 12. 2016 10:04

Teda upřímně nevěřím tomu že by někdo operátory v dnešní době hodnotil pozitivně?To může udělat pouze někdo kdo má výhodnou firemní nabídku typu neomezené volání s 10 gb dat za 100 kč ale jinak všichni jen nadávají!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
abchonza  |  12. 12. 2016 10:22

pro bezneho obcana ktery nedosahne na firemni tarif, je jedinou moznosti virtualni operator, na "velke" operatory se ani nema smysl koukat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav V.  |  12. 12. 2016 10:58

Vodafone je opravdu vstricny - nejvic byl, kdyz jsem jim poslal vypovezeni smlouvy. To by mi splnili i modre z nebe aby mne udrzeli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
maly.vena  |  12. 12. 2016 14:22

Souhlasím, že O2 je nejhorší operátor, odešel jsem od nich, většinou mlží a nakonec služby nejsou to co deklarují. Ale abych neházel špínu jen na něj. Ostatní operátoři nejsou o nic lepší, jsou domluveni na cenách. Jediný způsob jak to změnit, je pustit sem i zahraniční operátory a zrušit roaming v EU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Tak ano, souhlas, ty svoje vyděračský tarify mají popsané dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unavix  |  12. 12. 2016 19:12

Ceny sice v Německu mají na podobné úrovni jako jsou v ČR. Je tu ovšem jeden drobný rozdíl. V Německu je minimální mzda cca 45000 Kč, kdežto v ČR 11000 Kč.
A to je k*u*r*v*a rozdíl. Takže když to vezmu logikou české vlády - v Německu je vše 4x levnější než v protektorátu. Jen se o tom takhle nesmí mluvit. Sme přeci ten specifický trh ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 12. 2016 19:20

1. nejhorší O2, třetí O2 Family. Tohle pobavilo. 😀

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yeezey  |  12. 12. 2016 20:46

O2 je největší rakovina všech služeb v ČR. Internet dodávaný s nejhoršími wi-fi routery které jsou snad repasované někde ze smeťáku + předělané na RJ11 protože proč ne. O rychlosti připojení vzhledem k ceně ani nemluvě. To samé platí i o jejich settop boxech, kde běhěm ultrapomalého přepnutí vyjebaného kanálu si ještě stihnete udělat kafe. Další věc je jejich appka na telefony pro mojeO2, kde loading nebo jakýkoliv úkon trvá asi půl hodiny.
Udělal jsem chybu že jsem se u nich jednou upsal na dva roky. Naštěstí už mi jejich služby skončili a lituji ty, co u nich musí být.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
salpo1992  |  13. 12. 2016 14:57

Zlatý odorik.cz
Když nestačí odorik, stačí trošku seřvat vašeho operátora a jde to levněji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor