Vezměte si svou pevnou linku do kapsy!

Nová služba Českého Telecomu s názvem Telekonto přináší něco, co jsme si do této chvíle uměli ve spojitosti s pevnou telekomunikační sítí jen těžko představit – „pevnou linku do kapsy“. Jak tato nová služba funguje, co nabízí a kolik stojí?
Vezměte si svou pevnou linku do kapsy!

Jak Telekonto funguje

Klepněte pro větší obrázek

Telekonto je v podstatě něčím podobným jako je Karta X či obyčejná telefonní karta. Rozdíl je ale v tom, že s kartou od služby Telekonto můžete telefonovat z kterékoliv pevné telefonní linky v zemi připojené do sítě Českého Telecomu, tedy z telefonních budek či z domácích a firemních telefonních linek. Důležité je, že hovor bude účtován dle tarifu, který máte na telefonní lince, ke které jste si kartu Telekonto objednali.

Princip služby spočívá v tom, že zatelefonujete na bezplatnou telefonní linku 822 11 22 33, zvolíte číslo své karty a stisknete křížek (klávesu #). Automatický konverzační systém se vás pak dotáže na vaše čtyř až šestimístný kód PIN a po stisknutí křížku již stačí zadat jen vámi požadované telefonní číslo a znovu stisknout křížek.

Výborné je také to, že kartu Telekonto můžete použít i pro připojení k Internetu - opět za cenu vašeho domácího tarifu. V takovém případě pouze musíte zadat všechny parametry (číslo karty, PIN, číslo ISP) již do formuláře pro připojení.

Klepněte pro větší obrázek

Kolik stojí

Abyste mohli získat kartu Telekonto, musíte mít pevnou linku od Českého Telecomu a nesmíte s ní využívat tarifní program Home Mini nebo Home Zero. Pokud tuto nutnou podmínku splňujete, pak vám již nic nebrání v tom si kartu Telekonto pořídit.

S tarifem Home Standard zaplatíte 230 Kč včetně DPH a s jakýmkoliv jiným tarifem, včetně tarifů euroISDN, vás Telekonto vyjde jen na 16 Kč s DPH. Výše uvedené částky jsou však pouze aktivační poplatek. Za celou službu se ale žádné další měsíční ani jiné poplatky platit nemusí.

Jak získat kartu Telekonto

Pokud si myslíte, že by vám karta Telekonto od Českého Telecomu mohla přijít vhod, pak stačí jen když vytočíte informační linku Českého Telecomu 800 123 456, přímo zajdete do některé z prodejen Telepoint či Telepoint partner a nebo si ji objednáte přímo přes Internet v tomto formuláři. Samotná karta vám pak přijde spolu s PINem doporučeným dopisem a příslušná částka za ni vám bude připočtena do vašeho měsíčního vyúčtování.

Při objednávce karty Telekonto je ale důležitá také jedna věc – musíte si zvolit měsíční limit. Ten omezí množství minut, které měsíčně budete moci pomocí karty Telekonto provolat. Na výběr máte z hodnot: 100, 300, 500 nebo 5000 minut. Dodatečná změna limitu vás bude stát 100 Kč. Ke každému telefonnímu číslu si můžete objednat nejvýše 500 karet Telekonto.

Co ještě Telekonto umí

Kromě výše zmíněných schopností nabízí karta Telekonto navíc také možnost zkrácené volby pro devět telefonních čísel, či možnost volání z karty zcela zablokovat (nepůjde z ní tedy volat ani se správným kódem PIN). Další podrobnější informace se můžete dozvědět na informační lince Českého Telecomu 800 123 456 nebo na lince 800 190 161, která je určena speciálně pro tuto službu.

Další informace najdete na internetu:

Témata článku: Operátoři, Ostatní

45 komentářů

Nejnovější komentáře

  • gecco 28. 2. 2003 11:45:15
    USA maji trosku jinou strukturu telekomunikaci, vyrazne vetsi rozsireni...
  • nuny 27. 2. 2003 13:58:48
    Já jsem nedávno četl na netu v nějakém článku,možná dokonce mobilmanii ale...
  • nuny 27. 2. 2003 13:34:18
    No a jak dlouho je budeš přesvědčovat že to opravdu funguje.Starší lidi...

komerční sdělení

Komerční sdělení