Začalo to tím, že Vodafone měl v plánu přijít na trh jako první s neomezeným datovým tarifem. Nabídka byla sice typicky "česká" (skupina čtyř + pevný internet, který nepotřebujete), ale když jste první, můžete si leccos dovolit. Máme konečně ten NEOMEZENÝ, po kterém se tolik volalo a na to by se mohl někdo chytit. Dlouho to plánoval, tiskl brožurky, točil reklamy a už si mnul ruce, jaký z toho bude vejvar... Jenže přišel PODRAZ. T-Mobile udělal neskutečnou a do té doby nemyslitelnou věc. Datové prázdniny. Tento počin sebral Vodafonu z jeho reklamní kampaně veškerý vítr a udělal z ní frašku, která vyšuměla do prázdna. Tolik příprav, reklamy a letáčků v pekle. Ti museli zuřit. Navíc se jako první propíchl s tím, jak "výhodné" budou jeho neomezené tarify, takže na to mohli dva zbývající operátoři v klidu reagovat. Prakticky cokoliv mohlo být jen lepší.
No a od té doby se Vodafone nějak nevzpamatoval a dál se v tom jen plácá. Na jeho místě bych to celé škrtl a začal z čisté vody. Rozhodně lepší, než se šťourat a přehrabovat v už tak nepřehledné a nevýhodné nabídce, která každého jen odradí.