Jelikož jsem 82.ročník a brzy mi bude 30 let, tak si ještě pamatuji na lidi z MM před 6-8 lety. V té době ještě vycházely kvalitní a obsáhlé recenze, ze kterých měl jejich čtenář určitý přínos. Člověk se těšil na něco, co jinde jen tak nenašel a získal informace, na které by se zdlouhavě všude vyptával. Vaši předchůdci měli profesionální a zároveň přirozený přístup i chování...a práce je evidentně bavila.
VY se dnes prakticky jen svým způsobem "vezete"; nejsou zde k vidění mega-recenze, ale jen krátké články (příspěvky) typu "Twitter", ve kterých "blikají" minimálně 4 reklamy. A čím více přístupů a diskutérů, tak tím více článků na stejné téma a tím více reklam - bez logiky! U mobilů se dnes vše točí ohledně dvoujáder - snad Vás nemusím poučovat o tom, že se jedná svým způsobem o revoluční novinku - a Vy se zde pozastavujete nad tím, že z čeho vycházím když mluvím o masách.. Vy nemáte v redakci či doma internet?!?!!!
Ve kterém videu se tváříme jako manažeři? >>> Podívejte se na ten svůj "avatar", ten mluví za všechna videa dohromady.. CHYBÍ VÁM KONKURENCE, KLUCI..!!