Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Vodafone se včera pochlubil novým systémem za stamilióny, ale mezi zákazníky zavládlo zděšení. Co stojí za znepokojivými hláškami ze samoobsluhy?
Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

V souvislosti s přechodem na nový zákaznický systém našli zákazníci Vodafone po přihlášení do internetové samoobsluhy několik znepokojivých upozornění. Vše vyznívalo tak, že jakmile budou zákazníci se staršími tarify (ne aktuálně nabízenými Tarify na míru) převedeni na nový systém, přijdou o možnost cokoli měnit – tedy aktivovat balíčky, či provádět změny nastavení. Nejasně také působilo sdělení říkající, že služba Po svém jim bude ukončena.

Klepněte pro větší obrázek
Znepokojivé sdělení zákazníkům, které se včera objevilo v samoobsluze

Otázky visely i nad bonusem za inkasní platbu, která se dle sdělení změní v jednorázový bonus v podobě 100 Kč kreditu nebo 20 minut na volání. Sdělení zákazníkům působilo velmi znepokojivě a u některých bodů rovněž nejasně, sepsali jsme proto několik dotazů a odeslali je k zodpovězení do Vodafone. Reakce na sebe nenechala dlouho čekat, za operátora odpovídal tiskový mluvčí Miroslav Čepický.

  • Zákazníci Vodafone našli v samoobsluze několik upozornění. Například, že nebude možné měnit služby, aktivizovat balíčky apod. Je to pravda?

Zákazníci si nebudou moci měnit nastavení služeb pouze během krátkého období přechodu na nový systém, o jehož přesném termínu budeme každého zákazníka včas předem informovat. I zákazníci se staršími tarify si budou moci většinu nastavení služeb a balíčků měnit. Jen malé množství služeb už nebude možné měnit, protože je nahrazujeme modernějšími a výhodnějšími propozicemi. O všech změnách budeme konkrétní zákazníky informovat prostřednictvím SMS, stránky www.vodafone.cz/zlepsujeme a také po přihlášení do Samoobsluhy.

  • Dále, že nebude možné dělat změny u služby Po svém. Co to bude přesně znamenat v praxi?

Omlouváme se za nesprávnou informaci v Samoobsluze, kterou opravíme. Služba Po svém se nyní nemění ani v původním ani v novém systému. Pokud v budoucnu ke změnám dojde, budeme zákazníky včas informovat.

  • Jak to bude s pravidelnou odměnou (bonusem) za platbu inkasem? Chcete ji zrušit a jako kompenzaci dát zákazníkům jednorázově 100 Kč kredit či 20 min. na volání?

Odměnu za inkaso v novém systému měníme na jednorázový kredit 100 Kč nebo 20 min. volání. Dostanou ji všichni zákazníci s prvním inkasem v nové systému.

Diskuze (69) Další článek: „Bič na taxikáře“ brzy ve vaší Nokii

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Voda


Určitě si přečtěte

RECENZE: Asus Zenfone Max Pro — obří baterie je pouze začátek

RECENZE: Asus Zenfone Max Pro — obří baterie je pouze začátek

** Asus vzal útokem nižší střední třídu, když představil Zenfone Max Pro ** Hlavní devízou je 5 000mAh baterie zajišťující dlouhou výdrž ** Výrobce si však vedl velmi dobře i při výběru dalších komponent

Milan Měchura | 52

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

RECENZE: Honor 10 drtí konkurenci nejen duhovými odlesky, ale i výbavou a cenou

** Honor 10 opět přichází se skvělým poměrem ceny a výkonu ** Za přijatelnou cenu nabízí bohatou ochutnávku ze světa nejlepších ** Nastávající tuctovost displejů s výřezem zahání zády s odlesky duhy

Jakub Vrbacký | 27

Vybrali jsme 12 povedených tabletů, které udělají radost pod stromečkem

Vybrali jsme 12 povedených tabletů, které udělají radost pod stromečkem

** Jak se zorientovat v široké nabídce tabletů a proč tablet vůbec chtít? ** Vybíráme 12 nejlepších modelů napříč cenovým spektrem ** Cena použitelných modelů začíná na dvou tisících korun

Jan Láska | 92