Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

Vodafone se včera pochlubil novým systémem za stamilióny, ale mezi zákazníky zavládlo zděšení. Co stojí za znepokojivými hláškami ze samoobsluhy?
Vodafone ke znepokojivým hláškám ze samoobsluhy

V souvislosti s přechodem na nový zákaznický systém našli zákazníci Vodafone po přihlášení do internetové samoobsluhy několik znepokojivých upozornění. Vše vyznívalo tak, že jakmile budou zákazníci se staršími tarify (ne aktuálně nabízenými Tarify na míru) převedeni na nový systém, přijdou o možnost cokoli měnit – tedy aktivovat balíčky, či provádět změny nastavení. Nejasně také působilo sdělení říkající, že služba Po svém jim bude ukončena.

Klepněte pro větší obrázek
Znepokojivé sdělení zákazníkům, které se včera objevilo v samoobsluze

Otázky visely i nad bonusem za inkasní platbu, která se dle sdělení změní v jednorázový bonus v podobě 100 Kč kreditu nebo 20 minut na volání. Sdělení zákazníkům působilo velmi znepokojivě a u některých bodů rovněž nejasně, sepsali jsme proto několik dotazů a odeslali je k zodpovězení do Vodafone. Reakce na sebe nenechala dlouho čekat, za operátora odpovídal tiskový mluvčí Miroslav Čepický.

  • Zákazníci Vodafone našli v samoobsluze několik upozornění. Například, že nebude možné měnit služby, aktivizovat balíčky apod. Je to pravda?

Zákazníci si nebudou moci měnit nastavení služeb pouze během krátkého období přechodu na nový systém, o jehož přesném termínu budeme každého zákazníka včas předem informovat. I zákazníci se staršími tarify si budou moci většinu nastavení služeb a balíčků měnit. Jen malé množství služeb už nebude možné měnit, protože je nahrazujeme modernějšími a výhodnějšími propozicemi. O všech změnách budeme konkrétní zákazníky informovat prostřednictvím SMS, stránky www.vodafone.cz/zlepsujeme a také po přihlášení do Samoobsluhy.

  • Dále, že nebude možné dělat změny u služby Po svém. Co to bude přesně znamenat v praxi?

Omlouváme se za nesprávnou informaci v Samoobsluze, kterou opravíme. Služba Po svém se nyní nemění ani v původním ani v novém systému. Pokud v budoucnu ke změnám dojde, budeme zákazníky včas informovat.

  • Jak to bude s pravidelnou odměnou (bonusem) za platbu inkasem? Chcete ji zrušit a jako kompenzaci dát zákazníkům jednorázově 100 Kč kredit či 20 min. na volání?

Odměnu za inkaso v novém systému měníme na jednorázový kredit 100 Kč nebo 20 min. volání. Dostanou ji všichni zákazníci s prvním inkasem v nové systému.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Voda

Určitě si přečtěte

Vodafone rozsekal internet. Dílky jsou neomezené, první dva stojí po 99 Kč

Vodafone rozsekal internet. Dílky jsou neomezené, první dva stojí po 99 Kč

** Vodafone hlásá revoluci, ale jednoduché to mít nebude ** Pass jsou příplatkové balíčky pro sociální sítě, chatovací aplikace, hudbu a video ** Uživatelé budou zmatení, který provoz se kam počítá

5.  10.  2017 | Kůžel Filip, Posejpal Jan | 81

V říjnu se u Vodafonu urodilo: iPhone 8, nebo nejmenší superphone Xperia XZ1 Compact

V říjnu se u Vodafonu urodilo: iPhone 8, nebo nejmenší superphone Xperia XZ1 Compact

** Nový iPhone 8 startuje na ceně 20 977 Kč, starší modely padly o tisíce ** Další podzimní novinkou je Xperia XZ1 od Sony včetně verze Compact ** Ostatní modely šly s cenou dolů až o tisícovku, třeba Huawei P9 lite

3.  10.  2017 | Pospíšil Aleš | 5

Smart Tab N8: Konkurence spí, Vodafone podřimuje [recenze]

Smart Tab N8: Konkurence spí, Vodafone podřimuje [recenze]

** Nový tablet od Vodafonu má 10palcový displej a podporuje LTE ** Konkurenční výhodou je téměř čistý Android 7.0 Nougat ** Na jedno nabití bez problémů vydrží i celý týden

29.  9.  2017 | Měchura Milan | 27

Vodafone v září: Samsung Galaxy Note 8 a akce na modely S8 a S8+

Vodafone v září: Samsung Galaxy Note 8 a akce na modely S8 a S8+

** Za 8 377 Kč pořídíte solidně vybavený LG Q6 s 13 MPx fotoaparátem ** Za solidních pět a půl tisíce je k mání hliníková Nokia 5 ** Chcete-li slevu, pár měsíců starý LG G6 zlevnil o 3 000 Kč

30.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 3