Njn, tohle je ukázka efektivity našeho školství.
Neučí se dost umění chápat psaný text a text hlouběji analyzovat.
A očividně se podceňuje i výuka logického myšlení.a) smlouva s městskou částí by byla jen takovým memorandem o spolupráci. Výměnou za to bylo, že město bude inzerovat skrze své kanály (nějaký plátek města, obecní vývěsku, atd. ..), že si občané mohou u operátora objednat služby, které jim operátor nabídne. Obec těžko může nutit kohokoliv ze svých občanů, aby si vzali služby od jakéhokoliv dodavatele. Socialismus tu želbohu nemáme.b) schválně si zkus takové mentální cvičení. Kolik obyvatel toho Brna střed asi tak má firemní telefony, za které nic neplatí? Kolik uživatelů má už dneska celkem výhodné služby, v rámci nabídek pro rodiny, jiné zaměstnanecké programy? Kolik obyvatel má předplacenky a tarif nechtějí?
Pak si spočítej, kolik služeb z těch, které by získali, už dneska má jejich služby, takže by tím získali akorát ztrátu z jejich výnosů?
Ten reálný trh, o který by bojovali, by ani zdaleka neodpovídal počtu obyvatel městské části.
Smutné je na tom to, že tahle logika a záklaní matematika nedochází aní těm radním, které se o tu iniciativu zasadili.
No a nakonec by to byl precedenc pro ostatní města a obce.Není zas tak složitý dojít k závěru, proč se žádný operátor do takové nesmyslé soutěže nepřihlásil.