Hlavní problém je, že sice zrychlují LTE a data tečou rychle, aplikace jsou stále náročnější a žerou více dat a datové FUP a balíčky jsou naprosto směšně nízké a příplatky za dodatečná data poměrně hodně vysoké. Zatím není jediný operátor ani virtuál, který by to změnil, data jsou rychlá jen někde a v Praze stačí zalézt metr pod zem do budovy a nechodí Vám ani sms, natož volání a data. A pokud jde o LTE a další rychlá data, začnou mít smysl, až budou data méně omezována, žel smartphony jsou poměrně levné i přes drahý dolat a operátoři neinvestují tolik, aby tak vysokou poptávku po datech dokázaly pokrýt a i kdyby, tak proč by z toho dostatečně nevytěžili, hovory a sms jsou na flatech sice v ceně, ale třeba hloupé mms už ne, navíc aplikace Vodafonu na SMS předinstalovaná na jeho telefonech šalomounsky při delším textu mění sms na mms a kdo ji používá a nevšimne si toho, bude se pak divit při vyúčtování, neb mms není zrovna nejlevnější a po mnoha domnělých sms se mu pak protočí panenky. Těhle švindlů bohužel Vodafone používá více a je třeba jako zákazník se obrnit. Fakt je ten, že Vodafone chce ze zákazníka vytřískat maximum a to se mu povede, jen když zákazník neví, že za něco platí. Mne se třeba stalo, že mi naúčtovali přes 30 Kč za pět sms odeslaných na pevnou, která neexistuje. Není důležité, že ta služba nebyla poskytnuta, cena sms na pevné není v materiálech uvedene, najdete ji jen v podrobných podmínkách a v reklamě je sms zdarma v ČR do všech sítí, ale do pevných to neplatí a dozvíte se to většinou až po doúčtování a mohl bych pokračovat dále, třeba když měníte tarif před koncem období a máte nový třeba jen na pár dní, naúčtují Vám celý paušál a ne jen poměrnou část atd. atd. atd. Prostě zákazníka okrást za každou cenu a samozřejmě dopředu nic neřeknou a dozvíte se to jen někde v podrobných podmínkách a to ještě dosti nejasně psanou právničinou.