Dřív toho byly plné autobusy, na stěnách budov nesmělo ve spojení s operátorem Vodafone chybět slůvko „now“. „Máte to ve vašich rukou. now“ a podobná hesla se objevovala snad všude. Jenže stejně jako kdysi červené ruce hlásaly vstup zahraničního operátora do naší země a konec Oskara, nastal čas nechat anglické „teď“ být. Už všichni víme, odkud Vodafone pochází a že někteří čeští mobilní uživatelé jsou členy další světové skupiny. Odpoledne obdržíme vyjádření tiskového mluvčího Jakuba Hrabovského a budeme přesně vědět, proč a kam se „now“ podělo. Jak se vám v reklamní kampani líbilo?
Aktualizováno:
Vyjádření Jakuba Hrabovského, tiskového mluvčího Vodafone CZ:
„Slogan Now byl charakteristický pro úvodní fázi kampaně, která měla za úkol etablovat Vodafone na českém trhu. S blížícím se termínem pro představení nových produktů nabírá naše reklamní kampaň odlišný charakter. I nadále to ale budou mít naši zákazníci ve svých rukou.“