Vodafone rozjede v ČR i pevné linky

Diskuze čtenářů k článku

kkk  |  23. 10. 2006 14:30

To jsem zvedavej kdo u nich bude chtit pracova kdyz nabizi jen smlouvu na castecny uvazek a o stavajici zamestnance nejevi zajem, stejne jako o zakazniky, pamatuji si kdyz mi manager z oskara rekl, ze je potreba aby bylo odejito 20% lidi s retailu, ze je to normalni fluktuace. Je to parta diletantu !!! Nejsou schopni se starat o zamestnance, natoz o firmy a zakazniky. Veskery profesni rust u teto firmy je po znamosti a pres ... . Takze si to tam s praci rozmyslete!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  22. 10. 2006 11:44

Cela rodina mame Vodafone,nemame proc si stezovat,akorat data,to je mazec!!!Mam neomezena data u o2,mohu prenechat,kdo bude mit zajem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cmelda  |  22. 10. 2006 11:14

Je pravda , že VODAFONE -OSKAR to měl se vstupem na trh těžké a chytil se . Ale čekání na spojení s operátorkou zákaznické linky na dlouhé desítky minut , škemrání o vydání faktury za nabití OSKARTY na několikrát ... Pokud budou takhle pečovat o své stávající zákazníky, tak nevím, nevím....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
finlandia  |  21. 10. 2006 10:18

není třeba slov, Vodafone je nejlepší......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šumící tráva  |  20. 10. 2006 20:08

zajímavý tah byl převádět nevyčerpané minuty do následujícího měsíce s tím že v tom následujícím se nejdřív čerpají volné minuty z toho měsíce a pak až převedené z minulého tim mě dostali to je tah hodný mistra aby udrželi stávající zákazníky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pet  |  21. 10. 2006 17:09

Ano, to je spolu s několikanásobným zdražením romingu jediný viditelný výsledek VF. Naštěstí jsem našel řešení: tarify snížit na úplný minimum, doma i v práci zavést VoIP. Volá se víc, celkové účty za volání klesly na míň než polovinu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buri  |  20. 10. 2006 19:23

Mě osobně ať už Oskar nebo Vodafone nic neříká,páč je to zkurvenej operátor !!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  20. 10. 2006 21:26

No to každopádně. Ostatně, jako jakýkoliv jiný operátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  21. 10. 2006 10:19

Zkrátka tu ještě namjí vybudovanou tradici

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rafan  |  21. 10. 2006 12:29

Tak si vyzkoušej T-mobile. Jsem u nich zákazníkem 6 let a nikoho to vůbec nezajímá. Ty doby, kdy se zajímali o spojenost zákazníka jsou pryč s logem Pegas. Už se nemůžu dočkat až mi skončí prodložená smlouva u T-mobilu a přejdu k Vodafone. Už jenom to, že když se na mě vykašlou, tak že nebudu muset čekat další rok než mi skončí smlouva, je víc než lákavá. A taky je třeba si uvědomit, že Oskar vstupoval na trh jako poslední a měl to velmi těžké, když už největší část zákazníků byla "rozebrána" právě politikou dvouletých smluv a přes to se uchytil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klaustrofobie  |  22. 10. 2006 21:31

Tak až přejdeš k Vodafonu,tak mi dej vědět,kolik si ušetřil Ty chytráku,nejdřív se podívej na ceny a pak něco povídej a je vidět,že jsi nikdy nebyl zákazníkem Vodafonu,protože ten se o své zákazníky stará ze všech tří operátorů nejhůř!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jorgos  |  26. 10. 2006 16:24

dávám ti vědět, že u oskara mám 300 vol. minut do všech sítí za 654,50 vč. dph. kde jinde to dostanu???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Palmista  |  22. 10. 2006 22:39

V době kdy vstoupil Oskar na trh měla IMHO většina předplacenku a nebo neměla nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob (novy)  |  23. 10. 2006 00:58

Problém je v tom, že jestli Ti přijde, že se o Tebe T-M nestará, tak nevím, co budeš říkat u VF. A ceny? Tenkrát byl Oskar nejlacinější, ale díky tomu, že drží v podstatě pořád stejné ceny, jsou na tom O2 a T-M kolikrát lépe. Co se týče T-M, tak ten je na tom v mnoha případech už i u standardních tarifů lépe, než VF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YTSEJAM  |  20. 10. 2006 17:31

VODAFONE přišel trošku s křížkem po funuse:@ po 6letech jsem,za 6let nic... tak papa Vubec mne nedrželi,zajímavá politika???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
danmensik  |  20. 10. 2006 18:42

proc by te drzeli, kdyz jsi nepodepsal zadnou smlouvu nebo snad ano? Ja jsem firemni zakaznik 3,5roku mam uz treti telefon za vice nez zajimavou cenu, ceny volani a sms mi nabidli zcela individualni (mam 8 telefonu a 8 cisel pro zamestnance) ja jsem velmi spokojen!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viking  |  20. 10. 2006 17:12

Jsou to jen výkřiky do tmy. V každém případě čekáme asi všichni na něco zcela konkrétního. Kupříkladu rozšíření datových služeb, včetně paušálu pro předplacené karty, přestat mlžit cenami bez DPH, protože tu platí každý,ale jen menší část uživatelů (firem) může uplatnit odpočet, zkvalitnit personál v prodejnách i na Infolince, protože úroveň některých zaměstnanců je na velmi nízkém stupni a při výměně SIM u VF karet nepodmínovat výměnu povinným předložením průkazu totožnosti a tedy vynucenou registraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  21. 10. 2006 10:13

no to je zase zoufalej prispevek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskarka  |  23. 10. 2006 09:50

Moje řeč. O pevných linkách se píše v názvu, ale v textu už nic. Že "hodlá poskytovat služby také přes pevné linky", to je sice fajn, ale mě zajímají podrobnosti. Dále se z článku dozvídáme, že se chce Oskar zaměřit na podnikovou klientelu - ale na tu se chtějí zaměřovat jaksi všichni operátoři, že? Mě ovšem zajímá, co chtějí udělat pro stávající individuální uživatele. Snažit se urvat zisk z firem - to by uměl každej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viking  |  20. 10. 2006 17:10

Jsou to jen výkřiky do tmy. V každém případě čekáme asi všichni na něco zcela konkrétního. Kupříkladu rozšíření datových služeb, včetně paušálu pro předplacené karty, přestat mlžit cenami bez DPH, protože tu platí každý,ale jen menší část uživatelů (firem) může uplatnit odpočet, zkvalitnit personál v prodejnách i na Infolince, protože úroveň některých zaměstnanců je na velmi nízkém stupni a při výměně SIM u VF karet nepodmínovat výměnu povinným předložením průkazu totožnosti a tedy vynucenou registraci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tazzmania  |  20. 10. 2006 16:31

To je furt jdou s dobou, rebélie, ale nabídka lepších stroječků jako je MDA a PDA u nich není nikde. Divnej pokrok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brenos  |  20. 10. 2006 15:24

Vodafone,a proc by ne? Kdyz muze O2,tak muze Vodafone,ale proboha,uz neco udelejte s tma daty. Jinak Vam fandim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  20. 10. 2006 21:19

Jo, ta data jsou u VDF tragicka. Volam pres VDF, ale data jedu pres TMO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  20. 10. 2006 15:17

Vodafone rozjíždí novou éru diskontních služeb, hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  20. 10. 2006 18:34

To bude bžunda, služby T-Mobile poskytované v (nejspíš 3G) síti diskontního operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  21. 10. 2006 11:10

Probůh, co to plácáš? Jediný, kdo má plnohodnotné 3G je Eurotel, tak VDF a TMo prostě budou mít stejné stožáry, aby nemuseli tolik proinvestovat a hodit to pak na zákazníky. Ale 3G síť si jeden od druhého nepronajímá, ty budou mít vlastní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  21. 10. 2006 12:21

Plácáš ty. Přečti si článek a poslední odkaz v něm ještě jednou nebo dvakrát a (možná) pochopíš ...
Žádné stejné stožáry, ale síť jako takovou chtějí sdílet, v 3G není problém rozúčtovat její využití. A jelikož síť VF už z nemalé části stojí, tak je celkem jasné, že zákazníci T-Mo by pak využívali síť z větší části postavenou Vodafonem (proto můj rejpavý příspěvek)

Nejdřív mysli, pak něco piš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Klaustrofobie  |  20. 10. 2006 15:09

Teď,když si polovinu firem nechal přebrat od T-Mobilu bude zachraňovat,je to k smíchu,hlavně ten agresivní přístup,mně osobně přímo operátor Vodafone řekl,že nic lepšího než T-M mi nedá,ať přejdu k T-M,to je politika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  20. 10. 2006 14:43

Nechci psat moc kriticky prispevek, ale titulek clanku je stejne jako na Mobil.cz dost zavadejici, protoze o pevnych linkach je v clanku minimalne, stejne jako ostatnich a roztristenych drobnych informaci. Titulek by mel spise znit jako "Nova strategie Vodafone v CR" apod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  20. 10. 2006 14:41

tak jsem zvědavej,jaxe Vodafone pochlapí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan K  |  20. 10. 2006 16:27

a jakpak si na to přišel že jsi 53 zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan K  |  20. 10. 2006 16:28

a jakpak si na to přišel že jsi 53 zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  20. 10. 2006 16:57

říkala mi to slečna,když mi zadarmo dávala mé diamantové číslo Bylo to nějak 2 měsíce před oficiálním spuštěním Oskara

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  20. 10. 2006 19:39

Ty ji taky na všechno skočíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  20. 10. 2006 19:39

*jim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  20. 10. 2006 21:51

no je to i můj variabilní symbol na fakturách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  20. 10. 2006 22:08

Jó variabilní symbol - starej známej trik firem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  21. 10. 2006 03:01

Jeee, a proc by nebyl 53. zakaznik? Ja mu to verim. Kdyby rekl, ze 1., tak to uz tezko, ale 53. - proc ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  21. 10. 2006 15:21

Jé, to neber tak vážně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
izza  |  21. 10. 2006 14:52

JA bych nebyl tak skeptickej, Hitler byl 55. clen v NSDAP a jak to dotahl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilista  |  24. 10. 2006 22:12

Já jsem začínal jako zákazník Českého mobilu a taky se tím nechlubím - umělcům z Vodafone platím tři paušály, v rodině máme ještě tři předplacenky a mám z toho h....
Péče o stávající zákazníky stojí za... a jestli to chtějí otočit s tím stávajícím personálem tak nevím nevím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  21. 10. 2006 09:49

Ono bude záležet hlavně na měsíční útratě. Né kdo si dřív stoupnul do řady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor