Vodafone se omluvil T-Mobilu. Bude z toho další průšvih?

Nebyl by to Vodafone, kdyby sklopil uši a T-Mobilu se prostě omluvil. On radši vztyčil parohy a omluvil se rovnou 26×.

Vodafone opět dostál své pověsti buřiče českého mobilního byznysu.

Na začátku minulého týdne jsme přinesli zprávu o tom, že se Vodafone musí omluvit T-Mobilu za reklamu s falešnými soby. Vrchní soud stanovil lhůty, rozsah i média, ve kterých se má Vodafone omluvit. Operátor s červenou uvozovkou ve znaku s realizací omluvy neotálel a pojal ji značně svérázně…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vodafone si zaplatil tuto půlstranu v pondělních Hospodářských Novinách a T-Mobilu se na ní omluvil ne jednou, ale dokonce 26×
Klepněte pro větší obrázek 
A ještě detail

Že si na aféru s čivavími parohy už nevzpomínáte? Pojďte si s námi udělat krátký výlet do historie. 

V předvánoční kampani roku 2006 se o největší rozruch postaral právě Vodafone. Začalo to vtipnými a originálními reklamami s Petrem Čtvrtníčkem a častým připomínáním, že Vodafone dává dárek všem svým zákazníkům, zatímco konkurence myslí jen na ty nové. A vše vyvrcholilo v posledních dnech, kdy se Vodafone rozhodl k odvážné akci a vzal útokem některé reklamní plochy konkurence, které vybavil symbolem paroží.

Parohy se začaly objevovat nad billboardy s reklamou O2 a T-Mobilu už v pondělí (4. prosince 2006) večer v Praze. Během úterka vyrostly parohy i některým telefonním budkám a večer už jsme zaznamenali rohaté i u nás v Brně. A nebyli to jenom čerti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Brněnské telefonní budky O2 s vodafonním parožím

Ve čtvrtek 7. prosince bylo po „guerillové kampani“ (jak si ji nazval sám Vodafone), operátor svolal mimořádnou tiskovou konferenci a tehdejší generální ředitel Graham Maher se konkurenčním operátorům omluvil. Dnešní omluva v tisku už je tedy druhou v řadě...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tehdejší generální ředitel českého Vodafonu, Graham Maher, s úsměvem na tváři a čivavou v náručí

Témata článku: Operátoři, Vodafone, T-Mobile

31 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Shvecik 18. 4. 2011 11:59:43
    Bud vklidu ;-) moje pritelkyne prechazela z vodafone na t mobile a...
  • Hacik 6. 8. 2010 11:36:23
    Ono ked sa pozriete na slovo "reklama", to klamanie tam je ("klama", ako...
  • Hacik 6. 8. 2010 11:29:50
    Len na upresnenie, tiez pouzivam samoobsluhu casto a tvrdit, ze ju...
Určitě si přečtěte

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

** Internet věcí už není prázdná fráze ** Čekali byste chytrou elektroniku ve vinohradu na jihu Moravy? ** Čerstvé informace každých 30 minut umožní šetrně pracovat s chemií

Dnes | časopis Computer, Michlovský Jakub

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

** V druhé půlce letních prázdnin bodují telefony střední třídy ** Pokud fandíte výhodným nákupům, zaostřete na Huawei ** Za dvouletý úpis vám operátor sleví až 4 000 Kč z ceny

3.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení