Vodafone startuje integraci s UPC. Obslouží více zákazníků a nabídne jim více služeb

Vodafone startuje integraci s UPC. Obslouží více zákazníků a nabídne jim více služeb

Akvizice byznysu českého UPC operátorem Vodafone dostala posvěcení od Evropské komise, k dnešnímu dni startuje proces samotné integrace. Spojením vznikne poskytovatel s 1,5 milionu domácností připojených do sítě UPC a se 3,9 milionu zákazníků mobilních služeb. Vodafone se tak rázem v Česku stane jedním z největších konvergovaných providerů digitálních služeb včetně širokopásmového internetu, kabelové televize, mobilních dat i hlasových služeb.

UPC před převzetí Vodafonem obsluhovalo více než půl milionu zákazníků pevného internetu, další více než půl milion využíval služeb kabelové televize, 200 tisíc mělo v domácnosti nebo na pracovišti pevnou telefonní linku. Právě těmto zákazníkům může operátor nově nabízet konvergované služby zahrnující také mobilní internet a hlasové služby. Stejně tak se pro stávajících 3,9 milionu mobilních zákazníků může vytvořit atraktivnější nabídka pevného připojení a internetové televize.

Postupná integrace pod jednu značku

Byznys obou firem se sjednotí pod značku Vodafone, značka UPC z českého trhu časem zmizí. Proces integrace bude postupný a v první fázi se zákazníků nijak nedotkne – zákazníci Vodafonu se mohou tradičně obracet na svého operátora, pro zákazníky UPC nadále zůstává v provozu infolinka, facebooková stránka i internetová stránka UPC. Později Vodafone nabídne konvergované balíčky kombinující mobilní služby, pevný internet a kabelovou televizi a od tohoto okamžiku budou moci stávající zákazníci UPC využívat také prodejny Vodafonu.

Klepněte pro větší obrázek
Páteřní optické sítě UPC budou cenným přínosem do podnikání Vodafonu v ČR

Akvizicí UPC se Vodafone vedle rozšíření zákaznické báze dostává také ke kvalitní optické infrastruktuře, jejíž parametry naplňují cíle strategií „Digitální Česko“ a „Digitální agenda pro Evropu“. „Toto spojení posílí pozici Vodafonu nejen jako předního poskytovatele telekomunikací a zábavy, ale i jako strategického investora a významného zaměstnavatele v České republice“, říká Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone Czech Republic. Operátor má v plánu rozšiřovat optickou síť, která je zároveň nezbytná pro mobilní sítě 5G, jejichž komerční spuštění se plánuje v příštím roce.

Vodafone převezme také část zaměstnanců společnosti UPC, někteří naopak odejdou – to platí i pro dosavadního šéfa UPC Česká republika Martina Millera. Vedení společnosti Vodafone posílí coby viceprezident pro strategii a integraci dosavadní finanční ředitel UPC Petr Procházka. Generálním ředitelem Vodafonu nadále zůstává Petr Dvořák.

Co přinese spojení Vodafonu a UPC:

Diskuze (24) Další článek: V Lidlu startuje soutěž o 50 iPhonů. Stačí přepsat kód z účtenky do SMS

Témata článku: Vodafone, Evropská komise, Byznys, Akvizice, Konvergované služby, UPC, Vodafone Czech Republic, Česká republika, Optická síť, Integrace, Petr Dvořák, Petr Procházka, Agenda, Zákazníci, UPC Česká republika, Operátor, Internet, Vodafon Czech Republic


Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Mi 9 – absolutní špička s cenovkou vyšší střední třídy

RECENZE: Xiaomi Mi 9 – absolutní špička s cenovkou vyšší střední třídy

** Xiaomi Mi 9 má ambice dobýt ty nejvyšší příčky za polovinu ceny ** Vůbec poprvé (v rámci značky) tak přichazí s trojitým fotoaparátem ** Snapdragon 855 mu pak zajišťuje bezprecedentní výkon

Milan Měchura | 51

Vyzkoušeli jsme 45W nabíjení u Galaxy Note10+. Z nuly na sto dobijete za...

Vyzkoušeli jsme 45W nabíjení u Galaxy Note10+. Z nuly na sto dobijete za...

** Již při představení Samsungu Galaxy Note10+ nás zaujala podpora rychlého 45W kabelového dobíjení ** Nabíječka nám již dorazila do redakce, doba nabíjení je však velkým zklamáním ** Nevěřte tomu, co se píše jinde, přinášíme kompletní test na dvou různých modelech s přesnými časy

Martin Chroust, Jakub Michlovský | 32

Xiaomi Amazfit 2 Stratos: Šlape na paty nejlepším sportovním hodinkám, cenou je rozdrtí

Xiaomi Amazfit 2 Stratos: Šlape na paty nejlepším sportovním hodinkám, cenou je rozdrtí

Nástupce původního modelu Amazfit podražil a vrhá se tak do nelehkého boje s konkurencí, která za příplatek několika stovek, nabízí o hodně víc funkcí.

Ondrej Papánek | 27