Vodafone startuje integraci s UPC. Obslouží více zákazníků a nabídne jim více služeb

Názory k článku

dj.kure  |  01. 08. 2019 14:07

R.I.P UPC. Upřímnou soustrast současným a dvojnásobnou budoucím zákazníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mol191280  |  01. 08. 2019 14:46

Už se těším, jak začnou okrádat zákazníky UPC.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ladin2  |  01. 08. 2019 15:36

Tragedie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanekJankovatej  |  01. 08. 2019 16:25

Budou účtovat filmy po celejch minutách?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
tomasmedek  |  01. 08. 2019 17:20

Moc bych si přál úctování za každý započatý megabajt. Prosím!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TomZuz  |  01. 08. 2019 17:28

Tady se stále mluví o nutnosti čtvrtého operátora a přitom stát dovolí spojení těchto dvou konkurentů na poli poskytování internetu. Vodafone dávno mohl nabízet za podobní ceny podobně rychlý internet jako má Upc ale přes LTE a neudělal to. Pokud by součástí povolení byly podmínky jako uvést tarif s neomezenými daty bez omezení rychlosti v mobilu pod podmínkou internetu doma opět bez omezování rychlosti tak ano, ale takhle nám budou jen víc plivat do obličeje a víc si dovolovat a okrádat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 08. 2019 18:08

Třeba přijde fup na sledování televize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
radim  |  01. 08. 2019 22:05

Ano, takové kecy byly i po převzetí Oskara. Dopadlo to tak, že zrušili všechno výhodné, co Oskar měl, zavedli drahotu jak řemen, zařadili se do oligopolu a skončilo to třešničkou na dortu v podobě krásně přehledných 60+60. Nevidím žádný důvod, proč by to s UPC mělo být jinak. Dobrých zpráv není nikdy dost. Těch špatných je každý den až na půdu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
honzatrx  |  01. 08. 2019 23:53

Jako klient bývalého UPC s dvěma přípojkami netu (home a na IČO) říkám, nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Vyčkám věcí příštích a pochopitelně budu reagovat dle svého zájmu dle v té době aktuálních možností. Teď nemá smysl řešit, co by kdyby, kdoví, co v té době bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Dusan  |  02. 08. 2019 06:51

Mne jakozto zakaznika UPC to az tak moc nedojima. Necekam od Vodafone zadne zazraky, ale na druhou stranu zadny zazrak nebylo ani to UPCcko se svym ojebavanim zakazniku, vypadky sluzeb, nedostupnou technickou podporou, info linkou na hodinu cekani a celkovym fungovanim. Takze ono to nakonec bude z deste pod okap, akorat ze se s trochou stesti zlepsi komunikace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 08. 2019 09:36

Chování Upc to bylo to nejhorší pro zákazníka.. neustálá snaha obelstít, zvýšit cenu jakýmkoliv způsobem.. porušování smluv.. strašný.. Vodafone toto muže vše změnit a doufám ze změní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
alda.v  |  02. 08. 2019 11:01

Misto dvou arogantnich firem bude jen jedna a to je prece dobra zprava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor