Moji slabomyslnost nechť posoudí ti, co mne znají z více než jednoho příspěvku v diskusi.
Jasně že se to dá ohlídat. Zajít do samoobsluhy, přihlásit se, podívat se na reklamy partnerů, aktivovat si dárek, počkat na SMS, nastavit si alarm s předstihem několika minut před vypršením balíčku (nejlépe na stejném zařízení, na kterém se budou data užívat)... to celé až 50x měsíčně. Nebo se během "užívání si" té skvělé dvouhodinovky zdarma stále nervózně dívat na hodinky. Jestli to někoho baví - proč ne. Moje představa dárku, který udělá radost z jeho užívání je jiná... takže pochybuji, že se s tím budu vůbec někdy otravovat. Pokud jsi to nepochopil, smysl mého příspěvku bylo ukázat, že dárek je tak trochu vypečený "danajský dar" a nejde v něm ani tak o to dát lidem něco užitečného navíc, ale spíš je dotlačit k vyšší konzumaci placených dat jak v období platnosti dárku (nechtěné přešvihnutí svého FUP zvýšenou spotřebou po překročení času "bezplatné konzumace"), tak po něm (někteří se nechají "namlsat" na neomezená data a zvýší si datový tarif).
Všechno je naopak, než to je. Že je to tak?
| Siemens ME45 -> M65 -> Sony Ericsson C702