T-mobile má opravdu skvělou nabídku w'n' Surf, respektive Surf+mail. To se mu skutečně povedlo, chválím. Jinak ovšem v řadě věcí spíše nejhorší - vyúčtování mu trvá nějakých 8-9 dní, na infolince naprosté lamy, kdy každá ještě říká něco jiného... Stačí se podívat např. na jejich specifikace mnou jinak chválených služeb w'n'w, a zkusit najít detailnější popis, jak nasatvit, co se účtuje a co ne....hrůza. Dosud nejlepší popis téhle služby vyšel tady na Mobilmanii... na stránkách TM (ve srovnání s Vodafonem strašně nepřehledný, přeplácaný reklamama zaměřenejma na x-teens apod.) než se k něčemu člověk prokliká, informační hodnota minimální.
Zeptat se na infolince (když už to na webu není) na potřebné nastavení sítě pro zařízení nebo telefon který neprodávaj...bez šance, ještě ti každý řekne něco jiného, přitom se jedná de fakto o pár hodnot (APN, nast. IP a DNS, proxy apod.).
U ET ani (tehdy ještě) Oskara s takovým dotazem nikdy nebyl problém - pokud operátorka nevěděla, přepojila na někoho kdo věděl. Ale u TM je to opravdu porod - viz zkušenosti jiných lidí např. v diskusích o opeře mini.
Co se týče kvality sítě, pokrytí, v pokrytí zásadní rozdíly nejsou - najdou se místa kde není jeden, jinde zas onaký operátor. V budovách a pod zemí ve městech většinou první umře Vodafone, anžto má málo kanálů na 900MHz a 1800 se hůř láme. Ale co se týče kvality hovoru, nejhorší je bezkonkurenčně T-Mobile (největší míra rozpadlých nebo chvílemi nesrozumitelných hovorů. Byť to v absolutních číslech dělá může dělat nějakých 5% (a 95% OK), s ET ani VF jsem něco takového neznal. Telefonem to není a signál se tváří též velmi slušně, spíš bych typoval nějaký problém v SW pro BTSky způsobující chyby při handoverech.