Vodafone znovu zavádí minutové účtování hovorů. Neuvěříte, jak tuto zatuchlou praktiku zdůvodňuje

Názory k článku

Well-being  |  20. 05. 2019 13:10

Účtování po celých minutách bych nenazval jako nemravné, ale přímo jako zlodějské. Naúčtovat za 61 vteřin dvouminutovou sazbu, chce opravdu hodně otrlosti a Vodafone jak vidno má.
Pozn.: chybí mi tu blicí smajlík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 13:21

V tomto případě by měl zasáhnout ČTU a tuto "praktiku" odměnit pokutou a zakázat.
Kdysi jsem měl Oskara/Vodafone rád, ale dneska už jen čekám, až přijde 4. operátor (a jestli vůbec). Půjdu k němu už jen z principu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 13:30

Možná mají ve VF plnou schránku mailů od nespokojených zákazníků, kteří si přáli platit i načatou minutu jako celou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TomZuz  |  20. 05. 2019 13:31

Jak je možné že nezasáhl dávno stát a nenakázal aby tohle okrádání skončilo a účtovali po vteřinách hned? Vždyť to přeci je samozřejmost. Když si koupím jeden rohlík tak jich taky neplatím deset, u jednoho jablka také neplatím celé kilo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ziki  |  20. 05. 2019 13:41

Jelikož mívám většinu hovorů okolo půl minuty, tak i účtování 60+1 považuji za nevýhodné či přímo vyčůrané, ale účtování 60+60 je už rovnou zlodějina. Je s podivem, že s tímto přišel zrovna Vodafone, který si na "férovějším" účtování 60+1 založil přímo reklamní kampaň. Jinak jakmile naši operátoři začnou mluvit o "zjednodušování" služeb nebo ceníku, tak na 99,9% to znamená zdražování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ludek_II  |  20. 05. 2019 13:43

Za pár minut sem dorazí Pepek alien Vyskoč a on už vám to, socky, politicky vysvětlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DisPater  |  20. 05. 2019 14:15

Super krok ze se rozhodli uctovani zjednodusit a uctovat hovory po vterinach ... oh wait..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
evlo  |  20. 05. 2019 14:22

mam vodafone predplacenou demenci a doted jsem nevedel, ze se to neuctuje po minutach, je me to jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ipanema  |  20. 05. 2019 14:26

Jak to, že tu ještě nepsal Alien, aby změnu účtování podpořil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 14:29

Nejpřehlednější sjednocení účtování na 1+1 ano, ale sekund!!! Snad se operátor ve vyjádření spletl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
descent  |  20. 05. 2019 14:35

No asi takhle: “Svině!”

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  20. 05. 2019 14:38

Kdyby operátoři chtěli být Fér, chtěli být transparentní a chteli by zjednodušit služby pro zákazníky, používali by u neflatových tarifů účtování 1+1, účtovali by hen reálně spotřebované vteřiny. A to už od spojení hovoru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 14:51

Pamatuji, když Oskar přišel, to byl takový závan čerstvého větru mezi operátory a teď taková zatuchlina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Majk  |  20. 05. 2019 14:54

Oskar dal, Vodafone vzal.Když pominu virtuály účtující po vteřinách, tak ještě zlatých 30+30s v počátcích Eurotelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mirek.P  |  20. 05. 2019 15:16

Bože, to jsou ubožáci. To snad není možný. Kdyby bylo 1. 4. byl bych přesvědčen ze se jedna jen o hodně blby vtip.
Mam docela štěstí ze mne stačí jen půl giga dat (mám téměř všude Wi-Fi) a volám přes voip (který účtuje 1+1 a minuta volání stojí max. 59hal. Jsem za tuto možnost vděčný a to především z toho důvodu, ze tomu červenému h@jzlíkovi platím pouze nezbytné minimum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 15:22

Stále se opakuje to samé O předplacenkáře většina operátorů nestojí, jsou nutné zlo. Na kterých se vydělá málo. Jasně že marketing a obchodáci budou vymýšlet 1000+1 napad jak se jich zbavit. Změna účtování je ze smlouvy možná, pokud se jedná o zhoršení na straně zakazníka může odejít. Jděte k virtuální konkurenci předplacenek je moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2019 15:35

Tady má nastoupit ČTÚ a pokud je neschopný, tak EU a tuhle zlodějinu, společně třeba s omezenou platností kreditu, zakázat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
PD  |  20. 05. 2019 15:49

Nacpal bych jim do xichtu původní oskarovu reklamu, kde řidič zavěsí na benzínce pistoli do stojanu, ale cena naskakuje dál. Tahle reklama se nějak záhadně vytratila z Youtube. Náhoda?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
CosiOdvedle  |  20. 05. 2019 16:07

I z tohoto důvodu účtování jsem u Kaktusu, kde je od začátku 1+1 ...ale sekund! a ne minut jako Vodafone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 16:29

Že Vodafone "vyhoršuje" služby je smutné, ale konec konců - je to jeho věc, jaké ceny a podmínky na své služby nasadí (a je věcí zákazníků, jestli si takové služby vezmou nebo ne).
Předplacenka se dá poměrně snadno opustit a přejít k jinému operátorovi, pokud to bude třeba. Koneckonců, vteřinovou tarifikaci + nižší ceny za volání mají v nabídce virtuálové (velká trojka patří v segmentu předplacenek k tomu horšímu, zřejmě se snaží vytlačit nezajímavé zákazníky s malou útratou a na předplacenkách ke konkurenci - svým virtuálům).
Pokud tento tah předvedou i na paušálních tarifech (zatím to prý není v plánu), bude to IMHO zhoršení podmínek ze strany operátora a tedy i důvod k předčasnému ukončení smlouvy bez sankce.Co mi ale vadí... to je ta demagogie a drzost, s jakou Vodafone dělá ze svých zákazníků de*ily a snaží se jim namluvit, že to dělá pro jejich dobro a že na tom vlastně vůbec nezáleží.A taky to, že s každou marketingovou vychytávkou - passy, rodinné tarify, zlevnění roamingu a volání do zahraničí (byť vynucené regulací), slevou nebo dárkem navíc k nějakému telefonu... - se pochlubí na svém facebooku a v tiskových zprávách na webu, ale o tomhle bude ticho po pěšině (jen rozešle SMSkou oznámení postiženým zákazníkům, bez odkazu na bližší vysvětlení na webu - tam žádné nebude, jen se v tichosti upraví ceníky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2019 16:36

A teď si představte, že mluvím 20 vteřin, a oni mi napálí celou minutu, to už mám o 200% a nikoho to nezajímá... Nevím proč by měl zasahovat ČTU, předplacenka není vázaná, takhle si akorát poštve lidi proti sobě, a oni si vezmou předplacenou kartu od jiného operátora... Nebo je žalujte, že to neúčtují po 0,001s...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
xvasek2  |  20. 05. 2019 17:35

Pche, jsou to žabaři, po minutách je to pro sraby. Měli by to účtovat po impulzech. Jeden impulz za 10Kč, tzn. u hovorů v rámci čtyřky bude impulz trvat 5min 15s, v rámci sítí v čr pak 2min 51s a například do EU bude impulz 1min 43s a tak dále. To si myslím bude konečně pro zákazníky dostatečně přehledné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 05. 2019 17:49

Pavel Divis je ocividne nespokojen nejen s Vodafonem, ale i s GoT. Taky lidi co umi jen nicit radost ostatnim fakt miluju (*sarkasm*).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sigurd  |  20. 05. 2019 18:29

To platí pro KLDR, ne? V demokracii to určitě možné není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 18:42

Pamatuju si dobu (2013), kdy sem u VF kupoval Samsung Galaxy Nexus. V těch dobách nejlepší operátor - nejlevnější, nejlevnější telefony s tehdy směšným úvazkem 6 měsíců, férový přístup, na infolince člověk řekl svoji představu a hned se dokázal domluvit na lepším taifu. Poslední 4 roky je ale VF absolutně nejhorší a svoji ztrátu si ještě více kompenzuje na svých zákaznících ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
beesee  |  20. 05. 2019 19:02

Jak jsem psal na FB Vodafone: "Kde, že loňské sněhy jsou..." Je mi smutno především z toho, že z lidí dělají blbce tím, že se marketingovými žvásty snaží obhájit neobhajitelné a v podstatě se snaží ještě "prodat" skryté zdražení jako výhodu... Reklamština jako vyšitá. Zcela tak zpochybňují svoji vlastní dřívější kampaň "férové účtování 60+1". Reakce Vodafone na FB je k smíchu (pardon - k pláči), ale pochopitelně za to nemohou přímo ti "pěšáčci", kteří za Vodafone odpovídají - Ti pouze "losují" některou z předem schválených odpovědí ze schválené databáze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
petyo  |  20. 05. 2019 19:53

Pokud má někdo v dnešní době předplacenku Vodafone tak si nic jiného než oškubání nezaslouží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Arismendo  |  20. 05. 2019 20:48

To mám radost ,že tady u nás nemá příjem ani venku osobně má na nutné volání Kaktus ,ale z mobilu volám minimálně nejlepší je volání přes internet taky předplacené volám po vteřinách na mobily za 59 haléřů pevná méně ,příklad volám třeba půl minuty a platím 29 haléřů ,nebo i méně třeba na pevnou linku ,za měsíc volám dost a v pohodě se do 100 korun vejdu ,na Kaktusu mám tak 10-50 za měsíc více ne ,sbohem drahé volání a obzvláště turbo zaokrouhlování u Vodafone specifický trh .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 21:53

Rovnou bych vrátil účtování po MB. Nebo rovnou za každý započatý GB, ať je hlína. 🤔
Když už, tak do toho mají šlápnout pořádně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 05. 2019 22:27

To nezní špatně! Co z toho třeba udělat edici, kde by bylo vráceno legendární 150MB dat za 178,-? Pak už jen natočit reklamu za 10 milionů a máme produkt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
r4in  |  21. 05. 2019 07:56

Horká zprava: v rámci zjednodušení vyúčtování bude Vodafone nové účtovat data po 100 MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alien.cz  |  21. 05. 2019 08:21

Jooo. To je vono! Tak ne ně 😂😂😂😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Plzen  |  21. 05. 2019 09:28

Co Vy na to, pane Babiši. To je řečí o zlevňování mobilních hovorů a jaké máte páky na operátory. Řídíte to Vy nebo si jen myslíte, že to tady řídíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
duron1983  |  21. 05. 2019 09:34

Moc nechápu tu hysterii... O2 má 60+60 i u tarifů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
BluPix  |  21. 05. 2019 13:22

Když je to v rámci "zjednodušení" tak ať zaokrouhlují dolů, tedy 59s hovor bude stále za 0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ufonek75  |  21. 05. 2019 16:59

Nejlépe využívat dvojsimkový telefon. Na volání mám zahraničního operátora a na příjem českého a mám pokoj od Českých zlodějů.😁

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzatrx  |  22. 05. 2019 00:26

Vodafonu hráblo strachy ze 4 operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 05. 2019 13:24

Odhaduji že by mohlo jít o neoprávněné obohacení platím za nedodanou službu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
MOJE JMÉNO  |  22. 05. 2019 19:47

Ven ze sítě :
Za 5 sekund 10 haléřů
Za 10 sekund 20 haléřů
Za 20 sekund 40 haléřů
Za 30 sekund 60 haléřů
Za 60 sekund 1.20,-Kč
Za 65 sekund 1.30,- KčMezi sebou :
Za 5 sekund 5 haléřů
Za 10 sekund 10 haléřů
Za 20 sekund 20 haléřů
Za 30 sekund 30 haléřů
Za 60 sekund 60 haléřů
Za 65 sekund 65 haléřůTakhle nějak si představuji férové volání. A proto je celá široká famílie už léta u Odoriku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sgr97  |  26. 05. 2019 17:51

U nás a v Rusku je možné všechno , černoty podvody a legální zlodějiny vítejte v CZ třeba osobně znám bývalého policajta který vám udělá řidičák za 2 týdny bez jediné jízdy a testu nebo výučný list dle libosti a nebo technickou kde ani auto nemusí vůbec jet do servisu tudíž vlastně nemusí mít třeba ani motor smutné ale realita v CZ. Když je možné tohle tak ne ještě nějaký Vodafone který se vrátil do 90 let a když budete mít smůlu tak se toho chytí i další 2 operátoři což je dost silně možné juchu jak jsem rád že nežiji v CZ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor