Volaný vás slyší před spojením hovoru. Úřady uznaly problém, ale řešení nemají

Názory k článku

regine  |  20. 12. 2017 00:13

Koncem 90. let jsem byl na bezpečnostním školení. V rámci školení nás zástupce švédské firmy požádal o sdělení čísla mobilu někoho z nás. Po sdělení čísla během chvíle jsme slyšeli v telefonu přednášejícího Švéda zvuk z druhého mobilu, aniž se "zvedl" hovor. O jaké mobily šlo už samozřejmě nevím, ale vím, že je to možné. Vodafon v tom nebyl a O2 byl asi Telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gheneral  |  20. 12. 2017 03:56

Starých Nokii, jo?! Tak to prrr! Mě se to povedlo asi před dvěma roky při využití VoIP na androidu, myslím že přes CSipSimple. Bohužel už si nepamatuji tu konfiguraci odkud kam jsem volal.
A překvapuje mě, že se něco takového musí takhle složitě šetřit, člověk by řekl, že zodpovědní síťoví inženýři znají principy přenosu ve standardizované sítí nazpaměť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Xfantasy  |  20. 12. 2017 04:57

Že by zadní vrátka pro odposlech...?
Něco na tom bude. Proto nebude vůle řešit nápravu 😊

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2017 08:41

Tak kdo koho slysi pred spojenim hovoru?Nadpis: Volaný vás slyší před spojením hovoruV textu: Takže jak vzniklo to, že můžete slyšet volaného ještě před tím, než přijme váš hovor?❓❓❓

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Protonic  |  20. 12. 2017 08:51

Že by zadní vrátka na kartelové ceny operátorů? Hovor zakončit, jestli ti to tak vyhovuje, tak mně prozvoň. Cena spojení: 0,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
20. 12. 2017 14:16

Můžu potvrdit, stalo se mi to jednou u O2 - volal jsem z iPhone 6S na iPhone X a slyšel jsem všechno bez toho aby dotyčný zvedl telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 12. 2017 19:55

Ve firmě máme VoIP ústřednu připojenou přes SIP trunk do Vodafone. Všechny příchozí hovory jsou nahrávány, zákazník je na to upozorněn. Náhodou jsem zjistil, že příchozí hovor se nahrává už během vyzvánění. Prostě si můžeme přehrát co zákazník říkal, než jsme mu hovor zvedli. Takže pozor na h... ústa! Předpokládám, že to tak je i při volání na různá call centra. Prostě si nás nahrávají co o nich říkáme, než nám milostivě zvednou hovor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor