Volba operátora aneb zázrak se nekoná

Diskuze čtenářů k článku

alisisisis  |  25. 04. 2004 01:44

nechci vam do toho moc kecat ale u nas na severu mame net online 64kbps garantovanou bez omezeni prenosu dat za 600kc a jede opravdu tolik kolik mas a je to wifi provoz jak fik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dattel  |  02. 07. 2002 21:17

Pokud mohu srovnat nabídku interneu od ČT a UPC
tak do určitého rozsahu minut je ČT výhodnější.
980 kč/měsíc sice není moc..ale je to furt !

Spojení kabelem od UPC je velmi velmi poruchové a nestabilní !
Aby ušetřily tak připojují na routery velmi hodně lidí.

Uvažuji o odchodu z UPC k ČT ( na ISDN )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  02. 07. 2002 21:36

No, Mistral sice semo tamo spadne, ale nikdy to neni vic nez pul hodiny - vetsinou tak dve minuty. Co se ty pulhodiny tyce, tak to bylo nekdy pred tydnem, kdyz vypadnul na 20min el. proud. A jestli mam srovnavat Mistral a dial up od CT........ CT pada daleko casteji. A na mnoho delsi dobu. A na netu jsem furt, tak to snad jeste nejakpoznam.

 Kato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hock  |  02. 07. 2002 23:02

V Olomouci máme Kabelovou Televizi Elektronika Olomouc (UPC tu šlo do kytek), nabízí neomezeně 128Kb/s za 1000Kč a problémy popisované u UPC tady neznám. Ale jsem si vědom, že tady je to něco vyjímečného, protože stahujeme 80Kb/s a vedle v Přerově si přes UPC "vychutnávají" 6Kb/s. Asi tolik, kolik poskytuje Telecom. Jo, chce to správně bydlet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@diczeK  |  02. 07. 2002 23:29

Asi se přestěhuju do Olomouce... To přece není možné... Čtu dobře - tisíc korun za neomezenou 128 Kb/s ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  03. 07. 2002 12:15

Tak to mas naprosto stejnou cenu jako od UPC - Mistral Home (to je tech neomezenych 128Kb/s down, a 96 upload) stoji 980Kc. A prvni tri mesice mas za cenu Home tarif SPEED, a ten je rychlej 320Kb/s download, a upload 96. A ten ja tedka jeste stale mam. a na stahovani zalezi, odkud stahujes. To je prece jasny, ze kdyz stahujes z P2P tak to bude pomalejsi, nez z nejakeho rychlejsiho serveru. Treba Vii. A krom toho mam zaplaceny 980Kc, mam valit 320, ale jeste nikdy jsem nesel pod 350Kb/s. vetsinou se drzim tak kolem tech 370Kb/s (A to samozrejme nepouzivam oficialni meric od UPC, protoze o tom si myslim svy).

A jeste bych se chtel zeptat, od kdy je Mistral v Prerove? O tom mi fakt neni nic znamo. Tedka ma byt zatim jen v Praze a v Brne, ale je mozny ze se pletu, tak me opravte. Ja se tedka prohrabavam oficialnimi strankami UPC, a pisou akorat obvody Prahy a Brna. O Prerove ani zminka. A v Olmiku Mistral zatim nikdy nebyl, to jsem si jist.

Takze by me docela zajimalo, jak si toho "UPC" v tom Prerove uzivali, kdyz ho tam jeste ani nemeli .

Bye

 Kato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hock  |  03. 07. 2002 22:16

V Olomouci i Prerově ma UPC sve zastoupeni. Kdyz k 1.1. zrusili kabelovku vzduchem pres antenu, v Olomouci UPC skoro zanikla. V Prerove mela ale natazenou svoji kabelovou sit, kterou zdedila po Cabel Plus a ne te provozuje TV + Net. Jestli tomu rika Mistral, to nevím, ale kamosi z Prerova mi zavidi. Zlata Olomouc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trasher  |  04. 07. 2002 17:11

Se mate.

Tady v Pardubicich neni vubec nic,Teleci si muze strcit dialup nekam (viz causa ADSL!!,to je bomba!!!!!).

Btw: v zahranici,predevsim v USA davaji net po cable TV skoro zadarmo,resp.za nizke poplatky.

Nejlepsi a nenahraditelny Teleci,zdraz prosim te vsechny svoje pseudosluzby,jeste vic.uz tak nestoji za nic.

Mimochodem to ze tvoje sit je PLNE DIGITALNI jsou jen kecy a plky.Nic vic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  02. 07. 2002 09:49

Jdete uz do haje s tou cestinou. Bezte se v ni pitvat nekam do jazykoveho ustavu a neprudte tady normalni lidi, ktere zajima predevsim OBSAH clanku !!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sneer  |  02. 07. 2002 14:49

kdyz on ten obsah clanku nestoji za nic - jsou to vlastne nahodne sebrana neuplna fakta, spatne pochopena a nespravne vylozena, na kterych se konstruuji zavadejici zavery...

z te diskuse o cestine se ve srovnani s tim clovek aspon neco dozvi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  02. 07. 2002 17:43

Mohl byste být prosím konkrétnější? Kde je to špatné pochopení faktů a jejich špatný výklad? Zdá se mi, že podobné tvrzení by se hodilo podpořit také nějakými argumenty. Já se totiž domnívám, že Vaše tvrzení je nesprávné a nezakládá se na pravdě, ale jestli mi dokážete, že jsem se skutečně někde mýlil, pak se mile rád poučím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  02. 07. 2002 02:52

...pri psani clanku pouzit nejaky korektor pravopisu (ci jaxe tomu rika)? Pak by alepson ke hrubkam v pouzivani I a Y nemelo dochazet. Cimz bychom se vyhnuli podobnym debatam na miste, kde jen odvadeji pozornost od tematu "Za*****j Telecom" . Pricemz mi ovsem pripada, ze debaty na TOTO tema jsou jeste vice promarnenym casem, nez ty o pravopisu (vlastne, ty o pravopisu jsou i docela uzitecne, jen ne tady).

A k clanku asi jedine - ja tedy budu nejspis patrit k te skupine, co bude vsude volat z mobilu. A to z toho duvodu, ze k pevnej lince se dostanu az vecer a to uz vetsinou nikam nevolam. A pokud ano, tak vsichni jsou stejne nekde v trapu - tudiz leda tak na mobilu. Ale uvidime na podzim.

Zdar zdar a krrrrraaaaaasne leto!

Vrana - ruska vlastoffka flaskoffka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  02. 07. 2002 03:00

P.S. To alePSOn je specialni vrani slang, snazici se vsude nacpat jmena zviratek (mysuge, kockodrom aj.) No, tak tohle uz je fakt totulene off topic . Jeste jednou se omlouvam .

Zdar, vrana

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Antares  |  01. 07. 2002 12:12

Koukám, že češtinářům začaly ve škole prázdniny a TAK se nudí.
Jinak holým faktem je, že pro normálního zákazníka se konec žádného monopolu nekoná. Nic víc, nic míň. Volání asi nikoho moc netrápí, ale ten internet... dočkáme se?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  01. 07. 2002 11:14

Joj, jsem napsal svuj prispevek delsi, nez je delka celeho clanku .

Toď fakt jiš e .

Kato

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  01. 07. 2002 11:11

No, pravopis je sice dulezitej, a uznavam ,ze to byla hruza, ale fakt je pravda, ze jde hlavne o obsah. Ale uz se k tomu nehodlam vyjadrovat, protoze to je totalne mimo misu. Tady ma byt nazor na clanek, to sice jo, ale ne na pravopis autora (i kdyz je to des). A kdyz se podivate do jakyhokoli casopisu a nebo dokonce i knizky, tak tam najdete nejakou skrytou chybu (zas na druhou stranu je fakt, ze tady jich bylo koncentrovano moc na malem miste). Jestli jste nekdy cetli treba Mobility, Chip, Internet,....... a o Level, Score & podobne nemluve, tak by jste na to uz meli byt davno zvykli , a nad hrubkami jen mavnout rukou, a jit dal.

A ted uz konecne necham hrubki hrubkama, a napisu neco k tomu CT.

Kdysi davno, v dobach internetovych prehistorickych , kdy jeste o tom, ze by nekdy mohl byt internet "zdarma" nebylo nebylo ani tuseni, tak jsem taky surfoval. Bylo to sice silene predrazeny, takze se net pouzival skoro vyhradne k firemnim ucelum, ale kdo net potreboval, tak si zaplatil. Ale dneska je svet holt jinde. Spousta lidi (a ja patrim mezi ne) si nedovede predstavit, ze by nemeli internet, a ze by za neho meli nejak predrazene moooc platit. Jestli CT nejak nezmeni cenovou politiku, tak si myslim, ze moc nema budoucnost. Daleko lepsi je v dnesni dobe neco ve stylu Mistrala od firmy UPC - clovek zaplati urcitou castku, a na internetu muze byt non-stop on-line a sahovat neomezene mnozstvi dat  a o hodne rychleji nez pres vytacene pripojeni. Akorat co je problem, tak je fakt, ze je jeste stale na hodne mistech nedostupne - zatim jen v Praze a v Brne, a to ne jeste na vsech mistech, a krome toho je tohle pripojeni pro lidi, kteri jsou na netu malo, docela drahe. Ale tohle pripojeni ma urcite vetsi budoucnost, nez pomale a jeste drazsi pripojeni od Ceskeho Telecomu.

Mejte se, a uzivejte prazdnin, dovolenych a leta vubec.

Bye

 Kato

 

P.S.Vypnete pocitac, a bezte ven si uzivat leta!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 07. 2002 11:41

Jestli jste nekdy cetli treba Mobility ..., tak by jste na to uz meli byt davno zvykli,  a nad hrubkami jen mavnout rukou, a jit dal.

Mohl byste to prosím trochu rozvést? Uznávám, že mezi průměrně dvěma sty tisíci znaky v každých Mobilitách může výjimečně něco uklouznout - např. špatně umístěná čárka ve větě. Ale tvrzení typu, že čtenář tohoto časopisu už musí být dávno zvyklý na hrubky, je velmi přehnané. Jazyková čistota je pro nás v Mobilitách velmi důležitá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kato  |  01. 07. 2002 11:55

Sorry, spatne jste to pochopili (uznavam, ze jsem to taky blbe vylozil). V Mobilitach semo tamo chybka je, a to jsou vetsinou jenom preklepy. To je v pohode (i kdyz semo tamo mam chut Vam napsat, ale co, kdyz uz je to vytisteny, tak se stejne nic uz neda zmenit, ze? ).

Tohle -  tak by jste na to uz meli byt davno zvykli,  a nad hrubkami jen mavnout rukou, a jit dal.
Patrilo k Levelu, Score a hlavne tem mensim - napr. Gamestar,....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiřík  |  01. 07. 2002 12:14

Když už, tak by mělo být "tak byste"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 07. 2002 09:06

Vážený autore, naučte se psát česky - např.:

se objevili první rozdíly  - hrubka

telekomunikační společnosti se snažili  - hrubka

Tyto případy jsou v článku dost systematicky - rozhodně to není překlep, spíš autor prostě neumí psát česky.

Vypadá to možná pro někoho jako drobnost, ale co když v dalším článku bude něco jako "telekomunykační", "rozďýli" a pod ???

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sobol  |  01. 07. 2002 11:02

No ja to vidim TAK (carka) ze ucitele na sebe musi vsude upozornovat (carka) aby jim zvedli platy a TAK se potuluji po webech a ukazuji ze si platy vySSi zaslouzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abcd  |  01. 07. 2002 11:18

Pred tretim "a tak" ma byt taky carka!!!!! (Veta souradna, vztah dusledkovy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sobol  |  01. 07. 2002 23:39

tak jo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sherwood  |  01. 07. 2002 13:34

Domnívám se, že pokud je to pravda, měli by být ti učitelé raději potichu. Jejich snažení by totiž mohlo vést k přesně opačnému cíli, protože produkují-li učitelé ve školách autory, kteří neumí česky, měli by jim platy pro nekvalitně odváděnou práci snížit .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  01. 07. 2002 23:59

To, že v článku udělám pravopisnou chybu, není chyba mého bývalého profesora, nýbrž moje. Zrovna pravopis je totiž věcí, kterou Vás škola naučit ve skutečnosti nemůže. Ve škole se pouze dozvíte, jak se co píše správně a proč (pokud máte dobrého profesora jako jsem měl já). Nikdo Vás ale pravopis nikdy nenaučí tak, že byste nikdy v životě neudělal žádnou pravopisnou chybu. Ano, je možné důkladnou kontrolou všechny chyby odstranit, ale někdy prostě něco třeba v únavě přehlédnete, což ale rozhodně není chyba Vašeho profesora.

Udělal jsem v článku několik chyb, což také přiznávám a mrzí mě to. Byly to ale chyby moje a ne mého bývalého profesora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vj  |  01. 07. 2002 08:14

"..se objevili první rozdíly"

"...telekomunikační společnosti se snažili... "

"...u kterých si byli [=spolecnosti] jisti"

"velké firmy, u který"

23x pouzita nejaka forma "ktery / ktera"

11x pouzito "tak"

a dal uz fakt nemuzu cist, protoze se vice soustredim na hledani chyb nez na obsah...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  01. 07. 2002 09:03

Hele učitelskej, jde o obsah a ne o neobratnost autora článku, No néééé?

Osobně patřím u Tc do těch 40% za internet. Až se objeví rozumnej provider, ruším s úlevou Tc.

Pro drtivou většinu zákazníků Tc nebudou alternativní operátoři žádným přínosem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 07. 2002 09:17

Vážený Supe, jestli to takhle půjde s pravopisem na internetu dál, tak za rok dva si čtenáři a autoři rozhodně nebudou rozumět.

Kdyby ti takhle stavební firma postavila barák se schodištěm bez zábradlí nebo bys v autosalonu koupil auto bez dveří, to bys asi nadával  - přitom by se přece v domě dalo bydlet a s autem jezdit - jenom prkotiny, co? Autor inetového časopisu se živí psaním článků a měl by pokud možno dělat to co dělá pořádně - t.j. i ohlídat si hrubky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vj  |  01. 07. 2002 10:59

Hm, mily Supe, tak to bohuzel ne - jde totiz o oboji.

Ovsem zkus si svuj nazor overit treba pri psani maturitni pisemky, diplomky nebo disertacky, treba se mylim...

Naprosty souhlas s Pavlem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  03. 07. 2002 20:54

Souhlasim stebou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  01. 07. 2002 10:30

Omlouvám se za ten pravopis, byl jsem nějak mimo formu  Už jsem to opravil.

Jinak k tomu opakování tak a který - článek má 1202 slov, takže když je tam 11× tak, tak bych to nepovažoval za takovou tragedii. A vztažné zájmeno "který" slouží k uvozování vedlejších vět přívlastkových, které jsou v češtině poměrně důležité, pokud se jim zrovna nechcete pomocí sáhodlouhého opisování za každou cenu vyhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sprt  |  01. 07. 2002 10:55

mily autore,

ono "tak" by se v clanku nemelo vyskytnout ani jednou, protoze je v danem kontextu naprosto zbytecne

"Zatímco původně společnosti Kabel plus a Dattel (dnes již UPC).... , tak firmy jako Aliatel, GTS či Contactel začaly budovat..."

"Jak ale všichni víme, tak to se nestalo"

"...zatímco alternativní operátor na tom vydělá několik málo haléřů za minutu, tak jemu z této minuty"

"Pokud má ale alternativní operátor ... , tak mu takový zákazník"

atd. atd.

co se stane, kdyz "tak" vynechame? ano, spravne, vsechna souveti zacnou znit cesky... a budou bez stylistickych hrubek 

BTW, nadmerne uzivani "ktery" je take chyba sama o sobe, vzdycky se da preformulovat... a radim zopakovat si JC ze stredni skoly, konkretne kapitolu "neprave vedlejsi vety vztazne + jejich nahrazovani"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  01. 07. 2002 11:05

Zkuste si tedy všech 11 tak v článku vynechat a začněte třeba v tom Vašem posledním příkladu... Myslím, že poznáte, že dost často má to "tak" ve větě smysl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 07. 2002 11:45

"Jestliže je zákazník připojen ve vlastní síti alternativního operátora, ..., zaplatí při obsazení stejné kapacity více než dvakrát tolik ..."

Slůvko "tak" je skutečně jen vycpávka, která pomáhá maskovat jazykovou neobratnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  01. 07. 2002 12:14

To je ale pouze věc názoru. Mě se tam to "tak" třeba líbí, a tak jsem ho tam napsal (zkus schválně vynechat tohle "tak" ). To, že se to nelíbí někomu jinému je sice smutné, ale je to jeho věc. Psaní a stylistika vůbec je silně subjektivní záležitostí a to, že se to někomu nelíbí nemusí nezbytně nutně znamenat, že je to jazykově neobratné. Mohl bych tu vyjmenovat spoustu spisovatelů, o kterých si osobně myslím, že psali neobratně, a přesto je lidé čtou a přesto dostali za svá díla třeba i významná literární ocenění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.  |  01. 07. 2002 14:22

Psaní a stylistika jsou sice subjektivní záležitost, ale v tom případě není dobré svá dílka zveřejňovat, protože potom se psaní a stylistika stávají věcí veřejnou, a ostatní mohou vyjádřit s formou psaní svůj nesouhlas, z něhož by se měl autor poučit.
Co se líbí Vám v případě českého jazyka, nemusí být vždy pravopisně správně.

Jako "autor" velmi čtených článků byste měl jít příkladem a je jedno, zda se jedná o články, nebo o "reakce" (i v těch máte dost chyb) . A to nejen Vy, ale i Vaši kolegové.

A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  01. 07. 2002 18:25

Samozřejmě, že i slovo "tak" se v českém jazyce vyskytuje a je možno je použít. Ve Vašem příkladě je nelze vynechat, ale nahradit některým z následujících slov beze změny smyslu věty. Jde například o slova "tudíž", "tedy" či "proto". Jinak samozřejmě jazyková stránka každého příspěvku vypovídá nejen o autorovi, ale příspívá i ke srozumitelnosti a přitažlivosti příspěvku.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  01. 07. 2002 07:15

Když internet je doménou drátů a když 40% provozu bylo právě na něj, proč Telecom neudělá nějaké akční internetové ceny a ne ty hrůzy, co má teď? Až přijde někdo s bezdrátovým internetem za hubičku, bude Telecom v řiti. Mimochodem, nemáte někdo internetové připojení od www.advertnet.cz? Slibují právě internet po rádiu za hubičku, ale když jsem se jich ptal na nějaké detaily, už se neozvali..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivomir  |  01. 07. 2002 08:08

proč asi nenabídne teleshit levnejsi inet?????

LOOOOOOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spectral  |  01. 07. 2002 18:49

Advertnet je podvod. Bohužel. Taky jsem se asi před měsícem chytil a už jsem juchal radostí, že konečně opustím zasranej dial-up, ale... Pak přišla studená sprcha. Popsalo to několik serverů. Matně si vzpomínám třeba na Lupa.cz. Sídlo firmy neexistující, firma neexistující, bla bla bla neexistující... atd. Smůla. Jó, narazit tak na kvalitní mikrovlnu za dobrý prachy v místě bydliště - to by bylo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@diczeK  |  02. 07. 2002 23:10

No, nevím, kde bydlíš, ale na severní Moravě funguje společnost Poda s.r.o. a její odnož HomeLink to dělá i pro domáctnosti... Stačí sehnat pár lidí v baráku a je to. Píchnou Ti to na střechu za instalační poplatek 3000 Kč/osoba, no a hned funguješ... 500 MB dat/ +-440 Kč, každý další asi za korunu, jsou i větší tarify, ale tenhle je por mě nejlepší... Je to 64 Kb/s, ale ve špičkách mi to fičí i přes 80 Kb/s... Vše funguje bez problémů, zatím... Napište, jestli je to ještě nekde levnější...? Dík

Vl@diczeK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spectral  |  03. 07. 2002 22:21

Ano, jsem ze Severní Moravy, a dokonce jsem pokryt signálem PODy, ale jejich nabídku jsem zatím nevyužil. Ne kvůli ceně (i když tím, že bydlím v rodinném domě a nemám si to s kým rozdělit, se mi to solidně prodražuje), ale kvůli tomu, že je to linka SDÍLENÁ. To, že to fičí teď, kdy teprve nabírají zákazníky, neznamená, že za rok to nebude totálně přetížené a v některých hodinách pomalejší než obyčejný modem - i když je to jen spekulace.

Jinak - když ses ptal na nějakou tu výhodnější nabídku, tak poslouchej tohle: na Domažlicku a Klatovsku mají  GARANTOVANOU, NEPOČÍTANOU 512 kb/s bez jakéhokoliv omezení (ať časového nebo v objemu přenesených dat) za 1000 Kč měsíčně. Ano, slyšíte dobře. Tomu říkám nabídka!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@diczeK  |  03. 07. 2002 22:52

No, nevím, asi se pleteš, ale podle mých informací, a měl bych to vědět, je to linka garantovaná, takže žádné snižování přenosové rychlosti, doufám, nehrozí...

Vl@diczeK

P.S.: Nevíš o nějakém volném bytě v Domažlicích ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spectral  |  03. 07. 2002 23:18

OK, tak jinak. Garantovaná rychlost je mezi jejich vysílačem a tvým přijímačem na baráku. To je v pořádku. Dokonce i ten kabel od přijímače do tvého PC by měl být garantovaná 64 (128). Jenže -´jak sami píšou - jejich vysílače jsou připojeny na síť o rychlosti 2 - 8 Mb/s, což je děsivě málo. Odpovídá to zhruba 500 lidem, kteří budou linku využívat v jednu chvíli při rychlosti 128 kb/s. 500 lidí možná vypadá jako velké číslo, ale musíš si uvědomit, že:
1) na tu síť jsou zároveň připojeny firmy, které mají od PODy profi připojení a odčerpávají tak kapacitu sítě
2) je to pro oblast Ostravy, Havířova, Bohumína, Karviné, Českého Těšína a Třince na 1 páteřní siti
3) teď, když je tam 100 - 200 lidí, to stačí, ale co bude časem?

A pokud se pletu, budu upřímně rád, protože se zárukou rychlosti bych do toho sám rád a hned šel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vl@diczeK  |  03. 07. 2002 23:37

Jasně, uvidíme... Když jsem se bavil s tím týpkem od Pody, říkal, že koupili novou konektivitu (jak mají napsáno na webu), takže můžou připojovat jak chcou... Myslím, že to mají zpočítáno, a doufám, že žádná omezení nepřijdou...

Zatím funguju sqele, až to tak nebude, odcházím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  06. 07. 2002 16:28

PODA je velmi solidni firma a na webu ma statistiku sveho vytizeni. Maji pripojene hodne skol, takze socialisticka Hura akce Internet do skol je vlastne na jeji skodu. Jejich smula asi je ze jsou pripojeni krachujici GTS/KPN, tihle typkove meli kapacity na rozdavani ale jak to dopadne v krizi, to nikdo nevi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pajous  |  01. 07. 2002 00:11

Snad jste si nemysleli,ze uderem pulnoci si budete moci z domu zavolat pres 5 ruznych operatoru. To je hola iluze. Jeste peknou dobu nic kloudneho nebude.

Pjs

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor