Volkswagen Passat: test elektronických vychytávek

Jak to dopadne, když se do testování moderními systémy našlapaného auta pustí MobilManiak? Ne, o motoru a podvozku si moc nepřečtete.
Kapitoly článku

Klasický test Volkswagenu Passat osmé generace už jste si mohli přečíst na AutoRevue. Obsahuje dojmy z vozu, zabývá se podvozkem, motorem, prostorností interiéru… Já to tentokrát udělám úplně obráceně, všechny tyhle klasické „autařské věci“ obejdu a zaměřím se na mě bližší „IT věci“. Jinými slovy, na nový Passat můžeme nahlížet jako na multimediální počítač na kolech, úžasnou přehlídku zajímavých technologií. Zmíním vychytávky, které se v autech vozí už pár let, podrobněji se zaměřím na nový palubní systém Volkswagen Discover Pro, internetové služby Volkswagen Car-Net a ukážeme si, jak moderní auto spolupracuje s chytrým telefonem (těch kompatibilních není mnoho, my jsme zvolili Samsung Galaxy Note 4).

Základem příplatkového palubního systému je „Navigace Discover Pro“. Hned ale pochopíte, že to není ten nejvýstižnější název. Discover Pro totiž spojuje všechny multimediální, komunikační, mapové a navigační systémy a funkce palubního počítače.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
„Navigace“ Discover Pro a přístrojový štít Active Info Display.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyři důmyslně poschovávané kamery stačí systému na to, aby vám auto ukázal jakoby z ptačího pohledu.

Pro srovnání (viz níže): takhle to vypadá v nižší výbavě. Tentokrát se systém jmenuje „Rádio Composition Media“, má 6,5" dotykový displej, 6 reproduktorů, CD přehrávač, jeden slot na SD kartu, Bluetooth konektivitu na handsfree, USB port a 3,5mm linkový vstup. Také Active Info Display (tedy přístrojový štít v podobě displeje) je za příplatek. V základu dostanete analogové „budíky“ s menším displejem uprostřed.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Takhle vypadá palubní systém, když nechcete připlácet.

Není Passat jako Passat. Tenhle se výbavou Highline, pohonem čtyř kol, motorem s výkonem 240 koní a haldou elektronických systémů ze základní ceny 663 900 Kč posunul na více než dvojnásobných 1 393 599 Kč. S cenami si můžete pohrát v konfigurátoru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Passat Variant Highline.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Seznam příplatkové výbavy testovaného vozu je opravdu dlouhý.

Témata článku: Ostatní, Technologie, Navigace, Příslušenství, Test, Pro řidiče, Mapy, Parkování, Apple iPhone 4GB, Samsung Galaxy, Samsung Galaxy Note, Přímý přístup, Čerpací stanice, Volkswagen, Pochopitelný důvod, Uživatelský účet, Užitečná funkce, Hrubý displej, Bezpečnostní důvod

Určitě si přečtěte

Xiaomi Mi A1: bez MIUI na věčné časy [recenze]

Xiaomi Mi A1: bez MIUI na věčné časy [recenze]

** Čistý Android není pro každého ** Na svou třídu bohatá porce výkonu ** Na fotkách a výdrži by to chtělo ještě zapracovat

Včera | Herodek Martin | 8

Nokia 8: poctivec, jenž spoléhá na finské jméno [recenze]

Nokia 8: poctivec, jenž spoléhá na finské jméno [recenze]

** Telefon nabízí nekompromisní výkon a zážitek z čistého Androidu ** 13Mpx snímače na zadní straně lákají na zajímavé vychytávky ** Sice nemá OLED panel, přesto jeho displej mnohé ohromí

12.  11.  2017 | Měchura Milan | 34

Slo-mo v mobilu? Tisíc snímků za sekundu je jen začátek, čekají nás fantastické věci

Slo-mo v mobilu? Tisíc snímků za sekundu je jen začátek, čekají nás fantastické věci

** Zpomalený záběr je funkce, která naráží na hranice hardwaru. ** Současný top mobil umí 960 fps, ale jen na 0,2 sekundy. Proč? ** Profi technologie jsou o světelné roky dál. Zmíníme ty nejzajímavější.

12.  11.  2017 | Holčík Tomáš, Kůžel Filip | 11