Vybíráme nejlepší tarif pro mladé (srovnání)

Diskuze čtenářů k článku

LR  |  27. 04. 2008 06:51

... Vodafone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Godzilin  |  26. 04. 2008 11:40

Já mám avox.. a aj kdyz pisu volam, tak jako nikdy, tak se nikdy nedostanu pres 250,- a to i více než 400sms a spoustou minut na telefonu..a jsem vysmatej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Soptik21  |  26. 04. 2008 12:50

Taky napis, kolik si dal za aktivaci a kolik dostavas napr. benefit bodu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  26. 04. 2008 14:10

tak AVOX ... mě uráží jen svou podstatou...
nesnáším cokoli co se tváří jako nepodvod a AVOX je jen usmrkaná pyramida
taky si podepíšu smlouvu na velkou VPN a budu to rozdávat dál... avox hřeší na tom, že zrušit je by pro O2 bylo moc deaktivních čísel ---> moc lidí, kteří měli příchozí hovory z T-m a Vod
aneb na čem vyělává operátor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wonder  |  26. 04. 2008 10:43

A co třeba tarif Odepiš od VF? 40 volnych minut za 12Kc mesicne (já mám 48min protože jsem si aktival věrnostní baliček), cena smsky do VF 0,42 s DPH, takže za měsíc můj účet jen lehce přesáhne 100Kc, pokud se pořádně rozšpoupnu v SMSkování. Kdybych měl platit měsíčně za mobil více než 200-300Kc tak mě to asi jako studenta bez brigády brzo zrujnuje. To co nabízejí ostatní operátoři se podle mého názoru v porovnání s Odepiš vůbec nevyplatí, kdyžtak mě vyveďte z omylu... Samozřejmě má to i své nevýhody - nevyplatí se převolat stanovený počet volných minut, a psaní do cizích sítí se taky může docela prodražit, ale to se mě netýká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ramun  |  25. 04. 2008 17:40

Nechapu proc O2 je v Cesku tak drahe. O2 internet v Anglii stoji 250 Kc mesicne, rychlost 8 MB. Mobilni tarif s Nokii N95 zdarma stoji 900 Kc mesicne, mas v tom 400 minut,500 sms zdarma. Kontrakt jenom na rok a pul. V cesku neexistuje konkurence a ceny jsou jasne domluvene.....Pokud Vas zajima kolik opravdu Anglican plati za telefony a tarify doporucuji tuto stranku: http://www.onestopphoneshop.co.uk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  25. 04. 2008 16:59

Zamrzl jsem u eurotel GO a mám ho furt, platím sice strašně moc a musím furt dobíjet z bankomatu, ale prostě mě ti blbí šašci co postávají u metra a cpou lidem tarify serou, pokaždý ho pošlu do kšá a vynadám mu do zlodějů. Vyhovovat mi bude takový tarif, ve kterém bude minuta kdykoliv kamkoliv za dvě koruny, smska za korunu a internet zadarmo a smlouva nebo obchodní podmínky či co tam je bude na pár řádků! Nenechám se obírat o čas čtením blbých právnických smluv. Žádný (většinou nežalovatelný) podvody O2, vodafonu ani tomu třetímu netoleruju a proto musím jako student víc vydělávat abych měl na měsíc těch 500-1200Kč na kupování kreditů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  26. 04. 2008 00:01

Kdo šetří, má za tři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LR  |  27. 04. 2008 06:52

Kdo krade, má za deset

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejsy  |  26. 04. 2008 13:28

možná by stálo přepočítat kolik stojí volná minuta u Go a jestli by jsi pokud by jsi nechal ty"šašky promluvit" vydělal a nebo aspoň nedobíjel tak často popřípadě za tak hodně a pokud platíš 500-1200 měsíčně tak už bych vážně o nějaký změně zauvažovala - tolik můj názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  26. 04. 2008 23:19

taky myslím, je to blbec, za blbost se platí a om jak se zná jak mourovatý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahorek  |  25. 04. 2008 15:33

Tak tady jsem se opravdu pobavil, vzhledem k tomu, že měsíčně zaplatím za mobil asi 20Kč, tak nevím jaký tarif bych si měl vybrat. Mám O2, poraďte :D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
esquire  |  25. 04. 2008 15:52

Pořiď si tarif O2 Volám z okna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caesius  |  25. 04. 2008 19:07

Jo tak to máme podobné. Pouliční dealery s otázkou - jaký máte tarif a kolik popř. měsíčně dobíjíte, úspěšně odrážím s odpovědí: Dobíjím v průměru 200Kč na 8-10 měsíců...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deli  |  26. 04. 2008 14:44

no pak je jasné že se operátoři mohou snažit sebevíc a nikdy pro Tebe nebude výhodný žádný tarif ale ruku na srdce - kolik takových, co provolají měsíčně asi 20 Kč, opravdu je? a obzvlášť mezi studenty - kteří smskují snad 24 hodin denně? věřím že se najde hodně těch co rádi pořídí tarif "kůl" a zaplatí jenom za volání nebo sms do cizích sítí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pohodář  |  25. 04. 2008 12:12

Jen drobný nesoulad v článku - v první části u tarifu kůl píšete, že nabízí 60 minut do všech českých sítí, zatímco v druhé části u srovnání s Bav se tvrdíte, že narozdíl od kůl může student u Bav se využít 50 min do všech sítí... Co je tedy pravda?
Druhá věc - co si O2 představuje, že nabídne zákazníkům z řad studentů poté, co se uzavře období pro aktivace kůl?? Obě staré Pohody už nebude možné aktivovat a nic nového nebude dostupné (pokud neprodlouží nabídku kůl)... Pokud si všimnete ještě neustálého zdražování tarifního poplatku za paušál, nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že se O2 chce studentů zbavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejsy  |  25. 04. 2008 13:36

no mezi 50 a 60 minutami pokud dobře počítám je rozdíl celých 10 minut a nemyslím si že by tímto tarifem skončil svět....všichni operátoři vymýšlejí nové a nové možnosti jak přitáhnout zákazníky tak nám nezbyde než se nechat překvapit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  25. 04. 2008 16:29

Já si to nemyslím, jsem student a SMS je při výuce jediná možnost jak komunikovat a nerušit, takže v tomto mi přijde kůl rozhodně lepší. Navíc převod nevyčerpaných minut do dalšího měsíce nikdo jiný nenabízí!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Endrjuu  |  25. 04. 2008 17:14

Ale převod kreditu nabízí jak TMB tak Vodafone!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  26. 04. 2008 23:14

Pravda a TM dokonce prý neomezený a Vodafone z měsíce do měsíce ,ale myslím že se čerpají potom nejprve ty převedený!!!!!!!!!! takže člověk by neměl o nic přijít!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  25. 04. 2008 10:45

Tak si trošku započítáme:
Studnet který hodně volá: do 40 minut měsíčně
O2: 250Kč
Vodafone: Nabito 119 (19minut) + 21*6 = 255,-
Vodafone: Nabito 119 (19minut) *21*4.8 (Po svém) = 219,-
- O2 se vyplatí asi až od 42 nebo 48 (Po svém) provolaných minut, ale člověk nesmí poslat žádnou SMS mimo síť O2.
Pokud voláte hodně na nějaké číslo ve své síti(u studentů to je to docela reálné, že volají převážně příteli/přítelkyni), nevyplatí se o O2 vůbec uvažovat. Jen o Bav se a nějakém tarifu od Vodafone, protože balíček od O2 vám sežere všechny volné minuty, je za něj jen volání a stojí 50Kč týdně ~ 200měsíčně. U Tmo i Vodafone stojí cca 175kč, máte za něj SMS i Volání a je to mimo rámec volných minut. U Vodafone si takto můžete vybrat až 4 čísla a pak vychází jedno na cca 90Kč. Balíček kevšemu nemusíte i více jak měsíc platit :)
Tak znova počty
Vodafone 119 + balíček + SMS gratis + Po svém -> 294 Kč a mám za to 19 volných minut + po provolání 4.8/min kamkoliv, neomezeně SMS kamkoliv, SMS a volání na jedno číslo u vodafone zadarmo
O2: 250Kč a mám 60minut kamkoliv a SMS do vlastní sítě
...s balíčkem to dopadne tak že počet vyčerpaných minut mimo vybrané číslo s voláním "ZDARMA" se limitně blíží k nule, tedy...0 volných minut kamkoliv, neomezeně SMS do O2, a volání na jedno číslo u O2 "zdarma"
Já tedy nevim, vzdělání nemám, ale O2 se mi výhodné pro studenty nezdá ani omylem. Bav Se, nebo nějaký tarif od Vodafone pro ty co více využívají služeb a předplacenka pro ty ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  25. 04. 2008 10:47

U Vodafone: Nabito 119 (19minut) + 21*6 = 255,- je to 245 a né 255 ..chybička se vloudila :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2008 11:57

a kde počítáš s tím, že každý není takový úchyl, aby posílal smsky přes nějakou otravnou aplikaci, neustále všude vypisoval číslo, atd?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  25. 04. 2008 16:24

A co možnost posílat sms z netu? Jediný Vodafone pořád vede bezplatnou SMS bránu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 04. 2008 09:42

O2 také vede bezplatné posílání sms z netu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  26. 04. 2008 23:10

Jo ale najít ho a potom omezení na 60 znaků, hnus, to je jako porovnávat vodu z vodovodu s kofolou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iceace  |  25. 04. 2008 18:02

ja teda pisu pres tu "otravnou alplikaci" a prijde mi to v klidu. Napsat SMS trva asi tak o 20s dele nez normalne (zapnuti a vypnuti aplikace), ale je mozne ze nekomu to muze vadit. Ale chtel jsem rict ze cislo se nemusi klikat normalne tam jde najet do seznamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  25. 04. 2008 18:14

no ja mam v mobilu aplikaci gibosms www.gibosms.cz a posilam sms na O2 a Vodafone za 6hal. jen na tmobile to nejde, ale to pisu normalni sms:) tak opravdu hodne usetrim a vyplati se to nez nejaky balicky nevyhodny. a posilani je rychly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarra  |  25. 04. 2008 16:35

Ještě nezapomenout na to, že student dostane u vodafonu a tarifu Nabito 119 místo 19 volných minut 25, takže je to ještě výhodnější. A to že provolám každý měsíc více než 40 minut aby se mi vyplatil tarif od O2 není zrovna dobý, jen si představte, že některý měsíc provoláte třeba je 20 minut. Pak byste u O2 vysolily 250 a u vodafonu 120, což je rozdíl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  28. 04. 2008 08:43

Nevím kde jsi vzal 25, jelikož máš 119 Kč v rámci paušálu + 60 Kč za to, že jsi student, tj. 179/6= 29,75 minuty. Nemluvě o tom, že při platbě inkasem dostáváš dalších 24 Kč kreditu, neboli další 4 minuty, tj. 33,75 minuty za 119 Kč.. Minuta tak vychází na 3,53 Kč, tarifikace je 60+1 a po provolání paušálu volám za 4,80 s toutéž tarifikací. SMS 1,19 do všech sítí, SMS grátis, klasická SMS brána, žádná smlouva a navíc VF Kamarádi - mám tam dvě čísla, tzn platím 226,10 navíc..
Celkově tak měsíčně platím 345,10, mám 33,75 volných minut, volání po provolání tarifu za 4,80, tar.60+1, SMS zdarma, volání a SMS na dvě čísla "zdarma"... To je pro mě naprosto bezkonkurenční a žádný jiný operátor nic tak výhodného nenabízí ani nenabízel... Nemám sebemenší potřebu někam přecházet.. Skombinujete-li toto ještě s Odepiš, nemá to chybu :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Nepodepsal  |  25. 04. 2008 09:42

Sorry, ale volání beru jako běžnou věc - opravdu stejně jako poslání e-mailu, zprávy přes IM nebo dopisu. A poskytovatel mailu, IM serveru nebo pošta po mně taky nechce smlouvu na dva roky... Navíc sms bránou zdarma nenutím mé přátele a známé platit každou SMS a umožňuji jim mi napsat dlouhou sms z inetrnetu, odkudkoli.
Mobil je malý, přenosný, operativní a symbolizuje svobodu. Proto je pro mně nepřijatelné být u operátora, který moji svobodu omezuje. Nabídky jiných operátorů mě nezajímají, pokud smluvně či technicky žalářují, své zákazníky. Jestli se někdo chce dobrovolně nechat na dva roky uvěznit a ještě za to platit, je to jeho věc. Já si své svobody cením nade vše!
Jan Nepodepsal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  25. 04. 2008 10:06

Tak ty jsi buď reklamožrout nebo vodník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nortonek  |  25. 04. 2008 10:39

Já se klidně upíšu...za ty výhody mě to stojí. Už jsem se upsal několikrát a nikdy jsem s tím neměl problém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaros.ml  |  26. 04. 2008 13:57

Já teda nevim... ale jinak jsi normální?
navíc nevím co máš proti smlouvě .... pokud ji podepíšeš je závazná pro obě strany... nejen pro tebe.... tzn. mám jistu, že ty dva roky budu volat přesně tak jak sem si to podepsal, např. pokud mi je 25,9 a podepíšu BAVse mám ten tarif do 27,9 .... což jaksi u vody nejde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  26. 04. 2008 23:07

Já tak ynikdy nepodepsal a nemám zájem podepisovat, leda výhodnou pracovní smlouvu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  25. 04. 2008 08:05

takovej tarif si může O2 strčit za klobouk! - jednak paušál je o něco dražší, SMS jen do O2 a tarifikace naprosto ničemná! BAV SE u mě je a zůstane (prozatím) nej!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikeska  |  25. 04. 2008 09:09

souhlas naprosto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  25. 04. 2008 07:52

"...můžete provolat dokonce více, než měsíčně zaplatíte..." Tak to je pekna reklamni formulace. Zkuste opravdu mene zaplatit, nez jste provolali a on uz Vas pak z toho exekutor dostane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  25. 04. 2008 00:47

A půjde k tomu tarifu balíček O2 TOP SMS? Pokud ano, jak to bude fungovat? Nebudou se z něj odečítat i ty bezplatné SMS do O2? U O2 by mě v tomto směru nepřekvapilo nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  25. 04. 2008 08:26

pokud si dáš tenhle balíček tak to samozřejmě bude platit i pro o2 tzn. že se ti budou uplatňovat sms které bys měl jinak zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Endrjuu  |  25. 04. 2008 00:24

"Operátor se hájí tím, že zákazníci chtějí především volné minuty a o způsob účtování se příliš nezajímají." Problém je v tom, že při účtování 60+60 budou ty volné minuty ubývat výrazně rychleji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  25. 04. 2008 01:30

Až bude minuta hovoru do koruny, nebude mě opravdu tarifikace zajímat (pokud teda nebude 240+240).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  26. 04. 2008 19:20

zarazila ma uplne rovnaka vec....
pre "normalneho" usera (nehovorim o ukecanych frustrovanych blondinkach) sa viac vyplati tarif s o korunu vyssou minutovou sadzbou ale pravou sekundovou tarifuckaciou...
na Slovensku az na jednu vynimku u TM (kreditne programy FIX) su vsetky hlasove sluzby tarifikovane sekundovo, u vsetkych troch operatorov. aj novo priselsi kyslik sa musel podriadit.
Dakujeme Globtel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2008 00:02

Dobrý den,
nemáte v redakci informace o tom, jestli je tarif omezený na jedno rodné číslo jako Pohoda? Tedy zdali jde aktivovat pouze jeden pro jednoho zákazníka?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  25. 04. 2008 07:03

To je důležitá informace. Při výhodnosti tohoto tarifu budou chtít zákazníci vlastnit nejméně dva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  25. 04. 2008 11:55

Já myslím, že není důležité takovéto rýpání, v rodině mám na sebe skoro všechny členy a sestra i matka píšou hrozně moc smsek do O2. Jsou lidi, kterým ten tarif naprosto nevyhoví, ale jsou lidi, kterým naprosto ušetří

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  26. 04. 2008 12:45

ano tarif je omezen na jedno rodne cislo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarusu  |  24. 04. 2008 23:44

Zdravim, mam jeste stary tarif Pohoda, ktery predchazel tarifu Pohoda Simple. Bylo by mozne srovnani tarifu Pohoda a nove zrizeneho tarifu [:kůl:]? U Pohody platim 150 Kč bez DPH mesice jako zakladni pausal. Troufl bych si proto tipnout, ze Pohoda by mohla byt preci jen lepsi nez [:kůl:] Ale budu radsi, kdyz mi to nekdo potvrdi. Nerad bych presel a pak zjistil, ze jsem udelal hovadinu Diky moc za odpoved!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukyn  |  25. 04. 2008 00:08

Já mám také O2 Pohodu - předchůdce Pohody Simple a nemůžu si tento tarif vynachválit, jediné co jsem si pořídil k tomuto tarifu je balíček 200 SMS za dalších 150 kč. Takže vlastně platím 300,- bez DPH za 40 volných minut do každé sítě, a mám k tomu 100+200 "volných" sms do jakékoliv sítě. Já jako student jsem naprosto spokojený za těch 300,- se krásně vejdu. Nevím jak vy... ale porovnání by se pro ostatní ostatní hodilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markwy  |  24. 04. 2008 21:54

Tarifikace me hodne pobavila... Jeste pred zavedenim Simple tarifu jsem si rikal, ze trend bude spise opacny (postupne smerovani k tarifikaci 1+1), ale tohle me uz docela dostalo... S cim prijde O2 priste? Uctovani 120+60? Kazdopadne ze sve stare dobre Pohody se nehnu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  24. 04. 2008 21:45

Jo jo, chtějí volné minuty, tarifikace je nezajímá!
Podle operátorů jsme holt jen takové stádo, které nic neví, nechce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2008 17:48

Prostě tím 60+60 pokazili celý tarif, kdyby nechali 60+1 byl by proti Bav se konkurenceschopný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre (novy)  |  24. 04. 2008 22:29

jezisi, ale tohle je tarif hlavne na SMS, ty jsou preferovane a volani je tam jako doplnek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 04. 2008 09:47

Když jako doplněk, tak je to ještě nevýhodnější než jsem si myslel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivanka  |  11. 05. 2008 10:44

když je to tarif na sms, tak proč stojí 1.5,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oty  |  27. 04. 2008 14:00

velká část studentů využívá raději textové zprávy, stále vycházejí levněji. A mít sms do vlastní sítě grátis je přeci super. A i cena do jiných sítí je taky fajn.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  24. 04. 2008 16:48

Ten poměr zákazníků přibližně sedí, ale ty počty jsou trošku .. no raději je neuvádět. Milionek sem, milionek tam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2008 16:54

Když to vezmete podle přesného reportovaného počtu zákazníků, tak je to asi 5:5:3 (pár set tisíc sem, pár set tisíc tam). Jenže: spousta lidí sice SIM kartu má, leč nepoužívá, nebo má jako záložní třeba jen na textovky. Spousta z toho jsou neaktivní karty... Proto jsem uváděl spíše počet aktivních zákazníků, který je přibližě tech 4:4:2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xpavel  |  24. 04. 2008 17:20

hlavne nevim kde berete ty "famy" ze Vodafone pouzivaji vsichni studenti, ja zadnou takovou famu neslysel a to ze mam k telekomunikacim a cislum okolo toho docela blizko Spise sem slysel ze VF maj socky a ti ostatni maj O2 nebo TMO (cemuz ovsem zase neodpovida ARPU, ktere ma VF porad vyrazne nejvyssi... byt to bylo asi napsane v nadsazce, tak se staci podivat na nabidku pro studenty u VF a napr. u TMO (VF proste zadnou plnohodnotnou nabidku v soucasne chvili nema i pres "slavne SMS Gratis)...a jelikoz BavSe ma nejakych 200k subscriberu (plus minus 10% nahoru dolu), tak je myslim vase hypoteza o "rozlozeni" studentu spravna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Černík  |  25. 04. 2008 08:35

priznej se ze to o tech sockach mas od soudruha hulana?
btw: jsem student a mam O2 (prezitek z byvalych dob - O2 ma cela rodina a volani do vlastni site bylo levnejsi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dejsy  |  24. 04. 2008 16:14

no mně přijde ten nový tarif celkem fajn měsíčně stejně víc než 50-60 minut neprovolám, a to co ušetřím za sms kterých posílám celkem dost nebude pár korun... navíc se mi líbí i cena za mms po 1.5. jdu do toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2008 16:17

Akorát opravdu sleduj to volání, provoláš 1:01 a platíš 2 minuty, tak abys se svým objemem volání nepřeplácel tak 15-20 minut na každý faktuře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  25. 04. 2008 15:33

Jo když bude mít 60 hovorů do minuty tak je to kůůl, ale jakmile by měl 60 hovorů minutu a nějakou vteřinu tak se mu bude počítat 120 minut a to bude kůl když bude platit 700 i s SMS :D
To je fakt kůůůl, který č*rák to vymyslel?
Pořiďte si 119 nabito, nebo odepiš a neni co řešit, mám obojí a jsem kůůl protože mi stačí 200 kč měsíčně na pokrytí obou a to si pošlu sms a zavolám až až.. nevím O2 je machr v podvádění a okrádání lidí a to že se musí lidi upsat na 2 roky je vrchol, bych je žaloval za tohle!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  25. 04. 2008 16:29

těch 700 je odhad, nehrál jsem se s kalkulačkou ... 250+cca 270 za to co naskáče díky tarifikaci a třeba 119 za 100 sms do jiných sítí a je to přez 600.. jo to neni 700, byl to výstřel do tmy :D ale i tak je ten tarif postavený na lavu, nevýhodný a k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivana  |  26. 04. 2008 15:19

je to tak kůl, že je to k ničemu. kolik ušetřiš na sms, kdyz jsou za 1,5 a volne jen do TM? dej si bav se. tam je 100 gratis kamkoliv zbytek za 1,-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivana  |  26. 04. 2008 15:20

sorry, volne jen do O2 samozrejme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stará Blažková  |  24. 04. 2008 15:56

Při tarifikaci 60+60 bude 60 volných minut vyčerpáno natošup. Opravdu, to je kůůůůůůůůůl a potom už nastoupí předražené volání. Taky kůůůůůůůůůl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2008 16:00

Ještě že nemám takovou potřebu bejt za každou cenu kůl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  24. 04. 2008 15:43

Další provolané minuty jsou ale u [:kůl:] levnější (4,50 Kč/min oproti 4,64 Kč/min).
– Pane autore, dovolím si tvrdit, že je to lež. Pokud píšete o mobilech, měl byste velmi dobře vědět, co 60+60 způsobí. Volné i další minuty vyjdou u Kůlu výrazně dráž než u Pohody, nemaťte prosím čtenáře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
benicio  |  25. 04. 2008 10:55

jakoukoliv horsi tarifikaci nez je 60+1 povazuju za skrytou zlodejinu a zamerne klamani zakazniku jelikoz vsude se hlavne uvadi minutova sazba, je to svinsto co si O2 dovoli nabizet a tvrdit o tom ze je to vyhodne nejsmutnejsi na tom je ze i odbornici z mobilmanie toto podporuji viz tato nehorazna lez: "Další provolané minuty jsou ale u [:kůl:] levnější (4,50 Kč/min oproti 4,64 Kč/min)."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 04. 2008 11:03

Já považuji za zlodějnu vše co není 1+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oty  |  27. 04. 2008 13:57

Když si koupíte v samobsluze litr vína, taky zaplatíte za litr i když chcete jen ochutnat. Je to zkrátka balení, jednotka nebo jak tomu chcete říct. Nejdražíš na tom je to spojení- po technické stránce je zatížením pro síť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor