Vyšší DPH podruhé: O2 daň promítne, T-Mobile nikoli

Diskuze čtenářů k článku

Doublex  |  31. 12. 2009 21:41

DPH a O2. Co chcete? Stát zvýší DPH a firmy to mají kompenzovat? Proč nenadáváte na stát ale na firmy? Copak jste všichni naivní, že když jeden operátor hlásí, že se zvýšení DPH neprojeví, tak se to neprojeví např. o měsíc, dva později změnou podmínek a tarifů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ľubomír  |  18. 12. 2009 22:33

Príspevok nesplňuje podmienky a nebude zobrazený to sa mi na slovenskej mobilmánií nestalo, len som dal porovnanie slovenskej a českej O2, tak si keď si preštudujete cenník O2 Fér a O2 neón môžete závidieť. CZ krajina s najdrahšou mobilnou komunikáciou aj bez zvýšenia DPH. Váš Telekomunikačný úrad sladko spí a konkurencia na Vašom mobilnom trhu v bode mrazu TRIOPOL. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac.L  |  19. 12. 2009 14:41

To bude tim,ze u Vas musi jeste chytat hloupe ovecky do svych sparu a az pak zdrazi ...jste proste pozadu s vyvojem,tot vse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  25. 12. 2009 05:34

Uvědom si, že se Českomoravě, která rychle spěje ke státnímu bankrotu, hodí každý haléř. Telekomunikační úřad tedy nespí, ale nervózně se třese, jestli penízky získané od operátorů budou stačit na zalátání děr v bezedné státní kase na straně jedné, na druhé straně, jestli je Unie neklepne pořádně po prstech za neplnění či liknavé plnění unijních nařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O2 taha z lidi penize  |  18. 12. 2009 16:44

O2 ve faktuře uctuje provolany jednotky s DPH a pak k vysledne castce s pausalem i s provolanejma jednotka jeste znova pripocte DPH.
Zatimco T-mobile uctuje provolane jednotky bez DPH, secte to a pak teprve pripocte DPH

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KONTEXTOVÁ REKLAMA  |  17. 12. 2009 09:17

Článek jsem si přečetl, ale co mě zaujalo nejvíc, byla kontextová reklama "ZVĚTŠENÍ PENISU". Jak si může seriózní magazín zobrazit něco takového na svých stránkách? Chápu, že kontextovou reklamu si nikdo nevybírá sám, ale zprostředkovatele ano.
http://www.uloziste.net/thumb/9908/screen.png...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  17. 12. 2009 09:03

Jsem rád, že jsem se dověděl co chystá redakcí oblíbený T-mobile, čili jak je vlastně jako jediný zlatý a prostě nejlepší. Od O2 se nic jiného čekat ani nedalo, o Vodafonu téměř žádná zmínka a že máme i 4. operátora, o tom redakce asi ani neví... Kdyby pan redaktor jen trošku zapátral, zjistil by, že u:fon prohlásil, že od nového roku bere zvýšení DPH kompletně na svá bedra, tedy, že nebude zvyšovat jakékoliv ceny. A kdyby zapátral ještě o kousek víc, tak by i zjistil, že zároveň se snížením terminačních poplatků ohlásil k 1.2.2010 snižování cen hovorného. Jenže to by chtělo asi tak 3 minuty práce a nebylo by to tak "růžové". Maucta a hezké svátky všem!.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  17. 12. 2009 09:06

... i když uznávám, že VDFN má předchozí článek, jen je to trochu nepřehledné tím jak je to rozděleno, toho si nemusí každý všimnout, ale to je moje slepota.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 12. 2009 07:57

No já mám U:fon za nula a jestli sníží ty propojovací poplatky o korunu, tak bych měl za volání místo 4,50 platit 3,30 s dph, aspoň doposud to tqak bylo a slibovali to i nadále. Můžete mi to potvrdit, nebo vyvrátit? Samozřejmě předpokládám, že o mobilech víte vše, jinak bych se neptal. Plyš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  17. 12. 2009 00:19

Soudruzi, řešíte ale úplné KRAVINY!!! Jenom chci podotkout, že se nezdraží o 1%, ale JEN o 0,84% ze současné částky (do které už DPH započítané je!)
Takže jestli jste po staru s DPH 19% měli účet 500,-, tak nově budete mít 504,2Kč, takže zaplatíte o celých obrovských 4,20Kč víc - no to každého položí
Vezměte si svoje vyúčtování a částku vynásobte číslem 0,0084 a uvidíte o kolik víc zaplatíte.
Jedná se o tak zanedbatelné částky, že snad ani nestojí za diskusi...
Raději se zaměřte na to, jak můžete peníze vydělat, než jak ušetřit měsíčně 4Kč a dohadovat se o ně s někým Miluju typ lidí, co aby ušetřili 5 Kč, tak vynaloží v úsilí 50 000,- Kč, ale jsou rádi, že "ušetřili" DDD
Nakonec to je i princip všech "akcí", "akčních" letáků, novin, webů atd. - ano ušetříte, ale vyhodíte majlant za věci, které jste ani nechtěli a ani nepotřebovali, ale UŠETŘILI JSTE DD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  17. 12. 2009 00:26

Aááá, zase jeden chytrej, co "umí" vydělat peníze. Když tě téma nezajímá, tak co sem lezeš ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac.L  |  19. 12. 2009 14:39

Vydelat penize neni zas tak tezke,ale kdyz je nekdo zvyklej si chodit kazdeho 15.teho na postu pro proplaceni slozenky a tim tedy parazituje na danich vsech pracujicich,tak se snad ani nema cenu s takovymi prizivniky bavit o praci a "vydelavani" penez.To si muzu povidat se psem,kdyz se s nim jdu projit ven a vyjde to nastejno,spis lepe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  17. 12. 2009 03:20

Hošíku hloupý, pokud ti do letoška operátor účtoval 500 a od nového roku by mohl díky nižším nákladům snížit cenu na cca 400 při stejném vývaru, tak mu klidně jako správná česká ovce dál rvi do řiti 504,2 - a pak se camrej v hospodě před lopatama že tebe jen tak nějaká koruna nezabije... Jednou z té iluze možná vyrosteš, pokud už teď neděláš v PR některé z našich tří mobilních sviní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Barbar  |  17. 12. 2009 22:17

Jakým nižším nákladům? Ano, operátoři mají nižší propojovací poplatky, ale to NEZNAMENÁ nižší náklady, protože operátoři si je platí vzájemně.
Poplatky za ukončování hovorů v síti jiného operátora (propojovací poplatky) jsou minimální náklady vzhledem k ostatním.
Kdyby byly propojováky 100Kč/minutu, tak je naší mobilní trojce VF+TM+O2 úplně jedno a naopak budou skákat nadšením, protože jakákoli jiná konkurence bude předem vyloučená
Nízký propojovací poplatek umožňuje akorát snadnější vstup na trh novým (a malým) hráčům jako je třeba Ufon nebo různí VoIP operátoři atd.
--
Že je propojovák naší mobilní trojce úplně někde můžeš vidět i z toho, že účtují stejnou cenu hovorů i ve VLASTNI SITI a tam žádný poplatek neplatí a stejně to stojí v průměru okolo 5Kč/min.
--
Ano, možná bych nějakou haluzí mohl platit méně, ale opravdu mi to NESTOJI za to, abych to řešil... Mám tarif, kde mám volání do celé vlastní sítě + na všechny pevné za 0,- + 1000 minut do konkurenčních operátorů za 1000,-Kč/měsíc a vlezu se do toho.
Jestli budu platit od Nového roku 1008,40 Kč - to je mi NAPROSTO u zádi a ani mi to nestojí za to, abych se zvedl ze židle.
--
Jestli do mě někdo ryje s vyděláváním peněz, tak ANO, peníze vydělat skutečně umím, tak, abych jich měl dostatek pro sebe a svoje blízké... A není na tom nic těžkého, umí to každý!! Někdo to má možná těžší, někdo to má možná ku*va zas*aně těžké, ale jde to!! Ono se stačí neflákat a dělat něco navíc... Klidně i jako ten nejposlednější kopáč výkopů můžete říct šéfovi, že si chcete bouchnout jednu sobotu navíc nebo si dát meloucha s výkopem nedaleké kanalizace u sousedů
Všechno je lepší než řešit takové MINIMALNI částky!! Kolik představují proboha 4Kč, což je zvýšení průměrného účtu, Vaší práce? Pokud někdo pracuje za minimální mzdu, tak to představuje 5 minut jeho času... Předpokládám, že lidé, kteří zde píší disponují větším přijmem, takže jak můžete kompenzovat zvýšení účtu za telefon o 0,84%?
Když ráno přijdete do práce, tak jděte první na záchod a než si stihnete rozepnout kalhoty a usednout na mísu, tak máte těch 0,84% měsíčně za telefon vyděláno a nic jste nedělali ) Když už budete tlačit bobek, tak už jste dokonce v zisku DDD
Takže opravdu se*te na to - je to jediné rozumné a ekonomické řešení )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac.L  |  19. 12. 2009 14:35

Souhlasim s Vama.Pracuji na infolince nejmenovaneho operatora a muzu jen potvrdit,ze k nam volaj i taci,kteri jsou schopni rvat a sprroste nadavat kvuli castce 0,50 Kč ve fakture,ktera je tam navic uctovana spravne ............
Ja to rikam stale,lidi lzou a jsou to id*oti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  25. 12. 2009 05:28

Když vidím, jak bezohledně jezdí řidiči operátorů (především Kyslíka) po Praze služebními osobními auty, vím o té sprostotě své.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  25. 12. 2009 04:56

Už babička Boženy Němcové nabádala ku skoku přes plot pro pírko. Velice dobře totiž věděla, že pírko ku pírku zákazníka = pořádně nacpaná duchna operátora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
green_man  |  16. 12. 2009 11:19

Je vůbec možné, aby v O2 účtovali část roku 2009 sazbou DPH 20% ?? Nejde mi o tech par korun, co dela rozdil jednoho procenta, ale o ten pristup, ktery aplikuji ve vsech oblastech :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  16. 12. 2009 14:34

Ale příští leden (2011) ti zase část roku 2010 budou účtovat DPH 19%, pokud to vláda zase nezmění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tom-cz  |  16. 12. 2009 15:45

cože ono se to mění jenom na rok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  16. 12. 2009 19:17

Oficiálně jo, ale během roku si můžou říct že si na to lidi zvykli a nechaj to natrvalo. Kalousek bude mít srdceryvnou řeč proti dalšímu zadlužování a spousta pochlebovačů mu bude pochlebovat jak je super, ale že byl celých 20 let přitom a podílel se na tom nepřizná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  17. 12. 2009 03:13

Pokud to od příštího ledna s ohledem na zvýšenou rozpočtovou zátěž způsobenou Šimonovského/Řebíčkovými/Slamečkovými korupčními zakázkami a Bémovými kamarádšofty typu Opencard nezvednou rovnou na 25%. A nebo radši na 30%, ať se to líp zaokrouhluje?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  17. 12. 2009 15:33

Oficialne. Za rok ale bude spis 22% nez 19%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  16. 12. 2009 11:11

Kdo všechno v nadpisu četl "promítne" za "promine" a během čtení si pak říkal, že redaktor se zřejmě spletl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 16. 12. 2009 11:37

Minule u Vodafone psali někteří, že Vodafone nezdražuje, že za to může stát. Tak jsem tentokráte zvolil spojení že "daň promítne".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  17. 12. 2009 03:09

Tím že se všem třem našim nenažraným nadnárodním prasatům sníižují náklady, tak ve skutečnosti zdražují i kdyby od nového roku nechali původní ceny!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  16. 12. 2009 10:42

NENÍ TO PRAVDA! Podívejte se třeba hned na první stránku lednového ceníku T-Mobile - tarif "Bav se" je tam za 228. V aktuálním na webu je za 226,1. To je přesně o zvýšení DPH. Takže T-M také zvyšuje ceny dle DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
havros  |  16. 12. 2009 10:56

Nezdražují se jen tarify s "kulatou cenou". Tedy např. Bav se s Mých5, Rodina, Přátelé v síti, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adam  |  16. 12. 2009 10:32

to jsem zvedav jak to TM zaonaci, musel by fakticky snizit ceny, protoze v jeho ceniku a na fakture jsou pro firemni zakazniky ceny bez DPH a dan se pridava az uplne na konci faktury
necham se prekvapit, ale v podstate to procento asi nikoho nezabije

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  16. 12. 2009 10:43

No samozřejmě musí snížit cenu, aby se dostal s vyšším DPH na stejnou cenu jako byla letošní s 9% DPH. Nějak netuším, jak jste to myslel
Co se týče firemních zákazníků, ti budou o to jedno procento DPH platit více, což je docela i logické...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 12. 2009 10:28

No terminacni poplatky nevybira zadna treti strana, takze prijmy se zvysi jen tem kteri terminuji ze sve site vice hovoru nez prijimaji do vlastni site od ostatnich operatoru. Tedy pouze Vodafone.. Situace by mela byt presne naopak, Vodafone se raduje a nezdrazuje, T-mobile a O2 ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajDee  |  16. 12. 2009 13:29

Je to úplně naopak.
Ten, od koho se víc volá do cizích sítí, poplatky PLATÍ.
Ten, komu je víc voláno, než aby lidi volali do ostatních sítí, peníze od konkurence dostává.
Tedy:
Z Vodafone uskutečníte 1000 minut volání do O2, O2 má nárok na 1960 Kč.
Z O2 uskutečníte 900 minut volání do Vodafone, Vodafone má nárok na 1764 Kč.
Pokud si to sečteme, O2 neplatí Vodafonu nic a Vodafone platí O2 196 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 12. 2009 13:40

Ano, tak to bylo mysleno, napsal jsem to obracene :) Kazdopadne priklad s Vodafone uz je spravne. Vodafone ma mensi uzivatelskou zakladnu a terminuje vice nez ostatni, proto by mel na snizeni terminaci nejvice vydelat.
To byla hlavni myslenka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maritn222432  |  16. 12. 2009 23:09

Marku, to je presne co jsem jiz psal i minule. Je to nesmysl, ze poplatky klesnou a operatori to budou mit levnejsi.... Jenom si prelejvaj penize mezi sebou a jestli si budou posilat koruny nebo petikoruny je v jadru jedno..... Jen by me zajimalo, kdo napriklad plati ty poplatky za me ? Mam o2 VPN a minuta me nestoji do ostatnich siti vic nez 1.20.... a za par korun mam pres 100 minut zdarma....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  17. 12. 2009 03:06

Účetně si opravdu jenom šul-nul "přelévají terminační polatky mezi sebou", ale piš si že z provozu operátprů to nejde - tyhle peníze si totiž obě strany ještě jednou vychcaně kasírují od zákazníků...
A co se týče té VPN, nenapadlo tě k té 1,20+DPH se platí ještě těch "pár korun" paušál?
Useři bublinkářů už jsou dnes evidentně natolik zblblí z jejich nestydatých "nabídek", že uvalit měsíčně nekolik litrů za mobil jim připadá jako normální - a v diskusích pak svou blbost ještě obhajují stylem "nejsem přece nějaká socka" a "utratit pár korun mě přece nezabije"... Mě by to sice taky nezabilo, ale radši si za uvedený peníz pořídím něco užitečnějšího než pár minut krafání po 9,6 kbps kanále...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snekac  |  16. 12. 2009 10:09

O2 je tajemný jako hrad v Karpatech Určitě na poslední chvíli jako vždy ještě pár věcí mění. Asi přemýšlí jako tam nacpat nějakou šílenou změnu aby to lidi nepoznali :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor