Výzkum Vodafone: jak žijí dnešní studenti

Mobilů se příliš netýká, ale na jeho základě vznikla služba Student SMS Grátis: výzkum Vodafone Zoom
Výzkum Vodafone: jak žijí dnešní studenti

Pro Vodafone je, stejně jako pro téměř každou firmu, velice důležité poznat své zákazníky. Vodafone je dostatečně veliká firma na to, aby si mohla potřebné průzkumy dovolit a sama provést, na rozdíl od ostatních se s nimi však netají, a tak se jimi můžeme probrat i my. Dále již text tiskové zprávy Vodafone Zoom…

Vodafone Zoom průzkum zjistil...

...že studenti tráví svůj volný čas nejčastěji na internetu (30%), který je současně i nejdůležitějším zdrojem informací (79 %). Mají pozitivní vztah převážně k reklamám, které se týkají jejich zájmů (54 %). Vodafone studenti zařadili mezi Top 5 nejoblíbenějších značek a jeho reklamu ohodnotili jako nejzábavnější (41 %).. Naprostá většina studentů (76 %) by měla zájem o SMS zdarma za reklamu (typu Student SMS Grátis).

Až 84 % studentů se k internetu připojuje vícekrát za den. Mezi nejčastější aktivity studentů na internetu patří chatování, seznamování a komunitní weby (téměř 40%). Následuje vyhledávání informací (téměř 30%) a emailová komunikace (10%). Kromě internetu (79 %), jsou pro studenty dalšími zdroji informací televize (7 %) a kamarádi (6 %).

Mobilní telefon je v životě studenta velmi důležitý, téměř 80 % studentů ho má neustále s sebou a 3/4 ho nevypínají ani v noci. Je též důležitým nástrojem komunikace v rámci komunity: více než 3/4 respondentů uvedly, že mobilní telefon mají všichni kamarádi v partě a pouze 17 % mobil na domlouvání akcí a setkání většinou nevyužívá.

Většina studentů (76 %) by měla zájem zasílat SMS zdarma výměnou za reklamu, která by jim chodila do mobilního telefonu. Zájem respondentů o stahování her, vyzvánění a videí by byl výrazně vyšší (74 %), pokud by jim s financováním pomohl příjem reklamního obsahu.

Studenti mají nejvíce v oblibě reklamy na automobily (31 %), telekomunikace (25 %) a multimédia – hudba, film (10 %). Kromě reklamy Vodafonu (41 %), je v poslední době pobavily reklamy na Coca-Colu (12 %) a Ufona (10 %).

Pro více než polovinu studentů (52 %) je při výběru důležitá značka. Jako své nejoblíbenější značky studenti zvolili: Nokii (26 %), Nike (20 %), Coca-Colu (19 %), Sony Ericsson (18 %) a Vodafone (17 %).

  • Vodafone zákazníci
    Zákazníky Vodafonu zaujala nejvíce možnost získávat SMS zdarma výměnou za reklamu. Značka Vodafone je u nich jednou z nejoblíbenějších.
  • T- Mobile zákazníciZákazníky T-Mobilu by nejvíce zaujala možnost stahováni her, melodií, apod. výměnou za reklamu. Je pro ně nejdůležitější jakou značku věcí mají.
  • O2 zákazníciPro zákazníky O2 je mobilní telefon nejčastěji jejich nejlepším kamarádem. Oproti zákazníkům ostatních operátorů jsou pro ně značky nejméně důležité.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

12 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Rashka 21. 10. 2007 11:37:01
    a opět se dle tohoto výzkumu ukázalo, že XXTeens je debil a nerozumí zhola...
  • Tomáš 21. 10. 2007 8:59:11
    Vidím to stejně, jsem student, mobil využívám hodně, ale na hodně akcí se...
  • XXTeens 21. 10. 2007 8:03:03
    Hehe, dle toho seznamu oblíbených značek je vidět, že studentští zákazníci...
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení