Výzkum Vodafone: jak žijí dnešní studenti

Mobilů se příliš netýká, ale na jeho základě vznikla služba Student SMS Grátis: výzkum Vodafone Zoom
Výzkum Vodafone: jak žijí dnešní studenti

Pro Vodafone je, stejně jako pro téměř každou firmu, velice důležité poznat své zákazníky. Vodafone je dostatečně veliká firma na to, aby si mohla potřebné průzkumy dovolit a sama provést, na rozdíl od ostatních se s nimi však netají, a tak se jimi můžeme probrat i my. Dále již text tiskové zprávy Vodafone Zoom…

Vodafone Zoom průzkum zjistil...

...že studenti tráví svůj volný čas nejčastěji na internetu (30%), který je současně i nejdůležitějším zdrojem informací (79 %). Mají pozitivní vztah převážně k reklamám, které se týkají jejich zájmů (54 %). Vodafone studenti zařadili mezi Top 5 nejoblíbenějších značek a jeho reklamu ohodnotili jako nejzábavnější (41 %).. Naprostá většina studentů (76 %) by měla zájem o SMS zdarma za reklamu (typu Student SMS Grátis).

Až 84 % studentů se k internetu připojuje vícekrát za den. Mezi nejčastější aktivity studentů na internetu patří chatování, seznamování a komunitní weby (téměř 40%). Následuje vyhledávání informací (téměř 30%) a emailová komunikace (10%). Kromě internetu (79 %), jsou pro studenty dalšími zdroji informací televize (7 %) a kamarádi (6 %).

Mobilní telefon je v životě studenta velmi důležitý, téměř 80 % studentů ho má neustále s sebou a 3/4 ho nevypínají ani v noci. Je též důležitým nástrojem komunikace v rámci komunity: více než 3/4 respondentů uvedly, že mobilní telefon mají všichni kamarádi v partě a pouze 17 % mobil na domlouvání akcí a setkání většinou nevyužívá.

Většina studentů (76 %) by měla zájem zasílat SMS zdarma výměnou za reklamu, která by jim chodila do mobilního telefonu. Zájem respondentů o stahování her, vyzvánění a videí by byl výrazně vyšší (74 %), pokud by jim s financováním pomohl příjem reklamního obsahu.

Studenti mají nejvíce v oblibě reklamy na automobily (31 %), telekomunikace (25 %) a multimédia – hudba, film (10 %). Kromě reklamy Vodafonu (41 %), je v poslední době pobavily reklamy na Coca-Colu (12 %) a Ufona (10 %).

Pro více než polovinu studentů (52 %) je při výběru důležitá značka. Jako své nejoblíbenější značky studenti zvolili: Nokii (26 %), Nike (20 %), Coca-Colu (19 %), Sony Ericsson (18 %) a Vodafone (17 %).

  • Vodafone zákazníci
    Zákazníky Vodafonu zaujala nejvíce možnost získávat SMS zdarma výměnou za reklamu. Značka Vodafone je u nich jednou z nejoblíbenějších.
  • T- Mobile zákazníciZákazníky T-Mobilu by nejvíce zaujala možnost stahováni her, melodií, apod. výměnou za reklamu. Je pro ně nejdůležitější jakou značku věcí mají.
  • O2 zákazníciPro zákazníky O2 je mobilní telefon nejčastěji jejich nejlepším kamarádem. Oproti zákazníkům ostatních operátorů jsou pro ně značky nejméně důležité.
Diskuze (12) Další článek: Novinky od iGo: nižší ceny, posun vydání iGo 8

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Výzkum, Studenti, Voda, Emailová komunikace, Důležitý nástroj


Určitě si přečtěte

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 34

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

** Bezrámečkovost ve známé podobě se špičkovou výbavou i foťákem ** Vítanou novinkou je podpora bezdrátového nabíjení ** V neposlední řadě zaujme také svou lákavou cenou.

Martin Miksa | 39

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

RECENZE: Xiaomi Redmi Note 5 je téměř bez chyby a má skvělou cenu

** Kvalitně zpracovaný telefon, na kterém se obtížně hledají chyby ** NFC je zejména v ČR klíčovým parametrem, který zde bohužel chybí ** Povedený mix funkcí si může držet přijatelnou cenovku

Martin Herodek | 82

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

RECENZE: Huawei P20 Lite — odlehčená verze letošní špičky láká vzhledem i cenou

** Osvědčený recept Huawei v trochu modernějším střihu ** Výřez v displeji neruší ani zdaleka, jak by se mohlo zdát ** Odemykání obličejem je návykové a překvapivě dobře funguje

Martin Herodek | 39

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

** Donedávna jsem používal Windows 10 Mobile, změna bolela ** Co není na očích, neexistuje, takže mám jedinou plochu ** Důležitým pomocníkem je Nova Launcher s bohatým nastavením

Jakub Vrbacký | 31