Výzkum Vodafone: jak žijí dnešní studenti

Diskuze čtenářů k článku

XXTeens  |  21. 10. 2007 08:03

Hehe, dle toho seznamu oblíbených značek je vidět, že studentští zákazníci Vodafonu jsou pěkní zařazenci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rashka  |  21. 10. 2007 11:37

a opět se dle tohoto výzkumu ukázalo, že XXTeens je debil a nerozumí zhola ničemu. Hezký den přeji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  21. 10. 2007 01:57

Na tohle se nedá říci, než že to jsou neskutečné pindy.. Neznám nikoho, pro koho by byly tak důležité reklamy, které se týkají toho, co je jejich zájmem... Snad jedině to, že člověk stráví hodně času u internetu. A jestli mladší studující zaujmou "šukající" králíci v reklamě VF, taktéž to, že používají nespisovnou češtinu a slang, který je navíc lokální, tak potěš koště...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matko  |  20. 10. 2007 18:34

Som student a tiez som dost casto na nete. Ale zrazy si stale dohadujem pomocuou internetu a nikdy nie pomocou mobilu a myslim si ze to tak robi vetsina studentov, ved 80% studentov nema vela penazi a ked sa nehodu niejake naidu tak ich radsej prepijem alebo zahram stolny futbal, urcite ich nepretelefonujem ked mam ICQ. (myslim ze ten prieskum je dost skresleny).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  21. 10. 2007 08:59

Vidím to stejně, jsem student, mobil využívám hodně, ale na hodně akcí se domlouváme přes Skype(např. konference) a přes ICQ,atd. A když se zamyslím, tak takhle mezi kamarády a studenty moc telefon nepoužívám. Používám ho, hlavně pro rodinu a pak v práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MC  |  20. 10. 2007 09:32

Spis by se to melo jmenovat jak ziji dnesni pubertaci nebot podle odpovedi mi pripada,ze se ptali tak lidi do 15ti let.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  20. 10. 2007 11:35

Mno řekl bych že půzkum je docela objektivní, poněvač Mlokia a SE jsou nej značkama a nike také, ikdyž já upřednostňuju jiné značky ale taky si zakládám na značkách. Jako Rejoice, Vibram, samsung, Sedita, Henkel,Ikea,... Tohle neni reklama ale můj výběr, nejsem puberťák asi proto to co sledují oni já nemusím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  20. 10. 2007 13:37

Možná jsem trochu divnej, ale opravdu mě nezajímá, jestli mi mobil vyrobila Nokia, Samsung, SE, sám velký Bill nebo třeba pan Wong, ale jediné co mě zajímá je technická specifikace + případně testy!
Stejně tak i u oblečení atd. mě zajímá pouze kvalita a cena a nikoli, jestli má výrobce textilu licenci na to, aby tam nechal flákat obrovský Nike, Addidas atd. přes celej hrudník )
Mimochodem nejraději mám výrobky (a u zrovna zmíněného oblčení obzvlášť), kde logo je umístěno pouze na štítku, aby nebylo vidět nebo tam zkrátka není vůbec... A nechápu, proč většina lidí potřebuje trika, bundy atd. a čím větší logo, tím lepší )))) Na saka a obleky se taky nenašívá přes celý záda "Armani", tak nevidím jedinej důvod proč u běžného a sportovního oblečení by to mělo být jinak )) DD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vencos  |  20. 10. 2007 13:53

Většina studentů tráví 80 procent času v hospodě, 12 procent venku a 8 procent u interentu
zajímavý že se tam hospoda vůbec neobjevila... taky se mohli študáků zeptat co by jim na STM studentu vadilo... Nebou už ten java klient de na všešchy founy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  20. 10. 2007 14:30

To jo, proijde mi to vcelku v pohode, ale s tou hospodou je to nejaky podezreli :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  20. 10. 2007 16:25

Zato na tričkách se ten nápis (Emporio) Armani přes celý záda běžně objevuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubík  |  20. 10. 2007 21:14

Opravdu nechápeš, proč většina lidí potřebuje trika, bundy atd. a čím větší logo, tím lepší???
Prostě proto, že je tak Vietnamci dělají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor