Vzpomínáme na operátorský bizár, který naštěstí zmizel v propadlišti dějin

Názory k článku

zantovsky  |  18. 05. 2019 02:44

Několikaleté čekací lhůty na připojení tuhé linky u SPT telecom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
jpacák  |  18. 05. 2019 06:25

Nevím, je chyba u Vás, nebo u mne, že nemohu zvětšit video na celou obrazovku? Dík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Lues.deFunes  |  18. 05. 2019 07:40

Relikt minulosti je současná nabídka mobilních operátorů, především předraženych dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
brk77  |  18. 05. 2019 08:13

Docela mě překvapilo, že jste vynechali placení za příchozí hovory.A později minimálně na některých předplacenkách nevypnutelná hlasová schránka. Hovor do záznamníku stal volajícího stejně, jako by se dovolal a já pak ještě musel platit za výběr. Přitom o to ani jeden z nás nestál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
18. 05. 2019 12:01

Těším se, až se reliktem minulosti stane propadání zakoupeného množství dat na konci zúčtovacího měsíce a stane se normální, že si nevyužitá zakoupená data převádím do dalšího měsíce. Ale to by zrovna mohli FUP zrušit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
TomZuz  |  18. 05. 2019 19:18

Myslím že bizárů je i dnes hromada!1) FUP - Podle operátorů limit aby údajně lide neomezovali ostatní a nepřetěžovali síť, reálně to je jen limit proto aby po jeho dosažení zloději mohli víc okrádat
2) Ceny paušálů - taky hrůza
3) Účtování hovorů po EU když jde o stejné firmy a roaming již účtovat nesmějí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2019 07:53

Někteří operátoři se k tomu bizáru (rádi) vracejí.
Vodafone od 1.7. zavádí na předplacených kartách účtování po celých minutách. Samozřejmě je to krok k blahu zákazníka:
"...rozhodli jsme se zjednodušit a zpřehlednit způsob účtování hovorů, po minutách je také převažujícím způsobem účtování hovorů na trhu. Proti největším konkurentům navíc nabízíme nejvýhodnější minutovou sazbu na volání s možnosti zvolit si 4 česká telefonní čísla, na která můžete volat jen za 1,90 Kč bez dalších podmínek."
Vsadím se ale, že na titulní stránce webu ani na hlavním feedu na facebooku se s tím Vodafone nepochlubí. Nejspíš se s tím nepochlubí nikde. Jen se to nenápadně objeví v ceníku a lidem s postiženými tarify dostanou/dostali SMS oznámení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
phv  |  19. 05. 2019 09:18

Požadavek 1980, zavedeno 1993. Každý jeden ci dva roky urgence. Bez možnosti podvojky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor