Co naděláš, to je boj s větrnými mlýny
Za poslední rok jsem si tady všimnul dvou takových témat.
1.) Neustálá vlna demence, když se objeví článek ve stylu "Samsung prodal 10 mil. Galaxy S5 za první měsíc." Protože pak se objeví chytráci, kteří tvrdí, že dodal do skladu se nerovná prodal. A přestože se v diskuzi objevuje množství lidí, kteří se jim rozumně snaží vysvětlit, že Samsung ty telefony opravdu nedodává na sklady zadarmo a že dodal=prodal, tak se to objevuje pravidelně stále dokola.
2.) Klasický slogan VIDEO NEJEDE pod Týdnem mobilně nebo něco podobného (jako např. zde). A přestože se opět objevuje množství lidí, kteří nemají problém video spustit, je to stále stejná omílačka dokola Nejvíc mě na tom mrzí, že od diskutujících na mobilmanii bych čekal trošku větší inteligenci a zručnost než například od diskutujících novinek, ale bohužel je to podobné poslední dobou.
Názor byl 1× upraven, naposled 09. 06. 2014 12:09