Nakupuju, ale zásadně blbosti za pár stovek, ne víc. Jako sorry, ale vysolit 8 tisíc (nebo kolik stojí ten top xiaomi - sem línej se podívat) a "věřit", že se někdo z honkongu postará o případné problémy je prostě naivita. Jasně, pokud vše běží a problémy nejsou, je to klika a chápu, že se bráníš, ale ne každý má takové štěstí, a řešit takové potíže pak s někým je nadlidský úkol. Sám jsem se loni snažil řešit s jednou takovou firmou, že mi nedorazilo zboží (Hobbyking.com), kamarádovi 3x předtím vše poslali, perfekt služba, napočtvrté nastaly potíže na celnici, zboží se vrátilo, a i přes půlroční emaily a stížnosti ho nikdo nikdy podruhé neposlal, nakonec přestali komunikovat úplně. Je ot toitiž strašně snadné, když vědí, že na ně nemůžete. A to teď mluvím o opravdu velkém zaběhlém shopu, co teprv pár fakanů na nově založeném...