Z Oskara Vodafone: mnoho povyku pro nic, zatím

Tuto půlnoc zmizel Oskar, nejmenší český operátor. Místo něj tu máme Vodafone, největšího světového operátora. Co znamená změna pro stávající zákazníky, jak láká Vodafone nové a jak se změní služby? Známe některé nové ceny, nabídky a způsoby vymazání Oskara z názvů.
Z Oskara Vodafone: mnoho povyku pro nic, zatím
Kapitoly článku

Vodafone vstoupil podle předpokladů na trh 1. února. Od tohoto data se ze společnosti Oskar Mobil, a. s., stává Vodafone Czech Republic, a. s. Včera se v souvislosti s událostí konala tisková konference, na které byla značka oficiálně představena. Proces přechodu z původního jména Oskar přes Oskar Vodafone na čisté Vodafone byl ve zkratce takovýto:

  • březen 2005: první informace o jednání Oskara s Vodafonem
  • 1. června 2005: oznámení akvizice
  • 1. července 2005: cíl posilovat zákaznickou oblast
  • 1. října 2005: image kampaň
  • 1. února: z Oskara se stává Vodafone

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Oskar o půlnoci padal dolů

Na konci páté vlny rebrandingu se znalost značky Oskar Vodafone dostala na 77 %, samotného Vodafone na 57 %. Skutečně ale netřeba příliš povykovat v souvislosti se změnou na světového obra. Pro většinu uživatelů je to asi dobře, mohou si vydechnout – žádné dramatické změny se konat nebudou, alespoň v této době ne.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Na novém štítu už svití Vodafone

Ceny a struktura tarifů a podmínky poskytování služeb zůstávají nezměněny, nemění se ani umístění všech 54 obchodů. Ty během dnešní půlnoci odstranili svítící plochy s nápisem Oskar, vystřídaly ho plastické stylizované uvozovky Vodafonu. Kontakty na prodejní místa a infolinky zůstaly zachovány v původních adresách a číslech.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jak se měnila firemní auta

Prý od „now“ je to ve vašich rukou

Vodafone bude v ČR používat nový slogan: „Je to ve vašich rukou. now.“ Slovíčko „now“ ve sloganu není údajně samoúčelné. Jeho smyslem je propojení českého sloganu s celosvětovou kampaní. Podrobnosti ale zatím Vodafone nesdělil. Billboardy a stránky časopisů začnou postupně plnit motta jako:

  • 1 spolehlivá síť mě teď spojuje se světem
  • 1 sazba mě teď spojuje se všemi přáteli
  • 1 české slovo mě teď dělí od domova
  • 5 možností, jak se s námi bavit

Klepněte pro větší obrázek
Oficiální logo Vodafone

Půlnoční změna Oskara na Vodafone proběhla na 340 místech. Přičemž pokud jde třeba o billboardy, všechny se počítají jako jedno místo, tištěná inzerce také jedno místo.

Přejmenovány jsou samozřejmě i služby:

  • Oskarta: Vodafone karta
  • OskarLinka: Vodafone péče o zákazníky
  • OskarKontakt: Vodafone prodej
  • OskarBusinessLinka: Vodafone firemní péče
  • OskarBusinessKontakt: Vodafone firemní prodej
  • Moje Jednička: Program jednička
  • Moje Rodina: Program rodina
  • Moji Nej...: Program nej
  • Moje balíčky: Vodafone balíčky
  • Oskarova samoobsluha: Samoobsluha Můj Vodafone
  • Oskaravan: Vodafone turné

Počínaje dneškem začne Vodafone nabízet lidem speciální jablko. Je potištěné, ale jedlé. Chuťově docela dobré, barvou líbivé. Logo Vodafone je precizní, i tenká linka kroužku kolem stylizované uvozovky není nikde přerušena. Zatím v nás nevyvolalo žádné halucinogenní účinky, je to „čistý“ dárek mobilním uživatelům a pěkný reklamní předmět.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Vodablko

Můžete se také podívat, jak bude vypadat balíček s Vodafone kartou:

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Balíček s Vodafone kartou

Ode dneška se budeme v televizi setkávat i s kompletně novým reklamním spotem. Nečekejte žádný vtip nebo originální nápad. Nová reklama Vodafonu je sice kvalitně zpracovaná, ale už je to jen klasická marketingová prezentace na téma "co znamená značka Vodafone". Jde tu o moderní hudbu, usměvavé mladé lidi, efektní přechody různých prostředí, kluky hrající fotbal a nakonec samozřejmě idylický rodinný domek a šťastné dítě. Reklama je docela pěkná a nebude nutit k přepnutí na jiný program, ale určitě se neproslaví tak, jako některé nezapomenutelné spoty Oskara.

Reklama ke stažení zde (AVI, DivX 5.2, 6,1 MB)


Ve druhé kapitole se podíváme, jakým způsobem se bude Vodafone snažit lákat nové zákazníky a zda má něco připraveno i pro ty stávající. Bude řeč i o všem, co nás ještě v průběhu roku u Vodafone čeká

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Samsung X200, Siemens ME75

120 komentářů

Nejnovější komentáře

  • ...... 20. 7. 2006 16:11:46
    Vodafone je nej
  • andílek 8. 3. 2006 23:58:10
    tak si zkus uvědomit proč to má cizí názvy-je to zahraniční společnost
  • andílek 8. 3. 2006 23:53:42
    tak se neser a jdi ke konkuenci
Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení