Za 200 MB naúčtoval operátor 190 tisíc. Správně to měla být pětistovka...

Názory k článku

22. 11. 2018 05:58

Ale tak zkusili to, za pokus nic nedáš, třeba by si nevšimla a zaplatila..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Lues.deFunes  |  22. 11. 2018 06:13

Baba je nakonec ráda, že zaplatila jen 500. Za 200 MB? Co to je za tarif? I to je šmejdská cena!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sonix  |  22. 11. 2018 06:13

Nejhorší na tom je, že úhrada faktury nemá odkladný účinek ani v případě podané reklamace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Mirek.P  |  22. 11. 2018 06:51

A není náhodou omyl i ta petoskovka? Za 500MB platím 89kc a i to se mě zda moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
sinco  |  22. 11. 2018 07:10

Celá tato zpráva je divná. Tohle "Ještě ten večer ji kontaktoval operátor a požadoval uhradit zálohu 90 tisíc" je totalní blbost. A 200MB za 500Kč? Mám dojem že redaktor najel na nový matroš a pěkně to s ním zamávalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
stm01  |  22. 11. 2018 08:08

Něco málo podobného jsem zažil asi před 7 lety u T-Mobile. Ve faktuře 15000 za pár MB u klukovovo čísla. Takže telefonování, přepojování a nakonec omluva a že už se to nestane a ať fakturu neplatím, že pošlou novou. Přišla sice správná s 0,-kč ovšem následující měcíc nová faktura na 4500 a opět stejné kolečko. Naštěstí jen dvě faktury z x. Ale i tak to byly nervy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
ziki  |  22. 11. 2018 09:28

By mě zajímalo, kolik takových neoprávněných a "chybných" faktur je bez řečí a medializace lidmi zaplaceno. Spousta lidí, zvlášť starší generace, když jim přijde složenka do schránky, tak ji bez řečí zaplatí a toho nejrůznější šmejdi samozřejmě využívají. Tady operátor naúčtováním 190 tisíc už hodně přestřelil a je překvapivé, že nemá nějaký mechanismus, který takovým excesům zabránil. Že by faktury na takové částky musel nejdřív někdo zkontrolovat, než to oznámí zákazníkovi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Jirka1or  |  22. 11. 2018 09:29

Jestliže reklamaci uplatníte řádně a včas, je povinností operátora ji ve lhůtě jednoho měsíce vyřídit a informovat vás o výsledku. Je však smutnou realitou, že operátoři nebývají vždy ochotní a někdy nevyhoví i oprávněným nárokům spotřebitelů. Pokud nastane tato situace, nemusíte ještě házet flintu do žita.
--------------------------------------------------------------------------------------------A proto nepoužívám mobilní Paušály, se kterými by mě mohl operátor kdykoli natáhnout, podvést či jinak se mnou vydrbat .Nemám ani chuť, každý měsíc kontrolovat vyúčtování, jestli mi náhodou operátor nenaúčtoval něco navíc, srovnávat mnou, zdokumentovanou spotřebu s operátorovou a tak všelijak ztrácet čas těmito úkony : V minulosti jsem takové podrazácké jednání odhalil a trvalo 3 měsíce, než to operátor dal do pořádku, smlouvu s opem jsem již neobnovil .Přešel jsem na Předplacenky a odpadl mi problém s pravidelnou kontrolou
vyúčtování .
Na zahraničních předplacenkách se dostanu na tak nízkou cenu, kterou mi
žádný Český operátor ani Virtuál, není schopen poskytnout (hlavně bez smlouvy a pravidelných plateb) .
Nejsou zde ani žádná, 30ti denní omezení, jaká známe u Českých Balíčků
a Bonusových kreditů našich operátorů .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
kalujo  |  22. 11. 2018 11:45

koruna mobil má má nejdrašší mobilní data za 500kč 1GB na měsíc https://www.korunamobil.cz/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ludek_II  |  22. 11. 2018 17:19

Vidíte, jak jsou poctiví ? Přiznají chybu, nekradli a ještě se omluvili. A vy pořád...drazí, drazí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Reichsfuehrer  |  22. 11. 2018 21:36

Kellner potřeboval mladý koupit tu hajtru, tak to halt zkusil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AleshM  |  23. 11. 2018 11:15

Vy jste to nepochopili. To byla reklama na dTest. Příběh vymyšlený a vylhaný od A do Z.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor