Já rozumím rozdílným prioritám, prakticky každý musí v rámci svých možností ( většinou finančních ) zvolit pro sebe optimální zboží. Bohužel je často výběr víc a víc konzumní, tedy si zákazník častěji vybírá na základě několika technických parametrů, které jsou neměřitelné nebo bezpředmětné. Jinými slovy koupí ikonický telefon, který stojí spoustu peněz. Když potom kupuje další elektroniku, tak se rozhodně jako 99% lidí v jeho okolí, ušetří pár korun, protože ono to tak nějak stačí. Když potom vidí u zbylého 1% lepší produkt, spadne mu brada na zem a diví se, jak to hraje, jak to funguje atd... Kdyby dokázal pochopit před nákupem, koupil by lépe. Já třeba nikdy neprodávám televize na základě porovnání na internetu ( běžně mí zákazníci takhle vybírají ), to samé platí pro audio zařízení, notebooky nebo i kávovary. Postupně se snižuje nárok lidí na kvalitu zvuku, obrazu a radši kupují ikonické předměty. V horším případě nedokážou porovnat kvalitu s cenou a kus od kusu se smíří s něčím, co splní jejich přání jenom na 50%...