Pracoval jsem dost dlouho na podpoře elektronického bankovnictví jedné nejmenované banky a neumím si představit, že bych někomu něco vysvětloval přes chat!!!
Respektive si to představit dokážu, ale je to odporná představa! Protože průměrný hovor trvá max. 3 minuty, jak asi dlouho by trval "průměrný chat", kde bych musel člověku sdělit stejný postup nebo stejné množství informací a on mě stejné množství dotazů jako v hovoru? No podle mě minimálně 15 minut, ale spíše tak 30... A tuto zkušenost má asi více lidí... Vždyť jenom zkuste si s někým psát přes IM a řešit nějaký problém... a zkuste si zapnout VoIP program a přes internet mu zavolat a co asi bude rychlejší a o kolik ???
Nehledě na to, že většina lidí, kteří na podobné linky volají jsou UPLNI DEMENTI VYMAZANI!!! Nic nechapou, neumí pomalu ani mluvit, ani psát... A IQ některých klientů bych viděl značně pod 80 - v takovém případě je používání chatu vážně mučednickou záležitostí!
Tedy hlavně pro operátora... Navíc asi jen málokdo si to uvědomuje, ale většina takových míst je vzhledem k náročnosti strašně blbě placená, protože musíte být na danou věc odborník, reagovat rychle a mezi hovory máte pauzu jen pár sekund, takže tvrdě děláte vpodstatě 100% pracovní doby... proto beru jako zhovadilost za toto pak dostávat běžný peníze a ne nadprůměrný, když taky nadprůměrně člověk maká!
Naštěstí teď už mě žádný hovory s dementy, idioty a namachrovanci nečekají, protože jsem se na to vykašlal a našel si jinou práci - o 30% větší plat, než jsem měl v bance, přijdu první pokecám s kolegy, udělám si kafe, přečtu noviny a když to jde dobře, tak třeba za hodinu až dvě začnu teprve pracovat... no a samozřejmě ke konci pracovní dobu (taky tak hodinku, dvě) už taky nikdo nic nedělá... a krása na tom je, že s nikým "z venku" se tam nepotkám, nezavolá mi atd., což je opravdu nádhera, protože je to automatická ochrana před blby! )
btw: Ne, že bych měl něco proti blbům, jenže jiný je, když se s něma člověk náhodou potká večer v baru a jiný je, když ho otravujou v práci ))