No dobře, ale čím vznikly ty nedoplatky, smluvní pokuty, vymáhání? Tím, že mu jen tak změnili podmínky!
Sám je upozornil (z jeho emailu):
"Jistě uznáte, že to není v pořádku.
Prosím, abyste mi nastavili volné SMS podle dohody, tj. 100 jednotek měsíčně." Dále nedostal žádnou reakci (tmobile dělal mrtvého brouka) a reagoval:
"Dosud jsem neobdržel žádnou odpověď.
Hrubým způsobem jste porušili smlouvu, podle které jste mi poskytovali služby.
Zrušili jste neplacení prvních 100 zpráv SMS - v rozporu s telefonickou úmluvou s vašim operátorem.
Proto vám přestanu za služby platit.
Máte-li zájem mi nadále služby poskytovat, sdělte mi, za jakých podmínek."Takže on vlastně měl platit za něco, co vůbec nemělo vzniknout? Porušili smluvní podmínky a on je vyzval k napravení a navíc je MUSEL SÁM urgovat k vyřešení a doprošovat se jich na odpověď.Opět dám laický příklad - auto v servisu. ŘEKNOU, že cena s díly a prací za výměnu rozvodového řemene bude 100Kč (čistě pro demonstraci, easy job). Přijedeš pro auto a faktura je na 10 000Kč a přijímací technik ti s úsměvem sdělí, že vyměnili komplet motor a musíš to zacvakat. Objednal sis to? Neobjednal...zaplatíš to? Nezaplatíš. Nikdo se s tebou nebude bavit a pošlou na tebe vymahače? Nepošlou. Na svoje náklady dají vše do původního stavu, pokud jsou seriózní, tak opraví podle dohody, pokud nejsou seriózní odkážou tě někam jinam.PS: už vůbec nemluvím o tom, že v původním dopise 19.2. je výslovně napsáno (z dopisu):
"...splnil veškeré podmínky pro prodloužení ÚS, a proto můžete využívat tarif xxx DLE VAŠEHO PŘÁNÍ." To, že jeho přání bylo jiné, jaksi asi opomněli...tam nejspíše vznikl ten problém s volnými sms.