Také jsem přešla k Oskarovi od Paegase, ale moje počáteční nadšení je už pryč. Hned na počátku jsem měla velké problémy s fakturací, vlastně kromě jedné nebo dvou faktur, byly všechny ostatní nějak vadné. Naposledy mě Oskar vytočil tím, že mi nepřevedl uspořené minuty do nového období a nejen to, přes to, že v předchozím období mi ušetřené minuty převedl, tak ve faktuře již nebyly započítány a tak celková částka faktury, byla dokonce ještě vyšší než v období, kdy protelefonuji celý kredit a nic se nepřevádí. Na můj dotaz co s tím, mi řekli, musíte si podat písemnou reklamaci, i když máte pravdu, a tak jsem už podávala několikátou reklamaci. To se mi u Radiomobilu nestalo ani jednou (tím ovšem nechci RM chválit, má zase jiné mouchy). Fakturační systém Oskara je naprosto otřesný, stejně jako Oskarlinka(která i přes nesčetné sliby pracuje i nadále jen do 20 hodin a pak už ani ťuk) a mě to definitivně přestalo bavit. Díky neustálým chybám a přehmatům - nejde jen o fakturaci - uvažuji docela vážně, o ukončení svého 9 měsíčního působeni coby zákazníka firmy Český mobil. Rozhodně nehodlám být i nadále nedobrovolným objektem Oskařích hokusů-pokusů.
Ještě nedávno jsem Oskara doporučovala, ale dnes už ne.
PS: a kvalita signálu v Praze je také hodně špatná a Oskar s tím nic nedělá. Skoro každý hovor je s echem, kdo to zná, ví, jak je to nepříjemné. Zkoušela jsem volat s různými telefony i do různých oblastí, abych vyloučila lokální vlivy, vždy se stejným výsledkem, takže echo mě sleduje jako stín při každém hovoru. To už se fakt nedá. A Oskara to nezajímá a operátoři začínají zaujímat podobné nadřazené postoje, jaké známe u ET i Paegase. Stejně tak mlží a neplní dané sliby.