Zamíchal Oskar s cenami za mobilní telefonování?

Diskuze čtenářů k článku

Kamil  |  17. 07. 2001 18:58

Jenom dve poopraveni, Cena za minutu u tarifu Volám Málo je jen 6,- ne uváděných 7,-. A co se týče zmiňovaných SMSek, z Oskara je lze samozrejme posílat i na cizí (t.j. konkurenční) operátory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuna  |  17. 07. 2001 18:58

Jsem jedním z prvních uživatelů, kteří si zvolili tarif u Oskara Volám stále.
Přešel jsem od konkurenčního Paegase z tarifu Paegas 300 tedy, co se týče volných minut tak úplně stejný.
Nejvíce jsem byl pozitivně překvapen v momentě co mi přišla první faktura od Oskara. Platil jsem něco málo přes 1100,- Kč a za stejné hovory u Paegase jsem platil permanentně od 2200 do 2800,- Kč a tim je vše řečeno!

Telefon využívám k podnikání neustále a tak jistě pochopíte, že ušetřených 12.000,- za rok je dobrých třeba na reklamní účely nebo nový monitor. To už záleží na každém.
Nakonech bych se chtěl zmínit o skutečnosti, že neprovolané minuty mi byly doopravdy přepsány do následujícího měsíce a to jinde není.
Co dodat závěrem? Nejsem agentem Oskara, ale jejich ceny a služby mě padnou jako ulitý.
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daisy V.  |  17. 07. 2001 18:58

Také jsem přešla k Oskarovi od Paegase, ale moje počáteční nadšení je už pryč. Hned na počátku jsem měla velké problémy s fakturací, vlastně kromě jedné nebo dvou faktur, byly všechny ostatní nějak vadné. Naposledy mě Oskar vytočil tím, že mi nepřevedl uspořené minuty do nového období a nejen to, přes to, že v předchozím období mi ušetřené minuty převedl, tak ve faktuře již nebyly započítány a tak celková částka faktury, byla dokonce ještě vyšší než v období, kdy protelefonuji celý kredit a nic se nepřevádí. Na můj dotaz co s tím, mi řekli, musíte si podat písemnou reklamaci, i když máte pravdu, a tak jsem už podávala několikátou reklamaci. To se mi u Radiomobilu nestalo ani jednou (tím ovšem nechci RM chválit, má zase jiné mouchy). Fakturační systém Oskara je naprosto otřesný, stejně jako Oskarlinka(která i přes nesčetné sliby pracuje i nadále jen do 20 hodin a pak už ani ťuk) a mě to definitivně přestalo bavit. Díky neustálým chybám a přehmatům - nejde jen o fakturaci - uvažuji docela vážně, o ukončení svého 9 měsíčního působeni coby zákazníka firmy Český mobil. Rozhodně nehodlám být i nadále nedobrovolným objektem Oskařích hokusů-pokusů.
Ještě nedávno jsem Oskara doporučovala, ale dnes už ne.
PS: a kvalita signálu v Praze je také hodně špatná a Oskar s tím nic nedělá. Skoro každý hovor je s echem, kdo to zná, ví, jak je to nepříjemné. Zkoušela jsem volat s různými telefony i do různých oblastí, abych vyloučila lokální vlivy, vždy se stejným výsledkem, takže echo mě sleduje jako stín při každém hovoru. To už se fakt nedá. A Oskara to nezajímá a operátoři začínají zaujímat podobné nadřazené postoje, jaké známe u ET i Paegase. Stejně tak mlží a neplní dané sliby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  17. 07. 2001 18:58

Jen bych opravil informaci, protoze volat hodinu za deset korun lze stale, dokud nebude karta deaktivovana. Tato vyhoda tedy neni casove omezena!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor