Zařízne LG vlajkovou řadu G? Nástupce loňské G6 má mít jiné značení

Zařízne LG vlajkovou řadu G? Nástupce loňské G6 má mít jiné značení

Výrobce smartphonů čeká v letošním roce přepracování strategie na značení jejich produktů. Souvisí to se změnou designu telefonů, které mají nově minimalizované rámečky a mohou tak při stejné ploše displeje nabídnout kompaktnější rozměry. Nejčastější délka úhlopříčky panelu u vlajkových modelů se ustálila někde mezi 5,5 až 6 palci.

Rozlišování mezi „kompaktní“ vlajkovou lodí a „phabletovou“ vlajkovou lodí tak postupně přestane dávat smysl. Změní se tak zřejmě klasický půlroční cyklus, kdy na jaře většina výrobců představila kompaktnější top model a na podzim přidala jeho větší phabletovou podobu. Doposud tak funguje Samsung, Huawei, Sony a také LG.

Připomeňte si loňské LG G6, které už dostane nástupce s jiným názvem:

Právě u jihokorejské dvojky se spekuluje, že nový model neponese očekávaný název LG G7. Místo toho by měl výrobce podle portálu The Investor zvolit jiný název, obsahující údajně nějaké významové slovo a dvě číslice. Změna v názvosloví smartphonů LG je zřejmě součástí nové marketingové a produktové strategie, kterou firma zahájila už na konci loňského roku výměnou ředitelů marketingu a mobilní divize.

Diskuze (1) Další článek: Finům se nepodařilo utajit podobu Nokie 6 (2018). Nejdřív zamíří do Číny

Témata článku: LG, Smartphony, Vlajková loď, Strategie, Portfolio, Značení, Názvosloví, Jihokorejská dvojka, Vlajkový model, Loňské lg, Loňský rok, Letošní rok, The Investor, Mobilní divize, Vlajková řada, Kompaktní rozměr, Výrobce, Model, Očekávaný název, Nástupce, Stejná plocha

Určitě si přečtěte