Závody v obřích autech a vesmírná střílečka (Java hry)

Diskuze čtenářů k článku

avatar
03. 05. 2008 01:46

Galaxy on Fire je docela dobra vec, ale Blades ja si myslel ze tam budu moct volne chovit po svete a vono nic...) Proto preferuju u her system "try & buy", kdyz si clovek predtim hru nemuze na vlastni kuzi vyzkouset tak je to nanic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2008 01:46

Galaxy on Fire je docela dobra vec, ale Blades ja si myslel ze tam budu moct volne chovit po svete a vono nic...) Proto preferuju u her system "try & buy", kdyz si clovek predtim hru nemuze na vlastni kuzi vyzkouset tak je to nanic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me321  |  03. 05. 2008 12:14

Já preferuju spíš download

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paulis  |  03. 05. 2008 14:56

Tyto hry už jsou poměrně dost staré. Burning Tires rok a půl, Galaxy On Fire přesně rok a Blades adn Magic půl roku. Všechny tyto hry pocházejí z dílen německých fishlabs. Naplnily naše očekávání. Volné chození v 3D světě je v javě defakto nemožné... A to ani za podpory technlogie Mascot Micro 3D. Beztak jsou ty hry s nejlepší grafiou co v javě můžeme spatřit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
03. 05. 2008 16:08

Rozhodne se neda rict ze je neco takoveho prakticky nemozne, jenom by pri dostatecne velkem svete veliky vysledny jar, ale vetsina telefonu uz nema omezeni na jar (maximalne tak omezeni ramkou, ale kdyz se aplikace napise dobre tak se to da zvladnout). A jestli se to pise v JSR-184 || v Mascotu uz je opravdu jedno, jenom Mascot se rychleji renderuje ale podporuji ho prakticky jen SE; a s akcelerovanou grafikou novych telefonu se da krasne rychle vykreslovat i JSR-184... (jen se do toho ted nikdo nechce zrejme pustit kvuli prozatim nizke kompatibilite telefonu (narocnost) ale technicky to opravdu nemozne neni). Tot muj skromny nazor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paulis  |  04. 05. 2008 23:58

No jsem laik, ale vidim... Hra v mascotu při lepší grafice nabídne plynulejší chod, nežli ten samý titul v klasické javě ( JSR-184 ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
05. 05. 2008 15:22

Ano, Mascot je zrejme lepe optimalizovany, ale s grafickym chipem uz v tom rozdil ani neni, a uz je novy standart tusim JSR-239 pro "propojeni" s OpenGL (ale ten prilis neznam)... Ale to nic nemeni na tom, ze by se dala udelat hra s volnym pohybem po svete (at uz v Mascotu nebo v M3G). Myslim ze v ne prilis daleke budoucnosti se toho urcite dockame, jen jde o to jestli v J2ME nebo pouze v Symbianu, ale Java je precejen vice podporovana (i kdyz precejen pomalejsi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  04. 05. 2008 22:32

Blades & Magic
-jo, tak takovouhle grafiku na mobilu jsem snad ještě neviděl, celkově hra suprová, ale první dohrání zabere tak 7 hodin, když už budete vědět co a jak, tak v pohodě do 3...
Galaxy On Fire
-to jsem pařil ještě na k700 a teď na w710 znovu... mám nahráno asi 65 hodin a hru na 72% a pořád mě baví... I když pravda, je to dost monotónní hra, takže většina lidí asi nebude chtít dosáhnout 100% prozkoumaného vesmíru jako já...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  04. 05. 2008 23:21

jj..galaxy on fire som si ako jednu z hier dal a fakt som bol milo prekvapeny - vo svete java je to nevidane dlhe..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor