Zjistěte si tarif kteréhokoliv uživatele Oskara

Diskuze čtenářů k článku

Luk  |  27. 08. 2001 16:36

.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas D.  |  18. 08. 2001 18:19

Myslím si, že tento nápad je úplně na nic.

Vždyt', když chci vědět jakej má kdo tarif tak se zeptám přímo jeho ne? A nemusím se zbytečně prolínat nějakou zdlouhavou nabídkou OSKARA. Myslím že s tímhle nikdo tajnoti nedělá..........

Tomas 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Srb  |  06. 08. 2001 18:26

K čemu to tomu člověku bude?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  07. 08. 2001 11:37

Inu, člověku to bude k ničemu, ale autor si tím dělá přípravku sněmovny nebo do senátu. Tam taky dokážou vykládat dlouhé hodiny o naprostém hovnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  06. 08. 2001 12:36

Článek je dobrý, autorovi to zapálilo!   (kolika z těch kritiků to napadlo také?)   I když to není životně důležitá informace,  je zajímavější, než nekonečné plácání o tom, který operátor je nejlepší nebo u kterého typu MT se lépe mačká tlačítko A než B.  Někomu je jedno, že si kdokoliv zjistí jeho tarif (ale neustojí, že se o tom píše - viz.  ty agresivní reakce), někomu z principu není jedno, aby si kdokoliv cokoliv o něm zjišťoval a svůj tarif sdělí tomu, komu ho sdělit chce!  Využít tuto informaci lze všelijak, nemusí jít přímo o mafii, napadlo mě např. obvyklé dojení alimentů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver Horác  |  06. 08. 2001 14:37

Tak tak, synku. Taky je dobrá informace o tom, kdo má jaký číslo bot - protože čím menší boty, tím prej ho má člověk menšího. Takže si dávej při zkoušení bot bacha, aby tě nikdo neviděl - co kdyby pak vykecal tvejm známejm kočkám, že máš pětapůlky... Není to prima námět na reportáž???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  08. 08. 2001 13:15

Xavere, jsi nesmírně vtipný, leč o kousek vedle je diskuse "Jaký byl váš úplně první mobilní telefon?" a Tvou kritiku na informační úroveň totoho článku jsem tam nenašel !!  Přitom je tato diskuse stejná hříčka pro zabití volného času jako toto téma tarifu. Vyhledat tarif svého bližního sice nepotřebuji, ale nezlob se, je to pro mě daleko zajímavější informace, než vědět, že si někdo kdysi dávno koupil  MT značky xy. Pochybuji, ze by někoho zajímala reportáž o mém příru. S jeho velikostí  prej nepřímo souvisí výše IQ - Ty máš zřejmě u žen značné úspěchy, ne?  ( PS. Omlouvám se všem za zdvojený příspěvek, není to úmyslné)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radek  |  06. 08. 2001 12:21

1.  Článek je dobrý, autorovi to zapálilo!!   Kolika z kritiků článku by taková možnost napadla?   Je to dobré upozornění na slabé místo v ossámožce.   Pro mě je to zajímavější informace, než nekonečné plácání o tom, který operátor je nejlepší, nebo u které značky MT se lépe mačká tlačitko A než B.             2.  Někomu je srdečně jedno, že si každý zjistí jeho tarif (ale není mu jedno, že se o tom píše -    proč tolik agrese  v reakcích??) ,  někomu z principu  není  jedno, aby si o něm kdokoliv cokoliv zjišťoval !!  Je neuvěřitelné, co vše se dá zneužít   (nemusím hned myslet na mafii, stačí např. obvyklé dojení alimentů). 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alesi  |  05. 08. 2001 18:28

Fakt mě vůbec nezajímá,kdo ví,jakej mám tarif!!!!!!! Ale Oskar se trochu popletl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samloyd  |  03. 08. 2001 08:54

V nadpisu článku jsem si přečetl autorovu větu " ..... Ačkoli tato informace nemá žádnou velkou hodnotu,.....".  Takže stačí pozorně číst a uvědomit si, o co jde. Pak nemusím omdlívat nad ptákovinami, zapřísahat se, že už do mobilmanie nevstoupím, apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver Horác  |  03. 08. 2001 10:00

Vééélmi správně! Pak se ovšem naskýtá otázka, proč psát článek o něčem, co nemá žádnou velkou hodnotu. Že by v mobilních komunikacích nebyly věci s větší informační hodnotou? Nebo že by k psaní článků o věcech s větší informační hodnotou vyžadovalo jisté schopnosti, znalosti a přehled?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samloyd  |  03. 08. 2001 14:43

Nojo, máš recht!! Asi jsou závažnější problémy v králoství mobilních komunikací.  Mě jen napadlo nehledat ve všem jen vážnou vědu. Představ si, jak by s tím nádherně  šlo lovit kočky - sedíš s ní u dvojky, uděláš čáry máry s mobilem a ohromíš jí sdělením, že znáš její tarif (tedy u Oskara)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lední brtník  |  04. 08. 2001 14:54

kočkolov : dobrý terminus-technicus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  02. 08. 2001 17:35

Viz moje odpověď výše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kritik  |  02. 08. 2001 12:25

Zkuste se na to podivat z hlediska systemu. Kdyby v nabidce bylo vsech pet moznych tarifu pro zmenu, najde se zas nejaky stoura, co zacne kricet s velkym titulkem, ze Oskar ma bug v softwaru site a jaktoze si muze zmenit tarif na ten, co uz ma... A co kdyz je tohle je jenom spicka ledovce, a co kdyz ma cely software cely divny..... Proste rozliseni ruznych tarifu neni zadna privatni informace. To byste mohli zacit nadavat, ze twist cisla maji jinou predvolbu a je mozne tedy zjistit neco o majieli ..... Podle me clanek s nulovou hodnotou a protoze jsem na tento server zavital zas po case, zas to dlouho neudelam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarmila  |  02. 08. 2001 15:51

Když zvážím úroveň  (formální i věcnou) reakcí některých přispěvatelů do diskuse, má ten článej naopak nebetyčnou úroveň!!  Absolutní blbina je nazývat absolutní blbinou článek, který nepřináší využitelnou informaci právě mně! Kdyby autor článku zvažoval, kolika lidem a v jaké míře bude připravovaný článek užitečný, ještě dneska medituje nad svým prvním článkem. Kéž by práce každého v tomto státě mohla být tak snadno kontrolována a kritizována jako práce redaktorů MM:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milouš  |  03. 08. 2001 08:42

.. no bóže, picneme se z toho, když se tu dlouho neobjevíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver Horác  |  02. 08. 2001 08:20

... na článek jsem se dostal z odkazu na quicku. Když jsem četl tu vaši absolutní blbost, vůbec mně nenapadlo, že jsem na mobilmanii, automaticky jsem předpokládal, že jsem na mobilu. Takže sorry za vaše zařazení do iDnes. Což ofšem nic nemění na skutečnosti, že už píšete stejné hovadiny jako oni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
toužimák  |  03. 08. 2001 08:30

1. Zapomněl jsi zdůvodnit, proč je to absolutní blbost!! Tvrdit něco jen podle momentálního hnutí mysli - to dělají děti!!

2. podle Tvé "jednoduché" reakce lze soudit, že ztěží čteš Tolstého či Londona, spíše bych to tipnul na Blesk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver Horác  |  03. 08. 2001 09:55

Blbost je to z důvodu, že se napíše sáhodlouhý článek v podstatě o hov*ě. Nebo je ti k něčemu informace, že mám tarif Paegas 300? Jistě, podle logiky autora článku usoudíš, že jsem v balíku a požádáš mne o přátelskou půjčku, ne? Spíš mne se*e, že si každý může najít na Internetu ve výpisu z obchodního rejstříku moje rodné číslo i s adresou. Což je podle idiotů z ústavu na ochranu osobních dat v pořádku, zatímco rodné číslo na tramvajence ne.

Jo a s tou literaturou ses seknul, čtu Marxe, Engelse a Lenina (v originále).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xaver Horác  |  02. 08. 2001 08:13

Od doby, kdy patříte do rodiny iDnes, to s vámi jde výrazně z kopce. Vaše informace mají nulovou informační hodnotu, číst vaše strány je ztráta času.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vlada  |  02. 08. 2001 00:49

dovolím si upozornit že čtyřmístným numerickým heslem jsou chráněny bankovní karty a nikdo z kritiků se se svojí bankou nehádá  o delší PIN, takže debata o zabezpečení je mírně mimo 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  02. 08. 2001 08:35

No s temi kartami nemate uplne pravdu, protoze karty funguji trochu jinak. Pokud chcete pouzit kartu, projedete ji terminalem a zadate PIN, cili tu kartu musite fyzicky vlastnit. Zatimco u mobilu Vam staci pouze cislo ciziho telefonu a to se da opatrit podstatne snadneji nez neci bankovni karta. Tezko budete pouzivat kartu tak, ze napr. bankomatu reknete jeji cislo a pak zadate PIN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Sejkora  |  01. 08. 2001 23:05

Asi Vás zklamu vím o tom asi už tak 3 měsíce. Ale pro Vás je to novinka, aspoň máte o čem psát:))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  01. 08. 2001 22:52


 Na te okurkove sezone neco bude. Kvuli malinke chybicce se napise cely clanek a za jeden den se k nemu napise 50 prispevku. Maximalne sestimistne heslo do samoobsluhy neni sice nejbezpecnejsi, ale vzhledem ke trem pokusum na zadani to zas tak hrube poruseni bezpecnosti neni. Jestli to takhle pujde dal, tak budeme resit otazky jako "proc maji operatori mensi trzby kdyz prsi" atp.

  V0jt@S

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondřej Úlehla  |  01. 08. 2001 18:08

O této "chybě"  vím už delší dobu a hesla jsou většinou 1234. Tímto podfukem si můžete zjistit i, jestli má dotyčná osoba aktivní přesměrování do hlasové schránky a CLIR.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
smet  |  01. 08. 2001 17:11

Někdy v minulosti měl nějaký problém paegas. šlo o volání zadarmo do hlasovky nebo tak něco. Mobilmanie stímto přišla až ve chvíli, kdy celý problém byl vyřešen, a nešlo tudíž danou "chybu" využít . Za tuto "pomalost" jsem byl docela naštvanej, a to přes to že nemám paegas. Podobnou chybu měli i slováci, tuto chybu popsali hned a svět se nezbořil.

Proto teď děkuji týmu mobilůmanie za zveřejnění tohoto problému, protože sám Oskara, ale taky hlavně proto, že nepočkali až se problém vYřeší a potom o něm neinformavali.)

Dobrá práce pane Broža a Martine Berane

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 16:42


Je to pro mě opravdu zarážející zpráva. Ne že bych byla nějak extra zámožná, ale konec konců, co je komu do toho.

A docela mi vadí i to, že se kdokoli může dozvědět moje telefonní číslo. Byla jsem nucena již několikrát své číslo in operátora změnit díky opravdu nechutným anonymům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
psion  |  02. 08. 2001 12:10

To ze Vam niekto zisti email asi zjavne nevadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario  |  01. 08. 2001 16:25

Čistě technicky - "Oskar se staví do řady ostatních (dvou) operátorů"

Jsou 2 řada? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 14:47

Jsem stejného názoru jak Ty.Jsem s PC v denodením kontaktu takže o těchto lidech jak píšeš vím hodně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  01. 08. 2001 13:42

Je zábavné sledovat, že lidé, kteří vyzývají své oponenty k diskuzi, ani nevyplní svůj e-mail. Že by zbabělost?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 13:50

To není zbabělost,píšu z pracovního PC a tam si nemůžu vzhledem k pracovním podmínkám dovolit psát e-mail.Rozumíte,nejsem zbabělec.Díky za pochopení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yanick  |  01. 08. 2001 14:19

Klidně ale můžeš dát nějaký soukromý e-mail, kam ti případně mohou psát rozlobení čtenáři

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 14:23

To bych mohla ale nebudes me pak obtěžovat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yanick  |  01. 08. 2001 14:26

Ne, nebudu! Slibuju!

Jsem tichý stín diskusí na mobilmanii, ani nevidět, ani neslyšet, žádné e-maily neposílat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 14:33

No nevím,nevím.Necham si to projít hlavou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXX  |  01. 08. 2001 20:26

Jo! Jako Curt Cobain!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2001 14:35

Je to sice silne OT, ale budiz, ja to nezacal. Vubec to Martino neres. V techto diskuzich se bohuzel pohybuji i hovada, ktera jsou schopna Ti v pripade nesouhlasu poslat par set mailiku z nejakeho mailbomberu ci podobne radosti. Takze napr. ja tudiz neminim zverejnovat svuj soukromy placeny email a na to abych si kvuli temto diskuzim zrizoval nejaky freemail se muzu vykaslat. Alespon se neschovavam za nic nerikajici nick jako nekteri jini. Pokud mi k tomu nekdo neco chce rict, at to udela tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenny  |  02. 08. 2001 12:41


Nevidím zas až tak velký rozdíl mezi "nicneříkajícím nickem" a podpisem Ivos C. 

..ale jinak si myslím, že daleko důležitější je obsah příspěvku než podpis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 08. 2001 15:24

S tim, ze nejdulezitejsi je vlastni obsah prispevku plne souhlasim a ja tady tu debatu o e-mailech nezacal (ostatne proc ten dotycny tolik stoji o e-maily?  ).

K tem nickum, coz uz je uplne OT. Ja osobne tam jisty rozdil vidim v tom, ze jedno je neci jmeno (a pokud apriori predpokladam ciste umysly, coz ja predpokladam, tak je to prave jmeno) a to druhe je nick neboli prezdivka za kterou ten dotycny ci dotycna schovava svou pravou identitu a otazkou je proc. Je to ovsem ciste muj nazor a nikomu v zadnem pripade nebranim mit nazor jiny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  02. 08. 2001 17:34

Ten dotyčný (neboli já) stojí o e-mail proto, že si třeba přeje poslat autorovi jiného příspěvku soukromý e-mail, kterým nechce zatěžovat ostatní diskutující nebo který je určen pouze pro oči autora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chožim  |  02. 08. 2001 15:40

Pane Mižochu, pokud chci diskutovat ve  VEŘEJNÉ diskusi, nevidím (klausovsky - ale opravdu nevidím) důvod uvádět svůj mail.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 08. 2001 11:29

Tak by možná stálo se rozepsat i o tom, že z Oskara se nedovoláte na linku 156, dokonce operátoři ani netuší co je to zač. No to nic, Oskar totiž neustále přemýšlí o nových službách - viz úryvek z komunikace

Nepochybuji o tom, že moji operátoři znají číslo na Městskou policii. Na toto číslo není volání z mé sítě možné. Oskar neustále hodnotí možnosti nových služeb, ale v současné chvíli Vám nemůže sdělit přesný termín, kdy bude volání na číslo 156 možné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  01. 08. 2001 12:34

1. Je mi jasný, žes tam volal ve vážném ohrožení života, co?

2. Já mám Oskara, 156 volat můžu, asi bydlíš v nějaké prdeli nebo co a vesnická policie se nepočítá

Sbohem

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 11:23

Vážení čtenáři,dovolte abych se vyjadřila  k výše uvedenému článku.Je to hnus ze strany Mobilmanie .Co říkáte tomu kdybych napsala článek jakým způsobem se dostat do redakce tohoto"skvělýho časopisu".Nahlásila bezpečnostní kody apod.

Takovych lidí jako jsou redaktoři tohoto časopisu je sice hromada ale konkretně tihle jsou banda škodolibejch odpůrců Oskara.Budu ráda za každej názor,klidně mi to nandejte ale něco na tom bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2001 11:38

Pokud vis jakym zpusobem se dostat do redakce MM a vis jak zjistit ci obejit bezpecnostni kody, pak je to jejich bezpecnostni dira a jestlize je na ten problem nejdrive upozornis (jako byl upozornen Oskar) a oni se na to pres to uplne vykaslou (jako se na to vykaslal Oskar), pak proc ne, zverejni to, jejich chyba.

Btw: MM, ktera vetsinou pise temer jako PR agentura Oskara, ze by se najednou zmenila na "bandu skodolibejch odpurcu Oskara"? To se mi vazne nezda. Naopak tenhle clanek je IMHO jeden z mala, kdy MM Oskarovi vylozene nenadrzuje a pise i o nejakem vaznem Oskarove problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 14:25

MobilMania v žádném není PR agentura Oskara, pravda ovšem je, že se nám s Oskarem nejlépe komunikuje a informace nám dávají v předstihu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2001 14:46

To samozrejme bylo mysleno nadnesene a v zadnem pripade ne ve zlem. Ostatne Petre Ty IMHO dobre vis z ktere konve a od koho presne pochazi ten vyraz ze MM je neco jako "PR agentura Oskara" a take jiste vis, ze ani tam to nebylo mysleno ve zlem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 15:01

Ano, přesně vím z které konve a od koho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  17. 08. 2001 07:05

Z ktere konve a od koho ?? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  01. 08. 2001 11:38

To preci vubec nezavisi na tom kdo je koho priznivce nebo odpurce. Je tam chyba, to je evidentni a je spravne na ni upozornit. Pokud se tyka kodu na mobilmanii, kdyz budou mit takovy zabezpeceni jako Oskar, nic jinyho by si neslouzili, ale silne o tom pochybuju.

Ani bych si nemyslel ze zrovna tohle je nejakej prulom do evidence zakazniku, ale otazka zni : Pokud maji tohle blbe, co jeste vsechno je bezpecnostne nedokonaly.

Znovu opakuji, je to nedostatek a kdyby ho mel kterykoli z jinych operatoru reagoval bych naprosto stejne, tady me to vadi vic jen proto, ze jsem zakaznikem Okara.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  01. 08. 2001 12:13

Já už jsem svůj názor sice vyjádřil (Viz "Ach jo!!!"), ale přesto musím dát zapravdu první pisatelce! Dřív byla MM můj nejoblíbenější netovej časopis, ale v poslední době žádný novinky a navíc tento článek!

Jestli je to antipatie k Oskarovi - nevím, každopádně je to z vaší strany hnus. Svůj názor jsem napsal výše.

Jděte se bodnout, sbohem!

Zkusím něco serioznějšího...

Co třeba drby.cz ???

Rozhodně lepší než vy.

:(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  01. 08. 2001 13:07

Oskarova Samoobsluha -slouží k tomu aby si zákazníci Oskara co nejpohodlněji obhospodařovali své účty.Ušetří tím hromadu času a energie.Oskarlinka je neustále přetížená protože je tam neustale kolem 500 lidí na lince.K tomu,aby se tomu plno lidí mohlo vyhnout slouží výše jmenovaná samoobsluha.To že se najde nejakej pitomec kterej nemá co dělat a vymýšlí to,že na 4místné heslo přide raz dva tak at to zkusí.

Oskarova samoobsluha slouží pro zákazníky a né pro kutily.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sama jsem zkoušela zjistit heslo své kamarádce.Nezjistíte to pokud nemáte mobil člověka na kterej chcete zjistit heslo do samoobsluhy.Čekám oponenty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  01. 08. 2001 13:39

No s tou usporou casu bych to tak ruzove nevidel, ono dovolat se na Oskarlinku je nekdy zalezitost na vice nez 30 minut (tzv. radio Oskar). To ze je tam porad hodne lidi je zpusobeno podle me tim, ze zdaleka ne vsechny sluzby lze ovladat pres net, takze tam clovek musi viset, i kdyz by si mohl klidne aktivovat napr. mobilni kancelar na oskarovych strankach a taky odbornosti personalu. Krome toho s tim musel Oskar pocitat, neustale se snazi o nove zakazniky, takze musi pocitat s tim ze tam bude volat cim dal vic lidi.

 No ja napriklad uhadl heslo moji sestry i jejiho manzela (jen tak jsem to zkusil), ale o to tady nejde, kdo uhodne a kdo neuhodne. Problem je proste v tom, ze 4 mistne heslo (jeste omezene pouze na cisla) je slaba ochrana a na tom nic nezmeni ani Oskar ani Vy.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2001 13:47

Ale o tom to prece neni. Tady jde o to, ze tam takoveto bezpecnostni diry vubec jsou a muze je zneuzit prakticky kdokoli. Pro mne osobne je mnohem zavaznejsi ta moznost zjistovani tarifu. To ze je nekdo pitomec a da si heslo 1234 je IMHO uz jen jeho vlastni blbost. Ovsem privital bych moznost mit to heslo delsi (ne nutnost, protoze opakuji je to jen kazdeho vec jakou bezpecnost si zvoli).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Moravec  |  17. 08. 2001 07:12

A nechate si treba odemcene auto a klicky v zapalovani, kdyz budete parkovat na parkovisti u Hlavniho Nadrazi v Praze ??? Proc by vam ho nekdo kradl, vzdyt to delate jen pro vlastni pohodli ...
Omlouvat bezpecnostni diru pohodlim je pekne pohodlne, ale nebezpecne
J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 14:29

Opravdu žádné novinky? O víkendu nové ceny mobilů, nyní spouštění GPRS, recenze Ericssonu T39m...

Věřte tomu, že se snažíme dělat nejlepší médium o mobilech, ovšem jsou chvíle, kdy se prostě nic neděje (ani u operátorů, ani u výrobců). To je holt život.  

Ale nemyslím, že by právě poslední týden byl na novinky suchý....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mařík  |  01. 08. 2001 22:06

Musím se redakce zastat. Tento server je dost dobrý. Nový vzhled se také povedl. Ale ať se zde bude psát o čemkoliv, tak stejně bude někdo pořád nadávat. Takový už bohužel jsme. Hodně lidí tu v diskuzích někoho stále napadá a na někoho nadává. Místo toho aby napsali slušné a věcný příspěvek s nějakými věcnými argumenty. Také někdy nesouhlasím s některými články nebo názory redakce, ale pak to napíši slušně do diskuze a také napíši proč nesouhlasím. Přeji hodně novinek v mobilních komunikacích, ať máte o čem psát. Už jsem dlouho nepsal příspěvek a způsob psaní příspěvků je teď super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  01. 08. 2001 12:59

Naprosto s Vámi souhlasím. Je zajímavé, že bezpečnostních děr tu (na MM) bylo popsáno již více, ale nikdo se neozval... protože šlo o různá "volání (rádoby) zadara" nebo zkušební provozy různých služeb... Proč by taky nadávali, když z toho můžou taky něco mít... nebo to mít dřív než ten druhý... Ach ta naše povaha česká...
Pokud bych přesto někomu křivdil, předem se omlouvám. Proto mi to nedá a musím se redaktorů MM zastat, považuji zveřejnění za správné.

Martin

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 10:12

Do článku jsem doplnil poslední odstavec.Když jsem se článek rozhodl zveřejnit, měl jsem od autora jiné informace, než ty, které jsem dnes získal od Oskara. Na celý problém nyní nahlížím z úplně jiné strany; odpoledne budu mít vyjádření Oskara, které k článku připojím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 08. 2001 10:35

Sorry Petre, ale tohle vazne nechapu. Kdyz kontaktuju Oskara (btw vse nejlepci k svatku jako "obycejny" zakaznik, tak se ke me chova jako k obtiznemu hmyzu, ale kdybych byl pan novinar (pokud mozno Mobilmanie , tak se teprve problemem zacnou zabyvat? Proc? Protoze jako soukroma osoba mam mensi moznosti tu jejich aroganci rozmaznout verejne, ze ano?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Holcman  |  02. 08. 2001 08:10

Já bych, prosím pěkně rád věděl, jak to vypadá, když se OSKAR k někomu chová jako k obtížnému hmyzu, obzvlášť, když mu ten někdo přeje k svátku. Není tento příspěvek poněkud tendenční ? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 08. 2001 09:57

Co je na tom tendencniho? Veta - cituji "Autor článku totiž nekontaktoval Oskara jako novinář, ale pouze jako běžný zákazník" IMHO presne vystihuje to, ze bezny zakaznik je pro Oskara jen obtizny hmyz a teprve s novinarem je ochoten se bavit. Ja osobne mam nejhorsi zkusenosti prave s komunikaci s Oskarem (ostatne kterej z nich je vlastne ten Oskar? ), coz mi jen potvrzuje moje mineni o tom, ze pro Oskara je zakaznik jen nutna pritez. Jakou souvislost s tim ma to, ze bylo vcera Oskara a tudiz jsem mu jen tak mimochodem i popral k svatku? Navic se smajlikem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor Kolar  |  01. 08. 2001 10:37

Ja jsem tedy presvedcen, ze pokud p. Beran na problem Oskara upozornil, je naprosto vedlejsi, jestli na to upozornoval jako bezny zakaznik nebo jako novinar. Nebo snad novinar je neco vic? Spis to znamena, ze pokud se o problem zajima novinar, "tak s tim radsi neco udelame, aby se to moc neproflaklo", kdezto kdyz se o to zajima obycejny zakaznik, tak "ma smulu, protoze nic nemuze".

A jestli nejaka odpovedna osoba nebyla schopna pochopit, o co mu slo, je to jedine a pouze problem Oskara. Obavam se, ze (ackoliv myslim, ze nejde o zivot a stavaji se i horsi veci) ma Oskar maslo na hlave.
Ze se p. Beran rozhodne pripad zverejnit, kdyz se na nej odpovedni pracovnici vykaslou, rozhodne nepovazuju za podpasovku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 14:18

Pro Oskara asi ano; alespoň tak mi to bylo řečeno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k_t_f  |  01. 08. 2001 09:51

Vážený pane Berane!

Nezlobte se na mě, ale po přečtení Vašeho článku mám pocit, že jste asi úplný debil. Nemám nic proti upozornění majitelů mobilních telefonů na tento problém, ale kritizovat ho a zároveň s tím vybízet "pospěšte si, než to technici spraví" a zároveň popisovat celý postup, mi přijde jako dílo idiota.

Nezlobte se na mě, jste kretén...

:)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Douda  |  01. 08. 2001 08:55

Raději nikoho nežalujte, nebo se vám leda vysmějou. Použitý tarif přece není žádný osobní údaj. Nijak osobu neidentifikuje. To bych mohl tvrdit, že je nejlepší chodit s papírovým pytlem přes hlavu, aby nikdo neviděl jak vypadám, protože by pak zneužil informace o mně. Prostě okurkáč jak sviňa. Navíc bez jména autora, to se copak stydíte? V článku je přitom "Dostal jsem pouze velmi obecnou a nic neříkající odpověď od Roberta Devriese." Takže někdo osobně to byl, proč není podepsaný? Bojí se zneužití svého osobního jména?

Hlavně, že píšete o tomhle a prodej Eurotelu za 50 miliard korun vás nechává chladnými.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 09:08

Jméno autora bylo doplněno - ničeho se nebojíme, šlo jen o opomenutí.

Prodej Eurotelu nás chladnými nenechává, článek připravujeme, ale chceme, aby v něm bylo co nejvíce informací, proto vyčkáváme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 15:13

Podle našich posledních zjištění není údaj o používaném tarifu osobní údaj, proto byla z článku vypuštěna v místě ozančeném Oživeno následující formulace:

"Ačkoliv nejsem právník, mám také neblahý dojem, že tímto přístupem Český Mobil zřejmě porušuje zákon a měl by proto reagovat výrazně pružněji. Volné zpřístupnění informace o uživatelově tarifu je podle mého laického názoru v rozporu se zákonem na ochranu osobních informací. Každopádně je ale v rozporu s obecnými etickými principy.

Jelikož se ale jako regulérní zákazník nenechám se stávající situací smířit, počkám ještě týden. Poté podám podnět k Úřadu na ochranu osobních informací, který by měl být odpovědný za zjednání nápravy."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bycek  |  01. 08. 2001 08:41

Clanek je super, JEN TAK DAL, je videt opravdu, ze uz  Oskac zacina na zakazniky kaslat, ted uz zbyva jen jedine, pomaloucku zacit zdrazovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  01. 08. 2001 08:39

Na rozdil od autoru predeslych prispevku si nemyslim, ze jde o prkotinu. Zkratka je tam bezpecnostni dira a bejt by tam nemela, to je bez diskuse, ze o tom mobilmania informuje je naprosto v poradku. Pokud by se hackeri nezverejnovali svoje objevy na bezpecnostni diry ve Windows (i jinde), nikdo by na ne ani nesahl. A s tim heslem je to taky pravda. Zkuste si nekde ve firme, kde to mysli s bezpecnosti trochu vazeni rict spravci site, ze chcete 4 mistny heslo a to jeste pouze numericky. Pokud tam nemate minimalne 8 znaku, kombinace malych a velkych pismen, "podivnych znaku" a sem tam nejakou tu mezeru, nemate sanci. Je mi jasny, ze pres mobil jde tezko zadavat neco jinyho nez cisla (jde taky *,#,+,p), ale pak bych cekal minimalne 10 znaku. Dyt jde sakra o moje penize, tak proc nechtit co nejlepsi zabezpeceni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aj  |  01. 08. 2001 08:14

ta informace je k ničemu, šťourat v takových nesmyslech mohou jen novináři, kteří nerozumí vůbec ničemu. Domníval jsem se, že tento server se poučil z psaní nesmyslů tohoto typu. Svého času začal přinášet takové info www.mobil.cz, kde v současnosti není prakticky nic ke čtení... Jen tak dál!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonas  |  01. 08. 2001 08:41

Tak s tim mohu jen souhlasit, kdysi byl www.mobil.cz jeden z nejlepsich mobil-serveru. Jestli Mobilmania bude psat takove zvasty, jako ted, tak k tomu nema opravdu daleko... Nemyslim, ze by mela existovat nejaka siroka cenzura, ale myslim, ze autor mel nejdrive informovat Oskara, pockat nejaky ten mesic a pak z duvodu urychleni urad na ochranu osobnich dat...

Jan tak dallll

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sat1  |  01. 08. 2001 08:56

Ale dyt to autor v clanku pise, ze kontaktoval Oskara a celkem nic se nedelo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonas  |  01. 08. 2001 09:42

No, vono to neni nic jednoducheho ze dne na den zmenit strukturu v "samoobsluze". Musi na to skocit nejaka firma a to trva nekdy i tydny, protoze se vlastne musi testovat novy sofrware...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepaslav  |  01. 08. 2001 15:46

Je fakt, ze na www.mobil.cz toho zrovna moc ke cteni neni,

ale co by jste si asi tak predstavovali, kdyz se v tomhle oboru nic pro vas zajimaveho nedeje? Jak maji psat recenze na nove telefony kazdy den, kdyz stejne ted zadne novinky nejsou. Pokud se neco deje na poli telekomunikaci, tak o tom mobil.cz informuje dostatecne a jsem rad, ze se vyhybaji psani podobnych nesmyslu jako tady.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hassan Abdurrachman  |  01. 08. 2001 08:08

No tak to jste zase neco objevili hura slava nazdar. Clovece, proc trosku nepremyslite, nez neco napisete.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  01. 08. 2001 08:06

No pánové

Nevím jak Vy, ale já i přes to, že jsem cizinec a čeština je stále můj sekundární jazyk, bych nenapsal OSKAROVNOVINKY. Moc bych prosil o opravu, protože tohle mě dostalo víc než obsah článku.

Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 08. 2001 08:40

Nevim co je spatneho na OSKAROVI !! NOVINKY

Nevim jak podle Vas ale podle me je ten oskar podle vzoru pan a tudiz je tam mekke I. Myslim ze ten jazyk zustane jeste dlouho VAsim sekundarnim a mozna je to dobre

Pavel Kuta, HK

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kolous  |  01. 08. 2001 09:03

A ja zase vidim, ze Vy neumite cesky, i kdyz je cestina Vasim primarnim jazykem. Oskar je sice podle vzoru "pan", ale to s tim prece vubec nesouvisi !!!!!!! Patri tam ypsilon, protoze novink_y_ !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sun  |  01. 08. 2001 09:09

Co to je za blabol???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  01. 08. 2001 09:13

No to snad nemyslíte vážně

v tomto tvaru (Ignorujte nabídku na Oskarovi novinky ), kdy jde o 4. pád, nikdy nemůže být měkké i, protože i/y se řídí podle novinek a ne podle Oskara. V takovém případě by přicházelo v úvahu měkké i pouze v 1. a 5. pádu rodu mužského životného (např. Oskarovi zaměstnanci) - a novinky jsou přece rod ženský.

Je smutné, že cizinec zná Váš rodný jazyk lépe než Vy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  01. 08. 2001 09:38

Díky za podporu a pořádné vysvětlení, já si to pamatuji jen na příkladech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jozka  |  01. 08. 2001 11:07

At ziji Budejky, tam se riky Oskarovo novinky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  01. 08. 2001 09:35

No nevím, ale když jsem chodil do kurzů, tak říkali, že Oskarovi sousedé ano, ale Oskarovy boty (novinky) ...... totiž jako TY novinky ne TI novinky..... Myslím že češtinu znáte tak z poloviny co já !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markyz  |  01. 08. 2001 09:45

Pekne Jacku! Cesi jsou nejen rejpalove, ale i pekny ostudy. :o)

Hezky den vsem.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  01. 08. 2001 09:56

Už je to opraveno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. Veselý  |  01. 08. 2001 22:14

Milý Jacku,

budeš si holt muset zvyknout na to, že ani Češi svůj mateřský jazyk stoprocentně neovládají. Zejména odborníci na mobilní komunikace (většinou krátce postpubertální vlastníci Nokií   ), kteří se zde tu a tam projevují... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  01. 08. 2001 22:41

Upřímně řečeno, mě to moc nepřekvapuje. Většina cizinců, delší dobu žijících v jiné zemi, za čas umí mateřský jazyk těch druhých lépe než oni sami , prostě to nebereme za takovou samozřejmost jako Vy. ( mluvím za sebe a za známé ) To je taky důvod proč pokaždé když jsem v práci tak čtu články  na těchto serverech. Zajímají mne mobilní komunikace a mám dokonalou příležitost rozšiřovat slovník a zvyšovat kvalitu své češtiny. Zvláště v diskusích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
j.c.  |  01. 08. 2001 06:44

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
c.j.  |  03. 08. 2001 08:14


Vážený (-á)  PTÁKOVINA je přidat k diskutovanému tématu jen odplivnutí. V porovnání s Vámi dotyčný redaktor projevil neskonale více důvtipu, když na tuto možnost vůbec přišel. Že to není zcela ptákovina dosvědčuje, že se nad tím vážně zamysleli inteligentní lidé. Upozorňuji Vás  a Vám podobné, že toto je rubrika určená pro DISKUSI PODPOŘENOU ARGUMENTY a že nikoho nebaví prodírat se prázdnými odplivnutími, posměšky a nadávkami, které sem píší zamindrákovanci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek Holcman  |  01. 08. 2001 06:39

Vážený autore, nebo raději jen autore, jsem opravdu šokován z čeho se dá uplácat článek. Myslím, že pro váš server by jste byl mnohem užitečnější, když uklidíte na chodbě a umyjete šálky od kávy, pokud ovšem hodláte i nadále psát podobné bláboly. Tato bezpečnostní díra je bezesporu velmi závažná a jistě ohrožuje významnou měrou zákazníky Oskara, slony, medvědy,mravence, Marťany......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepaslav  |  01. 08. 2001 04:54

Vazeni redaktori Mobilmanie,

dekuji za Vas vpravde sokujici vysledek Vasi investigativni zurnalistiky.

Kdyz jsem si precetl titulek, nevedel jsem, k cemu by mi tato inforamce mohla byt a jak se to vubec dela. Vy nam ovsem davate nejen presny navod, jak na to, ale dokonce nam i poradite, jak toho zneuzit. Jsem rad, ze vydavate tak kvalitni casopis, ktery svym ctenarum prozradi vsechno co se dovi. Jeste by me zajimalo, jakou barvu ma spodni pradlo Vaseho sefredaktora, a budu stestim bez sebe.

Hned ted jdu pozjistovat tarify vsech mych znamych a obchodnich partneru a to teda bude neco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  01. 08. 2001 09:57

Nevim jak ty, ale ja se rad vzdycky dozvim rad neco z pozadi fungovani operatoru. Nevim, proc tu chybu neopravili, kdyz na ni nebyli upozrneni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepaslav  |  01. 08. 2001 15:41

Jo, taky nevim, proc tu chybu neopravili, kdyz na ni nebyli upozorneni.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jiri striz  |  01. 08. 2001 01:47

hmm, ten clanek je pekna ....

no a co ze nekdo bude vedet jaky ma clovek tarif ?

kdyz to bude chtit vedet, tak mu zavola a zepta se ho ...nebude muset blbnout s nejakou sluzbou oskaru.

okurkova sezona je tady .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
okurkový sezóňák  |  01. 08. 2001 09:33

Jo kamaráde ta už tu je hodně dlouho ))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lojza  |  02. 08. 2001 16:45

Přečti si ten článek ještě jednou - asi jsi nepochopil, co je tam psáno:  že ti tarif může napovědět (samozřejmě jen napovědět) o finanční situaci dotyčného. Ono se to někdy může hodit!   Kupodivu asi nevíš, že když někomu zavolám a zeptám se ho na jeho tarif, může mi odpovědět naprosto co chce 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  01. 08. 2001 01:17

tak o tom sa uz da povedat ze je to diera...
a poriadna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  01. 08. 2001 01:17

tak o tom sa uz da povedat ze je to diera...
a poriadna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Churý  |  01. 08. 2001 00:49

Pokud by si tedy někdo dostatečně zlomyslný vybral řadu čísel Oskarových zákazníků a začal zkoušet hesla 1234, 4321, 2580, 1111, 2000 a podobně, u mnoha uživatelů by se mu podařilo k účtu přistoupit. - To ale není pravda. Po několika (asi pěti?) chybných vyplnění hesla při vstupu do Oskarovy samoobsluhy se pošle vlastníkovi simkarty náhradní vygenerované heslo platné po 24 hodin a teprve po jeho zadání je možno zadat heslo původní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nobody  |  01. 08. 2001 01:46

bylo to ale myslene tak, ze si vyberu 1 heslo a to zkousim na vice uctech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  01. 08. 2001 07:59

Když jde o net,tak stačí po několika neúspěšných pokusech kliknout na "back"a můžete zkoušet odznova.Jde na to samozřemě aplikovat i nějaký ten prográmek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor